Головна / Новини / Бізнес рішення / Як зробити ефективну SMS-розсилку: гайд від Київстар

Як зробити ефективну SMS-розсилку: гайд від Київстар

Як зробити ефективну SMS-розсилку: гайд від Київстар, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
26 Лютого 2021
Бізнес рішення

Для просування товарів і послуг існують різні методи: роздача листівок, публікації в ЗМІ, теле- та радіореклама. Можна використовувати прямий продаж або займатися розвитком вебсайту. Порівняно новий інструмент для різних сфер бізнесу — таргетована SMS-розсилка з використанням технологій Big Data. Це ефективний спосіб залучити потенційних клієнтів, розповідаючи їм про актуальні пропозиції компанії. Як зробити SMS-розсилку ефективною — читайте в матеріалі.

Зміст

  • Що таке таргетована SMS-розсилка
  • Типи SMS-розсилок
  • Які завдання вирішує SMS-розсилка
  • Платформа для проведення SMS-розсилок — ADWISOR — джерело нових клієнтів
  • Чому Київстар?
  • Як працює SMS-розсилка від Київстар
  • Плюси та мінуси SMS-розсилки
  • Як зробити SMS-розсилку ефективною: професійні секрети
  • Популярні питання

Що таке таргетована SMS-розсилка

Таргетована SMS-розсилка — це інструмент, за допомогою якого можна інформувати цільову аудиторію про акції, знижки, спеціальні пропозиції, відправляти персональні промокоди постійним клієнтам і залучати нових. Вона дозволяє компанії донести інформацію користувачам, які максимально в ній зацікавлені. Тобто повідомлення отримають не всі клієнти з бази даних, а лише ті, що з більшою ймовірністю придбають товар або послугу. Зазвичай масові розсилки повідомлень роблять через інтернет, використовуючи месенджери та соціальні мережі, або звертаються до послуг мобільних операторів.

Відзначимо, що SMS-розсилка — це не спам, хоча їх часто плутають. У чому різниця? Спамом вважаються рекламні та інші повідомлення, на отримання яких клієнти не давали згоди. Таргетована SMS-розсилка — це персоналізований канал. Повідомлення отримують абоненти, чиї телефонні номери є в базі передплатників програми «Мої знижки» і які дали згоду на їх отримання.

Типи SMS-розсилок

Залежно від цілей, які переслідує відправник, розрізняють кілька видів SMS-розсилок:

  • інформаційні — містять повідомлення про зміну графіка роботи магазину або салону краси, про переїзд;
  • рекламні — оповіщення про акції, знижки, новинки та інші привабливі пропозиції;
  • сервісні — автоматичні SMS, що інформують клієнта про підтвердження запису на прийом до лікаря, зміну тарифного плану або містять пропозицію залишити відгук на сайті після покупки;
  • транзакційні — повідомлення з кодом для підтвердження операцій.

Масові розсилки також часто використовують для допродажу, проведення опитувань, поздоровлень зі святами.

Які завдання вирішує SMS-розсилка

  1. Стимулюють продаж. За допомогою повідомлень можна швидко сповістити клієнтів про надходження нового товару, розпродаж, знижки, акції. Це мотивує багатьох одержувачів здійснювати покупки.
  2. Допомагають побудувати довгострокові відносини з клієнтами. Завдяки SMS-розсилкам бізнес підтримує комунікацію з цільовою аудиторією.
  3. Підвищують лояльність споживачів. Нагадування, привітання зі святами, опитування — все це показує клієнтам, що вони небайдужі компанії, а отже, посилює їхню довіру.
  4. Забезпечують зворотний зв’язок. Можна попросити оцінити товар або залишити відгук. Побажання клієнтів допомагають аналізувати ефективність роботи компанії та приймати подальші бізнес-рішення.

Платформа для проведення SMS-розсилок — ADWISOR — джерело нових клієнтів

Національний мобільний оператор Київстар пропонує скористатися платформою для проведення націлених SMS-розсилок — ADWISOR. Вона дає змогу відправляти розсилки як власною базою, так і шукати нових клієнтів, використовуючи фільтри Big Data. За допомогою цього інструмента компанії можуть самостійно формувати цільові розсилки повідомлень, адресуючи їх тільки тим клієнтам, які зацікавлені в отриманні рекламної інформації.

База для SMS-розсилки формується зі списку абонентів, які підписалися на послугу «Мої знижки» і дали згоду на отримання таких повідомлень. Компанії також можуть завантажувати власні бази клієнтів.

За допомогою фільтрів Big Data бізнесу простіше знаходити потенційних клієнтів і просувати свої товари та послуги серед цільової аудиторії. Основні фільтри: використання інтернету, тип гаджета, основний населений пункт, область на карті, стать, вік.

Сервіси й інструменти Київстар працюють виключно в правовому полі, дотримуючись законів «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Оператор не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам.

Чому Київстар?

  • Готова автоматизована платформа для розсилки — ADWISOR, якою можна користуватися самостійно.
  • Велика база абонентів, які дали згоду на отримання розсилки в рамках програми «Мої Знижки».
  • Smart-фільтри Big Data дозволяють максимально точно визначити цільову аудиторію бізнесу. Таким чином, розсилка буде більш ефективною.
  • Вичитування текстів. До початку кампанії наш копірайтер перевіряє тексти, а в разі необхідності — дає рекомендації щодо поліпшення.
  • Контроль кампанії. Є можливість самостійно створювати рекламні розсилки, керувати ними й отримувати зворотний зв’язок.
  • Індивідуальне і стандартизоване рішення, як зробити SMS-розсилку і залучити покупців, на вибір клієнта.

