Про що:
Зміст
Як підключити послугу на платформі ADWISOR
Розпочинаємо створення розсилки
Як підключити послугу на платформі ADWISOR
На головній сторінці платформи ADWISOR є послуга «Таргетована розсилка», яку можна надсилати на ваших потенційних клієнтів. Розсилка підключається через передплату або з післяплатою.
Що це означає?
Передплата — це коли ви підписуєте договір онлайн за допомогою ЕЦП (електронного цифрового підпису) і послуга підключається одразу. Щоб створювати розсилки, потрібно мати кошти на особовому рахунку.
Післяплата — це коли ви підписуєте договір офлайн через листи або при особистій зустрічі з менеджером. Процес підключення може займати до декількох днів. А наприкінці місяця отримуватимете рахунок із завершеними розсилками, який потрібно оплатити до 20-го числа наступного місяця.
Вибирайте зручний для вас варіант та натискайте кнопку «Підключити».

Реклама та пошук клієнтів
Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів
Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.
СпробуватиРозпочинаємо створення розсилки
Таргетовану розсилку можна зробити за кілька кроків:
1. У правому верхньому куті платформи натисніть на кнопку «+Створити розсилку».
2. Виберіть канал комунікації — SMS та послугу — «Таргетована розсилка», а потім натисніть кнопку «Продовжити».
3. Вкажіть ім’я відправника. Використовуйте «Мої знижки» або зареєструйте нове.
4. У розділі «Відправник та одержувачі» можна налаштувати фільтри для сегментації аудиторії відповідно до вашого бізнес-завдання. Є близько 40 Big Data фільтрів, які поділені на категорії: «Загальні», «Подорожі та інтереси» тощо.
Територія для розсилки — це фільтр категорії «Подорожі та інтереси». Завдяки йому можна надсилати повідомлення на конкретні території на карті: вулиці, ТРЦ, ЖК поруч із вашою офлайн-точкою продажу тощо.
Нагадуємо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
5. Настав етап, щоб написати текст повідомлення з вашою пропозицією, контактами та іншою інформацією. Праворуч можна побачити, як виглядатиме ваше повідомлення на смартфоні клієнта.
Для латиниці в одній частині повідомлення міститься 160 символів, а максимум — 765. Для кирилиці в одній частині — 70, а максимум — 335. Якщо додаєте емодзі у текст латиницею, кількість символів рахується за кирилицею.
Тут також треба вказати бюджет — максимальну вартість розсилки. Так ви зможете побачити вартість одного SMS та орієнтовну кількість одержувачів.
6. Після цього текст надсилається на модерацію. У чаті модератор залишає рекомендації до тексту, якщо відхиляє його. Зверніть увагу, цей процес триває протягом робочого дня.
7. Заплануйте дату та час надсилання.
8. Очікуйте на звіт щодо розсилки: статус, фактична вартість, кількість надісланих і доставлених повідомлень та ін.
Пропонуємо ознайомитися з іншими типами розсилок:
Додайте коментар