8 хв читати
Головна / Новини / Бізнес рішення / ADWISOR: як створити першу розсилку

ADWISOR: як створити першу розсилку

ADWISOR: як створити першу розсилку, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
10 Березня 2021
Бізнес рішення

ADWISOR — це інтелектуальна платформа для створення розсилок на базі Big Data. Вона дає можливість підтримувати зв’язок із наявними клієнтами й знаходити нових за допомогою розумних інструментів. Усе, що потрібно: визначитися з бізнес-ціллю та вибрати послугу. Їх у ADWISOR три, й відрізняються вони клієнтською базою: Мої знижки, Свій список клієнтів і Таргетована. Сьогодні на прикладі Моїх знижок розкажемо, як створити першу розсилку.

Мої знижки

Мої знижки — це послуга, яка інформує абонентів передплати про товари або послуги, знижки та спеціальні пропозиції партнерів Київстар. Від імені Моїх знижок ви можете надсилати рекламні повідомлення абонентам, які дали згоду на їх отримання.

ADWISOR: як створити першу розсилку, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Одержувачів повідомлень ви можете додати за допомогою фільтрів, файлу з наявними клієнтами, шаблонів або вибрати усіх абонентів.

Файл зі своїми клієнтами

Може бути у форматі .xlsx, .txt або .csv. У файлі можуть бути індивідуальні параметри: ім’я клієнта, промокод чи, наприклад, розмір знижки. Пам’ятайте, персоналізовані повідомлення мають вищий відсоток відкриття і конверсії.

Фільтри аудиторії

Дають можливість вибирати абонентів Київстар за певними критеріями: віком, користуванням мобільним інтернетом, населеним пунктом та іншими. Як результат, ви надсилаєте повідомлення релевантній аудиторії, а значить, збільшуєте конверсію. Якщо, наприклад, ви випустили додаток для смартфона, вам знадобиться фільтр операційна система гаджета, а якщо відкрили шоу-рум жіночого одягу на Васильківській — геотаргетинг і стать.

ADWISOR: як створити першу розсилку, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №3

У ADWISOR є три категорії фільтрів: Загальні, Подорожі та інтереси, Стиль життя. У кожної категорії — своя ціна, а вартість SMS визначається ціною найдорожчого фільтра.

Шаблон аудиторії

У шаблон аудиторії можна додати абонентів Київстар, власний файл з базою клієнтів або підібрати аудиторію за фільтрами. Шаблон аудиторії можна зберегти у системі та використовувати безліч разів для однієї послуги, у нашому випадку — Моїх знижок.

Отож, якщо ви хочете надіслати SMS-повідомлення наявним клієнтам, завантажуйте файл. Якщо хочете розширити базу, вибирайте усіх абонентів або скористайтеся фільтрами. Якщо хочете проінформувати наявних і потенційних, вибирайте файл і фільтри.

Текст повідомлення

Аби ваше повідомлення досягло бажаного результату, в тексті SMS важливо вказати дію, до якої хочете спонукати клієнтів: скористатися послугою, завітати до магазину, перейти на сайт. Тримайте цю дію в голові, й ваш текст буде зрозумілим та конкретним. Особливу увагу зверніть на перше речення — воно мотивує клієнта відкрити повідомлення або залишити в непрочитаних.

ADWISOR: як створити першу розсилку, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Додайте також цифри та контактну інформацію — вони викликають довіру: гарантовану пропозицію та термін її дії, розмір знижки чи розстрочки, телефон або посилання на ваш сайт.

Оминайте ненормативну лексику й теми, які можуть спровокувати негативну реакцію одержувачів: ейджизм або сексизм, згадки про релігію, секс, тероризм, зброю або нелегальні види діяльності. Дотримуйтесь Закону України «Про Рекламу».

Пам’ятайте також про обмеження в символах у тексті SMS: до 350 кириличних або до 800 латинських. Не ставте багато знаків оклику та капслоку.

Налаштування дат і швидкості розсилки

У ADWISOR ви можете самі налаштувати, з якою швидкістю будуть надсилатися повідомлення і коли. Це допоможе, якщо, наприклад, обробка звернень клієнтів забирає багато часу.

А можете активувати Максимальну швидкість надсилання — 3000 повідомлень за хвилину — і не налаштовувати дати: за замовчуванням стоять найближчі можливі. Такі налаштування підходять, якщо плануєте, наприклад, поділитися новинами чи привітати зі святом.

Статистика

Коли розсилка завершується, ви можете завантажити статистику. В ній дані, які можуть стати одним із параметрів оцінки ефективності кампанії. Наприклад, чи збільшилася кількість звернень, чи виросли продажі, чи стало більше користувачів на сайті.

Підписатись на розсилку