Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

10 квітня 2025

3 хв.

Як власноруч налаштувати тригерну SMS-розсилку на потенційну цільову аудиторію

Про що:

Комунікувати з потенційною цільовою аудиторією можна через тригерні SMS-розсилки. Скажімо, коли людина потрапляє на вибрану вами локацію або цікавиться ресурсами певної тематики, їй надходитиме ваше рекламне повідомлення. Як такі розсилки налаштувати самостійно? Ділимося покроковою інструкцією.

Зміст

Підключіть послугу на платформі ADWISOR в кілька кліків

7 кроків до створення тригерної розсилки

Підключіть послугу на платформі ADWISOR в кілька кліків

На головній сторінці платформи ADWISOR праворуч є послуга «Тригерна розсилка». За допомогою неї ви можете відправляти SMS потенційним клієнтам.

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

Натискаючи кнопку “Підключити“, ви можете вибрати один з двох типів оплати — передплата або післяплата.

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

Для активації послуг за передплатою необхідно підписати онлайн договір і поповнити рахунок. Після цього можна робити розсилки.  

У разі вибору післяплати, договір підписується за допомогою менеджера, а підключення та активація може тривати кілька днів. Рахунок за такі розсилки ви сплачуватимете наприкінці місяця.  

Виберіть бажаний варіант оплати та заповніть форму з даними про компанію після кнопки “Продовжити”. Крім того, ви можете скористатися тестовою розсилкою, щоб побачити, як все працює.

Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів

Реклама та пошук клієнтів

Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів

Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.

Спробувати

7 кроків до створення тригерної розсилки

Тригерну розсилку можна створити за кілька кроків:  

1. Перейдіть на платформу та у правому верхньому куті ADWISOR натисніть на  «+Створити розсилку».

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

2. Виберіть канал комунікації — SMS, послугу — «Тригерна розсилка», а далі натисніть кнопку «Продовжити».

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

3. Вкажіть ім’я відправника (альфа-ім’я). Це підпис у рядку відправника повідомлення. Можете використовувати «Мої знижки» або зареєструвати власне.

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

Щоб зареєструвати ім’я відправника, натисніть на відповідний рядок. Ознайомтеся з вимогами реєстрації та заповніть поля, де детальніше розкажіть про вашу діяльність. Це скоротить час на погодження, яке триває до 14 днів. 

4. Далі потрібно визначитися з типом тригера. 

Якщо ви обираєте тригер “Територія”, то можна позначити до 5 локацій, накресливши їх на карті довільної форми. SMS надсилатимуться тоді, коли абонент потраплятиме на ці локації. Наприклад, проходячи повз ваш магазин або ресторан. 

Якщо ви вибираєте тригер ”Сайти”, то потенційний клієнт отримуватиме повідомлення, коли цікавитиметься сайтами певної тематики. Можна додати від 3 до 10 посилань. 

5. Виберіть аудиторію для розсилки з 40 Big Data фільтрами — сегментуйте за віком, статтю, населеним пунктом, операційною системою гаджета та іншими. Бажано додавати не більше 4 фільтрів, щоб надто не звужувати аудиторію. Втім, цей крок необов’язковий. 

Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

6. Тепер потрібно встановити період розсилки —  дату початку та дату, до якої триватиме розсилка. Це період, протягом якого надсилатимуться повідомлення у разі, якщо бюджет не буде використано раніше.

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

7. Ви вже на фініші — напишіть текст повідомлення. У тексті рекламної пропозиції можуть бути короткі посилання, емоджі, ваші контакти тощо.

Іконка руки натискає на ціль, символізуючи запуск тригерної SMS-розсилки на потенційну цільову аудиторію

Тут також можна встановити бюджет. Це максимальна вартість розсилки. З огляду на бюджет розраховується орієнтовна кількість одержувачів.   

Далі розсилку модерує наш фахівець протягом 1-3 робочих днів. Очікуйте на звіт щодо розсилки: статус, фактична вартість, кількість надісланих і доставлених повідомлень та інше.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті