Про що:
Щоб достукатися до свого клієнта через нескінченний потік інформації, компаніям сьогодні доводиться бути багатоканальними. Вони мають комунікувати там, де щодня буває їхній потенційний покупець: у соціальних мережах, Youtube, на білбордах тощо. І безперечно SMS-маркетинг — це один з найважливіших інструментів для бізнесу навіть у 2023 році. Причиною цьому є надзвичайно зручний формат коротких повідомлень та високий показник їхнього відкриття.
Тож, якщо ви лише відкриваєте для себе SMS-розсилки або хочете покращити наявні практики, то цей матеріал від Kyivstar Business Hub саме для вас.
Зміст
Що таке SMS-маркетинг?
Які переваги SMS-розсилок для бізнесу?
Що потрібно для старту SMS-кампанії?
Як з нуля самостійно запустити SMS-розсилку?
Що таке SMS-маркетинг?
SMS-маркетинг — це стратегія залучення клієнтів та збільшення продажів за допомогою текстових SMS-повідомлень. Компанії можуть використовувати цей інструмент не лише як самостійний канал комунікації, а й як важливе доповнення до комплексної маркетингової стратегії.
Маркетологи використовують розсилки SMS для наступних цілей:
- відправка рекламних та акційних повідомлень;
- інформування про оновлення товару;
- нагадування про запис на візит;
- запит зворотного зв’язку;
- підтвердження замовлення;
- актуалізація статусу доставки товару тощо.
SMS як канал для маркетингу є досить простим у розгортанні та не потребує специфічних технічних знань. Так, бізнес будь-якого розміру може легко запустити рекламну кампанію завдяки таким сервісам для самостійних СМС-розсилок по Україні, як ADWISOR від Київстар. Детальніше про це розповімо далі.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
СпробуватиЯкі переваги SMS-розсилок для бізнесу?
За прогнозами Gartner, до 2025 року 80% компаній у світі для обслуговування клієнтів будуть використовувати SMS-повідомлення та месенджери частіше, ніж власні додатки. На це є свої вагомі причини, адже саме короткий влучний рекламний текст має високу конверсію.
Тож, SMS-маркетинг має наступні переваги для бізнесу:
- Зручний формат. SMS найперше є дієвими через свою коротку форму, яка може вмістити лише найнеобхіднішу інформацію. Це спрощує сприйняття пропозиції та пришвидшує взаємодію з клієнтом.
- Універсальність для всіх клієнтів. Короткі SMS можуть надходити навіть клієнтам, які користуються кнопковим телефоном, а не смартфоном.
- Доставка SMS без інтернету. Цей пункт особливо важливий під час перебоїв з електроенергією, адже клієнт побачить ваше повідомлення і без доступу до мережі інтернет. Важливо, що в такому разі варто окрім посилання на сайт, залишати у тексті номер телефону для замовлень. Так покупець зможе відгукнутися на пропозицію навіть за відсутності світла. Детальніше про це ми писали тут.
- Низька конкуренція. Попри повсюдне використання текстових повідомлень, SMS-канал залишається вільним від потоку спаму та іншої інформації. Тому є менша ймовірність загубитися серед інших сповіщень.
- Якісна аналітика. Цей канал дозволяє збирати дані про взаємодію з SMS. Наприклад, можна оцінити, які типи повідомлень клієнти читають краще та наскільки часто переходять за посиланнями.
- Високий відсоток відкритих повідомлень. За статистикою, комерційні SMS відкривають понад 90% отримувачів.
У SMS-кампаніях важливо також те, що їх легко можна поєднати з іншими інструментами маркетингу. Наприклад, можна розсилати на електронну пошту детальний опис замовлення, рахунок, розгорнуті рекламні пропозиції, а у SMS давати коротку та корисну інформацію про акції, зміни у режимі роботи, нові товари тощо. Зокрема, налаштувавши рекламу у соціальних мережах на ту ж саму аудиторію, що й у SMS-розсилці, можна посилити ефект від промо та залучити ще більше клієнтів.
Що потрібно для старту SMS-кампанії?
Для початку своєї першої SMS-кампанії бізнесу варто відповісти на кілька питань:
- Яка мета SMS-розсилки?
- Чи вже є підготовлена база контактів клієнтів?
- Чи цільова аудиторія вже поділена на сегменти?
