Про що:
API (англ. Application Programming Interface, Інтерфейс програмування додатків) може суттєво підвищити технологічні можливості бізнесу для зростання та реалізації інновацій. Зокрема, коли компанії використовують API, то ефективніше автоматизують процеси та значно покращують клієнтський досвід. Розповідаємо про API на прикладі розсилок повідомлень вашій наявній аудиторії та ділимося покроковою інструкцією, як їх налаштувати.
Зміст
Що таке API-розсилки повідомлень
Різновиди API-повідомлень
Як налаштувати розсилку повідомлень через API
Що таке API-розсилки повідомлень
API-розсилки повідомлень — це програмовані SMS- та Viber-повідомлення, які автоматично надсилаються вашим наявним клієнтам у відповідь на певну їх дію. Наприклад, коли покупець оформив замовлення на сайті, йому приходить сповіщення, що замовлення взяли в роботу.
Іншими словами, API дозволяє інтегрувати функцію обміну текстовими повідомленнями у ваші системи. Завдяки цьому можна використовувати готові рішення замість того, щоб витрачати час і гроші компанії на винахід велосипеда.
Читайте також:
Що таке API і як це допомагає бізнесуРізновиди API-повідомлень
Ось кілька типів API-повідомлень:
- Підтвердження замовлення, доставки або бронювання, нагадування про візит, інформування про баланс.
- Підтвердження транзакцій, як-от електронні чеки після оплати.
- Верифікація під час реєстрації чи авторизації через одноразові паролі (OTP-паролі).
- Спеціальні рекламні пропозиції тощо.
Подивимось на прикладах:
- Клієнт вибрав та купив книгу у вашому онлайн-магазині. Завдяки API він зможе автоматично отримати електронний чек на свій телефон.
- Клієнт замовив страви з вашого ресторану через додаток. Налаштувавши API, ви можете надіслати йому підтвердження з деталями замовлення: номер, статус (в обробці, доставляється тощо), очікуваний час доставки та інше.
- Ваш пацієнт записався на прийом до медичного центру. API допомагає одразу надіслати йому нагадування про візит з датою прийому, часом та адресою закладу.
- Клієнт зареєструвався на вашому сайті. Саме завдяки API можна відправити йому одноразовий пароль (OTP) для підтвердження реєстрації.
Абдулліна Анастасія
Бізнес-аналітик API Порталу Київстар
«SMS та Viber API дозволяють системам автоматизації надсилати та отримувати повідомлення, що відкриває безліч можливостей для компаній та розробників. За допомогою SMS та Viber API легко реалізувати маркетингові кампанії, збори відгуків та опитування клієнтів. Також зручно використовувати цей інструмент, щоб автоматично надсилати нагадування про зустрічі, події, доставки та інше. Дуже часто SMS API застосовують для двофакторної аутентифікації, підвищуючи безпеку облікових записів користувачів».
«SMS та Viber API дозволяють системам автоматизації надсилати та отримувати повідомлення, що відкриває безліч можливостей для компаній та розробників. За допомогою SMS та Viber API легко реалізувати маркетингові кампанії, збори відгуків та опитування клієнтів. Також зручно використовувати цей інструмент, щоб автоматично надсилати нагадування про зустрічі, події, доставки та інше. Дуже часто SMS API застосовують для двофакторної аутентифікації, підвищуючи безпеку облікових записів користувачів».
Комунікація з клієнтами
Програмовані SMS та Viber-розсилки
Автоматизовані розсилки персоналізованих повідомлень, нагадувань про доставку, візит тощо. Інтегруйте АРІ від Київстар з вашою CRM, визначте тригери та налаштуйте розсилку.
Як налаштувати розсилку повідомлень через API
Одним з дієвих інструментів, який допомагає підключити API до свого сайту чи додатка та автоматично інформувати ваших клієнтів, є платформа для розсилок ADWISOR.
Етапи налаштування API-розсилки :
1. Перейдіть на платформу для розсилок ADWISOR.
2. Виберіть послугу Свій список клієнтів API (вона підключається разом з послугою Свій список клієнтів).
3. Натисніть кнопку Підключити послугу.
4. У формі напишіть дані про підприємство або ФОП, а саме — введіть ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) вашого бізнесу.
5. Надішліть заявку на підключення послуги, вказавши контактні дані, щоб з вами зв’язався наш менеджер.
6. Підключивши послугу, ви отримаєте Client ID та Client Secret для доступу до API.
7. Додайте ці дані до власної системи та налаштуйте розсилку.
8. Створіть повідомлення:
- виберіть канал комунікації SMS або Viber;
- вкажіть ім’я відправника (наявне або зареєструйте нове);
- введіть текст повідомлення, створіть коротке посилання на ваш сайт;
- перегляньте, як повідомлення виглядатиме на екрані телефону.
9. Статистика про надіслані, доставлені повідомлення та їхня вартість збиратиметься у вкладці Сервісні на сторінці Усі розсилки.
Реклама та пошук клієнтів
Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів
Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.
СпробуватиСпробуйте різні типи розсилок через API та виберіть той варіант, який найкраще підійде вашому бізнесу. А щоб дізнатися більше про ефективність розсилок для бізнесу, звертайтесь до фахівця Київстар.
Додайте коментар