Як працює SMS-розсилка від Київстар

Підготовка до розсилки починається з аналізу потреб бізнесу і підбору інструментів для вирішення завдань. Якщо бізнесу потрібно індивідуальне рішення, вибором цільової аудиторії займаються аналітики Київстар, визначаючи потрібний сегмент за допомогою алгоритмів машинного пошуку. Наприклад, компанія вибирає локації, які її цікавлять, а оператор оцінює територію з точки зору покриття, а потім визначає цільові групи одержувачів повідомлень. Після запуску кампанії цільова аудиторія в радіусі дії базових станцій в певних локаціях, отримує повідомлення.

Стандартизоване рішення, щоб організувати SMS-розсилку, — автоматизована платформа ADWISOR. Інструмент допомагає самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії завдяки спеціальним фільтрам Big Data.

Важливо відзначити, що і в першому, і в другому випадку SMS відправляють тільки тим абонентам Київстар, які дали дозвіл на отримання проморозсилок за програмою «Мої Знижки».

Особливості та переваги SMS-розсилки

Почнемо з особливостей таргетованої розсилки:

  • Можуть виникнути складнощі з потраплянням у потреби клієнта. Під час запуску розсилки необхідно керуватися прогнозами попиту на певні товари та послуги. У деяких сферах бізнесу, наприклад, у ритейлі це працює відмінно, в інших — знайти привабливу пропозицію складніше.
  • Відносно висока вартість одного контакту для низькомаржинальних сфер.
  • Інструмент найкраще працює в комплексі. Якщо відмовитися від інших видів реклами, частина цільової аудиторії просто не отримає повідомлення. Але ці люди можуть побачити листівку зі згадуванням акції або прочитати про це в журналі.

Переваг у таргетованої розсилки чимало:

  1. Гнучкість кампанії. В оператора вже є готова платформа — ADWISOR, — яка дозволяє запускати промокампанію і здійснювати розсилку самостійно. Керувати масовою розсилкою можна фактично в режимі реального часу, тестуючи різні варіанти повідомлень, додаючи або змінюючи цільові аудиторії. Порівняйте: щоб організувати роздачу листівок, потрібно їх зверстати, надрукувати, знайти промоутерів і проконтролювати їх роботу. Все це займає набагато більше часу і ресурсів.
  2. Швидкість. Досить поставити задачу менеджеру або самостійно створити рекламне повідомлення і запустити розсилку, а після — оцінити результати кампанії.
  3. Економія ресурсів. Щоб запустити таргетовану SMS-розсилку, не потрібно залучати велику кількість людей і наймати штат сторонніх фахівців. Досить одного співробітника з боку бізнесу і менеджера від оператора.
  4. Можливість оцінити результат. Для аналізу кампанії та роботи над помилками необхідна інформація про конверсію та ефективність. SMS-розсилка, як правило, дає можливість побачити точне охоплення, конверсію і покупки. Все це дозволяє оцінити ефективність взаємодії з аудиторією і кампанії в цілому.

Як зробити SMS-розсилку ефективною: професійні секрети

Щоб не «полетіти» в спам, дотримуйтесь простих правил:

  • Пишіть коротко і по суті. Що більше тексту, то вищий ризик втратити увагу клієнта. До того ж відправка обійдеться дорожче. Намагайтеся вкластися в 100–200 символів.
  • Пишіть повідомлення державною мовою або мовою, яку вибрав клієнт. Економте час людей, не змушуйте розбирати нечитабельні тексти.
  • Надсилайте повідомлення в рекомендований час. Навіть маючи гарну клієнтську базу, можна не отримати бажаного ефекту від реклами, якщо відправити SMS в невідповідний час. Пишіть клієнтам про акції та знижки на вихідних, коли більшість планує шопінг або закупівлю продуктів на тиждень, перед святами, коли люди шукають подарунки близьким тощо.
  • Персоналізуйте SMS-розсилку. Звертайтеся до клієнта на ім’я, коли робите розсилку власною базою, додавайте персональні знижки. Це підвищує довіру до компанії.

Популярні питання

  1. Де взяти базу для SMS-розсилки?

База для SMS-розсилки формується зі списку контактів абонентів, які дали згоду на отримання інформаційних повідомлень в рамках програми «Мої Знижки». Також SMS-розсилку можна зробити базою клієнтів замовника.

  1. У який час доби краще робити SMS-розсилку?

Розсилку краще не запускати раніше 9 ранку і пізніше 8 години вечора. Враховуйте також специфіку пропозицій: повідомлення про акції в розважальних закладах краще відправляти напередодні вихідних, а інформацію про «щасливі години» в обідній час — на початку тижня.

  1. Чому варто вибрати сервіс SMS-розсилки від Київстар?

У Київстар є готова платформа для розсилки ADWISOR та інструменти на основі Big Data, які допомагають налаштувати ефективну таргетовану SMS-розсилку, а після завершення кампанії — отримати статистику доставлених повідомлень.