Знайте свого клієнта: як розробити персональну пропозицію за допомогою Big Data

28 грудня 2021

5 хв.

Знайте свого клієнта: як розробити персональну пропозицію за допомогою Big Data

Про що:

Платформа оптимізації клієнтського досвіду Dynamic Yield провела дослідження, яке показало, що 80% клієнтів лояльно ставляться до повідомлення, якщо воно створює враження, ніби написано спеціально для них. Ця інформація є важливою підставою, щоб персоналізувати маркетингову стратегію та почати спілкуватися з клієнтом його мовою.

Зміст

Дізнайтеся більше про клієнтів з Big Data від Київстар

За допомогою чого можна створити персональні пропозиції клієнтам?

За допомогою чого можна розширити свій бізнес?

Персоналізований маркетинг дозволяє збільшити продажі та успішно вивести на ринок товари й послуги. Його мета — не тільки охопити якнайбільше користувачів, а й якнайкраще їх дізнатися. Знаючи особисті потреби кожної людини, можна запропонувати саме те, що їй потрібно.

Компанії, що пропонують схожі продукти та послуги, які мало чим відрізняються, можуть диференціюватися шляхом індивідуального підходу до клієнта. Це виділить компанію серед конкурентів – клієнт запам’ятає її. Індивідуальний підхід передбачає збирання великого обсягу інформації про демографічні та поведінкові особливості, який врешті-решт може допомогти зробити пропозицію з урахуванням потреб кожного окремого клієнта.

Дізнайтеся більше про клієнтів з Big Data від Київстар

Сучасні технології дозволяють дізнатися, хто ваша аудиторія, які її вподобання. Вам не треба робити класичні опитування, брати інтерв’ю чи проводити анкетування. Сервіси Big Data допомагають легко створити портрет споживача та зробити його обслуговування персоналізованим.

Персоналізована комунікація буває різною. Який тип комунікації працює для клієнтів, а який — ні? На це питання відповіла міжнародна консалтингова компанія McKinsey у своєму дослідженні:

  • Популярна техніка персоналізації — це сповіщення про товари, які клієнти переглядали, але не купили. Потрібно мати міру у кількості повідомлень, щоб не дратувати споживачів.
  • Повідомлення, відправлені клієнту у конкретний момент, наприклад, під час покупок, або коли він знаходиться біля магазину. Надсилання рекомендацій у цей зручний час означає, що компанія думає про клієнтів, звертається до людей, коли покупки мають найбільший сенс для них.
  • Нагадування про покупки, які ймовірно знадобляться клієнту, але він про це ще не подумав.
  • Сповіщення клієнтів за допомогою повідомлень, навіть, якщо покупці відвідували магазин тільки офлайн.
  • Клієнтські пропозиції про бонуси та знижки, які стосуються особистості покупця на основі даних про вже зроблені покупки.

За допомогою чого можна створити персональні пропозиції клієнтам?

В арсеналі Київстару є ключові дані для аналітики Big Data. На основі цієї інформації фахівці компанії розробили дієві інструменти для бізнес-стратегій та персоналізованих маркетингових пропозицій:

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

  • Портрет клієнта допомагає дізнатися характеристики вашої цільової аудиторії. Профіль покупця створюється завдяки технології, що використовує такі дані, як географічне положення, стать, вік, модель девайсу, локацію та інші. Це дозволяє з точністю до 80% розробити якісний портрет вашого споживача.
  • Коли вже відомий портрет клієнта, можна залучити нову аудиторію за допомогою Look-alike-алгоритмів. Розширити базу вдається шляхом пошуку аудиторії, характеристики якої найбільше відповідають створеному портрету.

Зверніть увагу! «Київстар» дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі знеособлених даних. Персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS і MMS, історія браузера не передаються і не продаються третім особам.

Знайте свого клієнта: як розробити персональну пропозицію за допомогою Big Data

Наступний крок — застосувати для вже створеної бази клієнтів персоналізовані маркетингові пропозиції та зробити розсилку повідомлень. Використовують такі типи рекламних кампаній для відправки сповіщень певними розсилками:

  • Таргетовані розсилки — зручний та ефективний інструмент, що дозволяє влучно та швидко сповістити клієнта про товари, послуги, персональні знижки. Повідомлення відправляються інтелектуальною платформою ADWISOR від Київстар. Вам треба лише вибрати інформацію, яка стосується клієнта: стать, вік тощо та запустити таргетовану розсилку рекламної кампанії. За умови дозволу від клієнтів на отримання подібних повідомлень, вони побачать рекламу на своєму смартфоні. Ще один варіант, який можна використовувати — це доручити налаштування та відправку SMS спеціалістам Київстар.
Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати
  • Тригерні розсилки відбуваються, коли стається певна подія. Наприклад, наявний або потенційний клієнт знаходиться біля вашого магазину, ресторану чи іншого об’єкту. В цю мить відправляються пропозиції, які будуть цікавими споживачу.

Тетяна Юрчишина

начальник департаменту маркетингу на корпоративному ринку «Київстар»

«Big Data є всюди: Netflix, Spotify та інші стрімінгові платформи аналізують дані про те, що дивляться і що слухають користувачі, щоб запропонувати їм індивідуальний плейлист. Українські підприємці можуть скористатися можливостями аналітики великих даних завдяки компанії «Київстар». «Київстар» має найбільшу базу абонентів в Україні — майже 26 мільйонів користувачів мобільного зв’язку та інтернету. Величезні масиви анонімізованих даних дали можливість створити інструменти, які допомагають розробляти актуальні бізнес-стратегії та маркетингові пропозиції»

«Big Data є всюди: Netflix, Spotify та інші стрімінгові платформи аналізують дані про те, що дивляться і що слухають користувачі, щоб запропонувати їм індивідуальний плейлист. Українські підприємці можуть скористатися можливостями аналітики великих даних завдяки компанії «Київстар». «Київстар» має найбільшу базу абонентів в Україні — майже 26 мільйонів користувачів мобільного зв’язку та інтернету. Величезні масиви анонімізованих даних дали можливість створити інструменти, які допомагають розробляти актуальні бізнес-стратегії та маркетингові пропозиції»

За допомогою чого можна розширити свій бізнес?

Коли ви відчуваєте, що ваш бізнес потребує розширення, наприклад, відкриття нової філії, то потрібно грамотно визначити нове місце її розташування. Такі місця можна знайти завдяки інструментам геоаналітики та «тепловим картам». Вони допомагають показати, де саме є скупчення ваших клієнтів.

Аналіз локації формується на основі даних мобільного оператора. У звіті можна побачити географічну карту, на якій кольорами зображено, де саме сконцентровано найбільше ваших клієнтів протягом дня. Так ви можете зрозуміти, в якому саме районі міста треба відкривати філію або встановлювати рекламний банер.

Сучасні загальні рекламні повідомлення працюють не так ефективно, як персоналізовані. Тому, щоб бізнесу залишатися на плаву та розвиватися, потрібно знати та використовувати маркетинг з персоналізалізації. Інструменти Big Data від Київстар допоможуть реалізувати успішну комунікацію з клієнтами.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті