Головна / Новини / Бізнес рішення / «Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
22 Вересня 2021
Бізнес рішення

Ми щодня отримуємо десятки чи навіть сотні повідомлень, і не всі вони від друзів, близьких чи колег. Сьогодні чи не кожен бренд час від часу нагадує про себе у такий спосіб. Особливою популярністю користується SMS — канал комунікації, якому цьогоріч виповнюється аж 29 років. Чому його досі не витіснили популярні онлайн-месенджери чи email-розсилки? Чому великі компанії типу Facebook, IKEA чи Tommy Hilfiger активно ним послуговуються? Як написати повідомлення, яке спрацює? Відповіді на ці запитання — у нашій статті.

 

SMS-повідомлення — класика спілкування

У світі щодня з’являються інноваційні стартапи, а брендам потрібно слідкувати за останніми тенденціями в маркетингу, щоб підтримувати й розширювати свою клієнтську базу. Для виконання цих цілей SMS-розсилки чудово підходять, і ось чому:

  • мають високий коефіцієнт відкриття — 60 % користувачів читають повідомлення протягом 5 хв після одержання
  • користуються лояльністю — 75 % клієнтів хочуть отримувати пропозиції від брендів саме через SMS
  • працюють на будь-яких мобільних пристроях
  • не потребують інтернет-з’єднання чи завантаження програми

Як SMS-розсилки використовують великі бренди

Як канал комунікації SMS не потребує великих бюджетів. Приміром, на платформі для самостійних розсилок повідомлень ціна за одне SMS починається з 0,80 коп. (з урахуванням Big Data-фільтрів, які сегментують аудиторію). Це, певно, одна з причин, чому навіть бренди-гіганти не нехтують SMS-комунікацією, щоб підтримувати зв’язок із клієнтами. Наведемо декілька прикладів.

Facebook

Попри те, що у соцмережі є Facebook Messenger — додаток для обміну миттєвими повідомленнями — без SMS-маркетингу не обійшлося.

Facebook інтегрує кампанії у соцмережах із масовим SMS-маркетингом, і як результат залишається на зв’язку з клієнтами там, де вони проводять найбільше часу.

Також бренд використовує текстові повідомлення для покращення безпеки профілів користувачів — двофакторної ідентифікації. Якщо юзер входить в акаунт із нового пристрою, Facebook надсилає код, щоб підтвердити особу.

IKEA

Шведський бренд меблів використовує SMS і програми лояльності, щоб підвищити продажі.

Програма лояльності ІКЕА сповіщає клієнтів про кампанії у магазинах, розіграші та збирає зворотний зв’язок у режимі реального часу (завдяки такому підходу кількість відповідей збільшилася вдвічі).

А ще за допомогою SMS-розсилок IKEA повідомляє клієнтів про ексклюзивні пропозиції та новинки у каталозі. Оскільки більшість споживачів не стежать за оновленнями компаній в інтернеті, текстові повідомлення гарантують, що вони дізнаються про нові продукти та акції. Такий хід позитивно позначився на динаміці продажів та лояльності клієнтів.

Tommy Hilfiger

Ця американська компанія з виробництва одягу преміумкласу використовує свою програму Tommy Texts, щоб сповістити клієнтів про нові продукти та акції. Щоб увімкнути доступ до неї, треба надіслати ключове слово. У відповідь компанія надсилає підтвердження й деталі програми. До речі, бренд зобов’язується сповіщати клієнтів не більше як 10 разів на місяць, що також позитивно впливає на лояльність.

Які SMS-повідомлення працюють, а які ні

«Стислість — сестра таланту», і цей вислів якнайкраще описує майстерність створення SMS. Зараз розберемося на прикладах, які повідомлення працюють гірше, які — краще і чому.

Приклади невдалих SMS-розсилок

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Аби прочитати повідомлення латиницею, доводиться докладати чимало зусиль. Краще вибрати кириличну розкладку.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №3

Таке неввічливе й неформальне спілкування може образити одержувача. Не зрозуміло і який саме сюрприз пропонує магазин. Швидше за все, це якась непотрібна річ.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №4

Штучний ажіотаж, відсутність назви торгової марки та контактів викликає бажання проігнорувати повідомлення.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №5

Великі літери в повідомленні створюють враження, що на вас кричать.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №6

Короткий текст із конкретною ціною працює. Але краще не використовувати запитання, на які складно відповісти.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №7

Поки настане зима, всі забудуть про акцію. Краще бути вчасними й актуальними: повідомляти за пару днів або просто під час акції.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №8

Надто довге повідомлення, а надмір інформації розмиває фокус.

 

Приклади вдалих SMS-розсилок

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Тут і промокод, і конкретна пропозиція, які в результаті змотивують отримувача скористатися ними.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №3

Просто, лаконічно. Має спрацювати й не роздратувати.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №4

У повідомленні вигідна конкретна пропозиція та заклик до дії.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №5

Звернення за іменем і вдячність за замовлення підкреслює рівень сервісу салону краси. Таке повідомлення підвищує лояльність клієнтів. Зверніть увагу: звернутись за іменем можна тільки у випадку комунікації зі своєю клієнтською базою.

«Ви отримали нове повідомлення» або Як працюють SMS-розсилки, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №6

Персоналізована пропозиція до Дня народження, яка дійсна не тільки в цей день, підвищує шанс її використати. Зверніть увагу: так привітати можна за умови, що у вас є відповідна інформація від клієнта.

 

Як створити ефективну SMS-розсилку?

Пишіть лаконічно та просто

Замість «Хочеш трансформувати та оптимізувати свій бізнес» радимо писати «Хочеш отримати практичні знання для розвитку бізнесу».

Розповідайте про конкретну вигоду

Замість «неймовірна акція» пишіть «знижка 10 % на ультразвукове чищення зубів».

Обмежуйте строк дії пропозиції

Це мотивує одержувачів не проґавити можливість — «тільки до кінця квітня», «лише 1–3 травня».

Закликайте до дії

«Телефонуй», «бронюй», «переходь», «завітай до».

Залишайте контакти

Обов’язково вставте посилання на сайт або номер телефону. Аби підрахувати конверсію з розсилки, додайте до посилання UTM-мітку.

Будьте ввічливими

Використовуйте тільки нормативну лексику та ввічливий тон звернення.

Дотримуйтеся Закону України «Про Рекламу»

З огляду на нього, слід писати повідомлення українською. А ще зазначено: якщо в рекламі згадуються знижки, то обов’язково потрібно вказати місце, дату початку і закінчення знижки, а також її конкретний розмір.

Як запускати SMS-розсилки

На інтелектуальній платформі для самостійних розсилок. Крім того, на ній ви зможете:

  • власноруч налаштувати розсилку через SMS
  • знайти цільову аудиторію за допомогою Big Data-фільтрів серед абонентів Київстар, які підписані на послугу «Мої знижки»
  • зробити розсилку по власній базі контактів
  • самостійно вибрати кількість одержувачів для розсилки під ваш бюджет
  • отримати статистику відправлених та доставлених повідомлень конкретної рекламної кампанії

Дізнавайтеся більше про інструменти для самостійного створення розсилок тут.

Теги