Ці питання не є випадковими, адже сучасні Big Data-технології дозволяють не лише відправити повідомлення вже заготовленим контактам, а й залучати нову аудиторію. Наприклад, фахівці мобільного оператора Київстар можуть допомогти сегментувати наявну базу контактів за понад 100 Big Data-критеріями (стать, вік, наявність дітей, інтереси, стиль життя тощо). У такий спосіб можна створити портрет клієнта — візуалізований звіт, де у відсотках буде показано співвідношення обраних показників. Такий аналіз стане важливим інструментом для усіх подальших маркетингових активностей. Детальніше про це ми писали у статті «Як сегментувати цільову аудиторію».
Big Data та аналітика
Big Data для аналітики
Побудова портрета наявної та визначення потенційної ЦА з використанням 100+ Big Data-параметрів. Допомагає зрозуміти реальні потреби клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.
Далі бізнес за допомогою спеціалістів оператора може налаштувати кілька видів SMS-розсилок:
- Розсилка SMS через API — це програмовані повідомлення, які автоматично надходять клієнту у відповідь на певну його дію. Так, можна повідомляти покупців про статус замовлення, запланований візит тощо.
- Таргетовані SMS-розсилки дозволяють персоналізувати повідомлення для кожного окремого сегмента цільової аудиторії. Наприклад, мережа магазинів одягу може сповістити про оновлення у дитячому відділі лише для клієнтів, що мають дітей та живуть у конкретному місті.
- Тригерні SMS-розсилки дають можливість налаштувати відправлення повідомлень у режимі реального часу, коли людина найбільш зацікавлена у покупці. Таким тригером може стати геолокація, аналіз інтересів в інтернеті або певна подія в житті клієнта.
Такі SMS можна відправляти як на власну базу контактів, так і на абонентів Київстар, які підписані на послугу «Мої знижки». У такому разі компанія може скористатися Look-alike моделлю. Це розсилка повідомлень на аудиторію, яка схожа за обраними критеріями на клієнтів компанії, а тому з великою ймовірністю зацікавиться отриманою пропозицією.
Нагадуємо, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Як з нуля самостійно запустити SMS-розсилку?
Запустити SMS-кампанію можна і власноруч. Для цього варто скористатися інтелектуальною платформою для розсилки повідомлень ADWISOR від Київстар.
ADWISOR дає можливість компаніям без допомоги спеціалістів налаштувати персоналізовану розсилку, використовуючи Big Data-критерії, серед яких тип гаджета, стать, вік, стиль життя, подорожі по Україні та за кордоном тощо. Ця платформа має зручний інтерфейс, шаблони аудиторій та детальну статистику для аналізу.
Тож, як запустити SMS-розсилку по Україні з ADWISOR:
1. Зареєструйтеся на платформі.
2. Оберіть тип розсилки — свій список клієнтів, таргетовану комунікацію або розділ «Мої знижки» для пошуку нових клієнтів.
3. Виберіть аудиторію за допомогою Big Data-фільтрів.
4. Визначте геолокацію для розсилки. Є можливість обрати як конкретний населений пункт, так і позначити конкретну територію на карті.
5. Напишіть текст обсягом до 160 символів латиницею або до 70 — кирилицею. У одному повідомленні може бути до 5 SMS.
6. Встановіть бажаний бюджет розсилки повідомлень і ADWISOR автоматично покаже доступну кількість одержувачів на задану суму.
7. Надішліть текст на модерацію. Фахівець Київстар перевірить, чи коректно написано повідомлення та за потреби надасть допомогу.
8. Встановіть дату та час розсилки, а також швидкість відправки SMS.
9. Запустіть свою SMS-кампанію.
Комунікація з клієнтами
Viber-розсилки на власну базу клієнтів
Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.
СпробуватиADWISOR дає змогу протестувати систему впродовж 30 днів без оплати. У пробному режимі користувачі можуть надіслати до 10 персоналізованих SMS. Серед отримувачів є можливість обрати як власну базу контактів, так і аудиторію оператора з розділу «Мої знижки».
Тож, якщо опанувати сучасні інструменти та підходи до SMS-розсилок, то цей вид маркетингу однозначно стане незамінною частиною вашої успішної комунікаційної стратегії. А почитати більше про СМС-розсилки та побачити приклади вдалих та невдалих повідомлень можна у нашому матеріалі «Як працюють SMS-розсилки». Для більш детальної інформації залиште заявку на сайті Київстар.
Додайте коментар