Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

8 листопада 2023

6 хв.

Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

Про що:

56% споживачів хочуть, щоб компанії не лише розуміли їхні унікальні потреби та очікування, але й відповідно адаптували свої пропозиції у повідомленнях. Тож, аби залучати клієнтів доречним персоналізованим контентом, потрібно сегментувати аудиторію для SMS-розсилок. Розповімо, як це правильно робити, зокрема завдяки Big Data-фільтрам.

Зміст

Оберіть сервіс для сегментації аудиторії

Зареєструйтесь на платформі ADWISOR

Створіть SMS-розсилку з Big Data-параметрами

Оберіть сервіс для сегментації аудиторії

Робити сегментацію аудиторії для розсилки рекламних SMS можна на платформі ADWISOR. Це сервіс, який дає змогу бізнесу інформувати своїх потенційних клієнтів про спеціальні пропозиції, акції, знижки тощо. 

На платформі можна вибрати кілька типів розсилок, серед них — SMS з Big Data-параметрами. Так можна сегментувати потенційну аудиторію за певними критеріями: вік, стать, геолокація, тип девайса, наявність дітей, тип транспорту, інтереси, стиль життя тощо. У цій статті поговоримо про те, як налаштувати такий тип розсилки, але спочатку треба зареєструватися на платформі.

Реклама та пошук клієнтів

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Зареєструйтесь на платформі ADWISOR

  • Якщо ви не зареєстровані на платформі ADWISOR

Перейдіть за посиланням і створить обліковий запис: введіть ваш e-mail та натисніть «Продовжити». На вказаний e-mail надсилається лист, аби завершити реєстрацію. Наступний крок — встановіть пароль та натисніть кнопку «Підтвердити», а потім вкажіть свій номер телефону (оператор Київстар). Далі можна входити на платформу.

  • Якщо ви зареєстровані на платформі ADWISOR

Перейдіть на платформу за посиланням, введіть свій e-mail та пароль. Потім отримайте СМС з одноразовим паролем для входу та розпочинайте роботу з сервісом, обираючи необхідні типи розсилок.

Створіть SMS-розсилку з Big Data-параметрами

№1. Виберіть тип розсилки

Виберіть тип розсилки «Мої знижки». Далі розповідатимемо на прикладі тестової розсилки, завдяки якій можна ознайомитися з можливостями платформи. Тож, натисніть «Тестова розсилка». Водночас щоб користуватися послугою на повну, натисніть «Підключити послугу» та введіть дані про ваше підприємство або ФОП.Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

№2. Виберіть канал комунікації та тип послуги

Виберіть канал комунікації — SMS, а тип послуги — «Мої знижки». Це розсилка на потенційних клієнтів серед абонентів Київстар, які погодилися отримувати повідомлення за програмою «Мої знижки». Далі натискайте кнопку «Створити розсилку».

Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

№3. Виберіть ім’я відправника

Ім’я відправника (альфа ім’я) — це підпис у рядку відправника повідомлення, тобто клієнт побачить від кого відправлено СМС. У блоці «Відправник та одержувачі» можна вибрати ім’я «Мої знижки» або зареєструвати ваше альфа-ім’я, наприклад, назву компанії чи бренду.

Щоб почати етап реєстрації, натисніть «Зареєструвати ім’я відправника» на екрані створення розсилки. У новому вікні ознайомтеся з вимогами та введіть ім'я. Потім заповнить поля з даними про вашу діяльність. Це дозволить скоротити час на погодження. Натисніть «Зареєструвати» та відстежуйте статус ваших імен відправників. 

Існує кілька статусів:

  1. На погодженні — ім'я відправника передано фахівцю Київстар.
  2. В опрацюванні — погодження триває від 1 до 14 днів.
  3. Погоджено — ім’я уже можна використовувати для розсилок.
  4. Відхилено — ім’я не можна використовувати з поясненнями причини. Наприклад, містить неприпустимі слова, загальну назву, а не назву бренду тощо.
  5. Заблоковано — інформацію щодо причини надасть менеджер.
  6. Вимкнено — ви власноруч встановили цей статус.

№4. Сегментуйте аудиторію за Big Data-фільтрами

Виберіть сегментацію аудиторії за Big Data-фільтрами через зелену кнопку «Додати».

Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

Що таке Big Data-фільтри?

Big Data-фільтри (укр. великі дані) — це певні припущення щодо характеристик абонентів, які сформовані на базі аналітичних даних телеком-оператора.

В ADWISOR є близько 40 фільтрів, які поділені на кілька категорій:

Загальні:

  • стать — чоловіча та жіноча;
  • вік — 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55-64, 65 і старше;
  • основний населений пункт — область, місто, село тощо;
  • тип гаджета — планшет, смартфон, мобільний телефон, кнопковий телефон;
  • операційна система гаджета — Android, iOS, Windows, Symbian, Simple Phone;
  • користуються мобільним інтернетом — так або ні.

Подорожі та інтереси:

  • це недавні подорожі — за кордон, на гірськолижні курорти, у Карпати тощо;
  • соцмережі й месенджери — Facebook, Instagram, YouTube тощо. 

Чим більше фільтрів ви вибираєте, тим точнішою стає сегментація аудиторії.

Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Наприклад, у вас магазин спорядження для рибалки й ви плануєте залучати переважно чоловіків. У такому випадку можна сегментувати потенційну аудиторію так: лише чоловіки, усіх вікових категорій, які мешкають у Києві, користуються смартфоном та мобільним телефоном, з ОС iOS, Windows та Android. 

Також, скажімо, для магазину жіночого одягу можна сегментувати лише жінок віком 35-44 роки, які мешкають у Київський області, користуються смартфоном з ОС Android.

Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

Коли фільтри вибрані, натисніть кнопку «Створіть повідомлення».

№5. Створіть текст повідомлення та відправте на модерацію

У полі для тексту введіть ваше повідомлення. Обсяг одного СМС — до 160 символів латиницею або 70 кирилицею. У повідомленні може бути до 5 SMS.

Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

Що має бути у тексті повідомлення:

  • Гарантована пропозиція для всіх, хто отримав повідомлення.
  • Розмір знижки та умови її отримання.
  • Термін дії пропозиції.
  • Номер телефону або посилання на ваш сайт.

До речі, на платформі є можливість скоротити посилання. Це потрібно, щоб зменшити кількість символів у повідомленні, відстежувати конверсію та ефективність посилань, а також бачити повну статистику за розсилкою одразу на платформі.

Після того, як напишете текст, вкажіть бажаний бюджет, щоб побачити орієнтовну кількість одержувачів.

Тепер повідомлення можна надсилати на погодження модератору, яке триває від 1 до 3 днів. Повідомлення обов’язково модерує фахівець, адже база потенційних клієнтів — це абоненти Київстар.

Якщо з’явилися питання щодо вмісту повідомлення, ви можете надіслати їх у «Чат з модератором». Спеціаліст дасть відповідь після того, як ви натиснете «На погодження». У цьому чаті фахівець також надає рекомендації до тексту, якщо відхиляє розсилку.

№6. Заплануйте дату та час надсилання SMS

Після погодження розсилки виберіть, коли потрібно надіслати повідомлення: одразу чи у заплановані дату та час.

Сегментація аудиторії для SMS-розсилок: як користуватись Big Data-фільтрами

Згодом ви можете переглянути звіт, де є усі дані про розсилку. 

У наступних статтях розповімо, як сегментувати аудиторію для розсилок іншими способами.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті