Про що:
SMS-маркетинг стає все більш важливим інструментом для залучення та утримання клієнтів. Його ефективність залежить не лише від текстів повідомлень, але і від стратегії їх розсилки. Покращити SMS-маркетинг можна, використовуючи правильні підходи та інструменти. Ділимося п’ятьма корисними порадами.
Зміст
Порада 1. Персоналізуйте SMS-повідомлення
Порада 2. Використовуйте ШІ
Порада 3. Не перевантажуйте клієнтів SMS-повідомленнями
Порада 4. Аналізуйте і тестуйте різні підходи
Порада 5. Використовуйте кілька каналів
Коментар від Ярослава
Від мене вподобайка
Порада 1. Персоналізуйте SMS-повідомлення
Персоналізація — фундамент ефективної комунікації з клієнтами в SMS-розсилках. Враховуючи дані про вподобання вашої аудиторії, ви можете точніше адаптувати свої текстові повідомлення.
Тільки уявіть, що клієнти, у яких немає домашньої тварини, постійно отримують SMS від зоомагазину зі знижкою на корм для собак. Люди відчуватимуть роздратування, адже ця пропозиція для них зовсім неактуальна. І навпаки, люди, які мають дітей, можуть зацікавитися знижкам на дитячу літературу, про які в SMS їм розповів книжковий магазин.
Тож, персоналізація допомагає створювати релевантні пропозиції. І це дійсно працює, адже майже 50% покупців у світі користуються промокодами, знижками та рекламними пропозиціями, які отримують в SMS-повідомленні. А 78% — завдяки персоналізації стають постійними клієнтами.
Як зробити SMS персоналізованими?
На платформі для розсилок ADWISOR можна вибрати Big Data-фільтри та підібрати потрібну ЦА. Серед фільтрів є вік, стать, наявність дітей, тип гаджета, наявність тварин, стиль життя, подорожі по Україні та за кордон та багато інших інші. Крім того, на платформі можна вибрати територію, на якій потрібно надіслати SMS (область, місто, район тощо). Завдяки цьому інструменту ви можете персоналізувати ваші SMS-повідомлення і відправляти їх тим потенційним клієнтам, хто може бути в них зацікавлений.
Більше про можливості ADWISOR та інші типи розсилок розповіла Олена Швачко, провідний фахівець з розвитку Big Data продуктів:
Як самостійно знайти клієнтів за допомогою розсилки?
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
СпробуватиПорада 2. Використовуйте ШІ
Той факт, що майже 50% брендів у світі планують збільшити використання штучного інтелекту в продажах і комунікаціях, свідчить про те, що цей інструмент вартий уваги. У найближчі роки під вплив штучного інтелекту потраплять кілька сфер у бізнесі, і зокрема маркетинг.
Отже, можливості штучного інтелекту сприяють більш креативному та ефективному SMS-маркетингу, а також задовольняють зростаючий попит на персоналізацію. ШІ може надавати персоналізовані рекомендації щодо контенту і навіть писати текст SMS за вас для таргетованих рекламних кампаній.
Не знаєте, що писати в тексті SMS? Зверніться до ШІ. Наприклад, ми вирішили запропонувати ChatGPT написати текст для SMS-розсилки:
У згенерований текст залишилося додати посилання на сайт або номер телефону для зв’язку.
Порада. Відправляйте розсилки від альфа-імені вашої компанії, щоб клієнти розуміли, від кого це повідомлення, а ви не витрачали певну кількість символів у тексті SMS на назву компанії. Замовити альфа-ім’я можна на платформі ADWISOR.
До речі, лайфгаками для взаємодії з ChatGPT ми ділилися у статті.
Порада 3. Не перевантажуйте клієнтів SMS-повідомленнями
Пам’ятайте про те, що варто уникати нав’язливої SMS-комунікації. Не перевантажуйте своїх клієнтів повідомленнями. Якщо ви надсилатимете СМС занадто часто, це може викликати роздратування і відштовхувати аудиторію. Визначте оптимальну частоту і час відправки, які відповідатимуть вашій стратегії.
Так, за даними компанії Attentive, найкраще відправляти маркетингові SMS-повідомлення у будні дні з 13:00 до 17:00. А ось між 20:00 і 12:00 краще утриматися від комунікації з клієнтами. Крім того, Attentive рекомендує надсилати до 8 повідомлень на місяць, не більше. Втім, це загальні показники. Враховуйте сферу своєї діяльності, бюджет, наявність інших каналів для спілкування з клієнтами тощо.
Порада 4. Аналізуйте і тестуйте різні підходи
Тестуйте різні SMS-повідомлення і стратегії, а потім аналізуйте їхню ефективність. Використовуйте аналітичні дані, щоб визначити кращі практики та оптимізувати SMS-маркетинг. Наприклад, на платформі ADWISOR можна не тільки налаштовувати СМС-розсилки, а й переглядати статистику за ними, щоб оцінювати їхню ефективність.
Зараз ви можете скористатися тестовим періодом ADWISOR. Тобто протягом 30 днів безплатно вивчати можливості платформи та на практиці дізнатися, як працює сервіс. Щоб отримати доступ до ADWISOR, натискайте кнопку «Спробувати».
Комунікація з клієнтами
Viber-розсилки на власну базу клієнтів
Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.
СпробуватиПорада 5. Використовуйте кілька каналів
Успіх SMS-маркетингу будь-якої компанії залежить від його здатності донести важливі пропозиції до ваших клієнтів так, аби змотивувати їх ними скористатися. Втім, використовуючи SMS-розсилки, не варто відмовлятися від інших каналів, як-от email, соціальні мережі, офлайн-реклама тощо. Адже впроваджуючи кілька каналів для залучення, ви зможете покращити маркетингову стратегію загалом, що позитивно відіб’ється також й на SMS-маркетингу.
Додайте коментар
Ярослава
27 серпня 2024
Від мене вподобайка
Ганна Сухорукова
8 листопада 2024
Це вау! Дякуємо вам за оцінку