Про що:
Кінець року є активним періодом для продажів. Нещодавно завершилася Чорна п'ятниця, а зараз наближається різдвяний і новорічний сезон. Тому, аби бізнесу порадувати своїх клієнтів святковими пропозиціями і знижками, варто вже зараз адаптувати маркетингову кампанію. Часу залишилося менше ніж місяць.
Зміст
Споживчі настрої українців
Які тенденції святкового маркетингу взяти до уваги компаніям
Споживчі настрої українців
Щоб залучити клієнтів і успішно завершити рік, варто дізнатися споживчі настрої. Під час дослідження у жовтні 2023 року агентство Info Sapiens визначило, що українці менш оптимістичні щодо економічної ситуації в країні, ніж минулого місяця. Індекс споживчих настроїв українців зменшився на 2.8 пункти і становить 79.9 п.
Крім того, збільшення індексу інфляційних очікувань на 3.3 пункти до рівня 185.8 означає, що українці прогнозують зростання цін на товари та послуги. Це може бути тривожним явищем для 60% наших співгромадян, адже вони зазначили, що їхнє фінансове становище значно погіршилося за останні пів року.
До речі, така ситуація не тільки в Україні, а й на світовому рівні. Глобальне опитування компанією Numerator показало, що майже 70% споживачів купуватимуть менше товарів, ретельніше відстежуючи свої витрати під час святкових покупок у 2023 році. А тому більшість (70%) роздрібних продавців планують робити знижки для клієнтів та надавати цікаві пропозиції.
Озираючись на 2022 рік згадаємо, що всупереч війні, 61% українців не відмовилися від новорічного шопінгу. Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та гуртової дистрибуції «Делойт» в Україні тоді розповідав, що «незламність українців, яка простежується й у готовності до святкового шопінгу, надихає, а також допомагає ритейлерам продовжувати підтримувати економічний фронт».
Тож, підсумовуючи, можна зробити припущення, що і різдвяно-новорічний період 2023 не залишиться без уваги споживачів. Аналізуючи очікування покупців, настрої компаній, світові тенденції та попередній досвід, можна виокремити деякі тренди святкового маркетингу в кінці 2023 року.
Які тенденції святкового маркетингу взяти до уваги компаніям
Ось кілька тенденцій, які варто взяти до уваги:
Пропонуйте знижки на святкові товари та послуги
У 2023 році споживачі при пошуку святкових товарів та послуг зважатимуть на наявність знижок на товари і послуги. 65% покупців зазначають, що знижка є основним стимулом для покупки. Почніть з вивчення акційних товарів, які пропонують ваші конкуренти. Потім подивіться на власний асортимент і минулі розпродажі, щоб визначити, які товари є популярними, які товари люди купують разом тощо. Розрахуйте знижку для кожного товару, проте вона має бути такою, аби спонукати клієнтів купувати, а не відлякати їх.
Розробляйте персоналізовані пропозиції
У маркетингу персоналізація — це коли компанії використовують дані про аудиторію, щоб адаптувати повідомлення до вподобань клієнтів. Персоналізовані пропозиції, засновані на індивідуальних потребах споживачів, все більше стають нормою для бізнесу. І від цього компанія може отримати реальні переваги. Наприклад, McKinsey запевняє, що персоналізований маркетинг допоможе зменшити витрати на залучення клієнтів на 50%, збільшити доходи на 5–15% і збільшити рентабельність маркетингових інвестицій на 10–30%.
Дізнаватися більше про потреби наявної цільової аудиторії та знаходити нових клієнтів можна за допомогою Big Data-рішень (укр. великі дані), а саме — створити портрет клієнта, розширити клієнтську базу, оцінити привабливість певної локації та багато іншого.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Виберіть ефективні канали комунікації з клієнтами
Коли ви розробите персоналізовані пропозиції, далі потрібно вибрати комунікаційні канали, через які ви повідомлятимете про них клієнтів. Наприклад, за допомогою SMS і Viber-повідомлень, email-листів, push-сповіщень, месенджерів, чат-ботів та ін.
З огляду на те, що майже 90% компаній у світі активно використовують SMS-маркетинг у 2023 році, можна зробити висновок — він є одним з найдієвіших каналів. Це підтверджують 53% опитаних маркетологів у світі. При чому об’єднавши актуальність SMS-маркетингу та можливості великих даних, ви отримаєте потужний інструмент для залучення аудиторії під час різдвяних та новорічних продажів.
Щоб підтримати український бізнес під час святкового сезону та допомогти йому збільшити продажі, Київстар надає знижку на підключення Big Data-розсилок. Нові бізнес-клієнти можуть замовити таргетовані та тригерні SMS-розсилки зі знижкою до 25% у період з 04.12.23 по 24.12.23 та використовувати протягом 3-х місяців з дати підписання договору.
Big Data враховує індивідуальні поведінкові характеристики споживачів, що дає змогу сегментувати аудиторію:
- за різними параметрами (вік, стать, геолокація, тип девайса, наявність дітей, тип транспорту, інтереси, стиль життя тощо);
- за геолокацією, аби визначити на карті територію, де буде проведено розсилку (наприклад, у певному радіусі від вашого магазина чи закладу);
- за поведінковими характеристиками потенційних клієнтів, які схожі на ваших наявних;
- за певними подіями у реальному часі, щоб комунікувати з клієнтами у найбільш слушний момент.
Такі розсилки налаштовують спеціалісти Київстар, тож вам залишається лише опрацьовувати запити від зацікавлених клієнтів та оцінити результат.
Додайте коментар