Головна / Новини / Бізнес рішення / Робота магазинів без світла, або Як клієнтам дізнатися, що ви працюєте?

Робота магазинів без світла, або Як клієнтам дізнатися, що ви працюєте?

Робота магазинів без світла, або Як клієнтам дізнатися, що ви працюєте?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
11 Січня 2023
Бізнес рішення

Проблеми з відсутністю централізованого електропостачання під час віялових відключень кожен з магазинів вирішує по-різному. Деякі власники встановили дизельні електростанції та продовжують діяльність, а інші — припиняють роботу та відкривають свої двері для покупців, лише коли з’являється світло. Втім, попри це, необхідно постійно сповіщати клієнтів про наявність світла у магазині, графік роботи, актуальні товари та можливість розрахуватися за продукцію через термінал або готівкою. Розповідаємо, як це правильно робити.

 

Сповіщайте про роботу магазину онлайн

Залучення клієнтів до вашого магазину має вирішальне значення, якщо ви прагнете здійснювати продажі та розвивати свій бізнес попри перешкоди з електропостачанням. Ось що ви можете зробити, щоб привертати увагу клієнтів до магазину в онлайн-форматі:

  • Створити окрему вебсторінку на сайті або рубрику на сторінці магазину в соцмережах. Там необхідно розмістити інформацію з адресами та контактами ваших закладів, які працюють без світла, а які з них зачиняються. Так, відвідувачам буде зручніше планувати свій час та робити покупки. Якщо у магазині є генератор, проте ви хочете зекономити на паливі, проаналізуйте, які години роботи є піковими, і вмикайте додаткове електроживлення саме у цей період.
  • Якщо товари з вашого локального магазина можна замовити онлайн через інтернет-магазин, то зробіть помітку на сайті, що під час відключення світла продукція доставляється лише з певної категорії товарів, які не псуються, або що взагалі доставка в цей період не здійснюється. Можна запросити клієнтів до офлайн-магазину, коли з’явиться світло.
  • Створити телеграм-канал, в якому у ручному режимі сповіщати ваших покупців про час, коли світло в магазині вмикають та вимикають. Це дуже зручний інструмент, якщо у вас один магазин. Наприклад, такий телеграм-канал є у PinchukArtCentre. Цією ідеєю можна надихнутися та втілити для свого закладу. Єдине, треба визначити, хто буде вести цей канал та вчасно надавати інформацію клієнтам. Посилання у вигляді QR-коду на ваш телеграм можна розміщувати на сайті, у соцмережах, біля каси, на дверях магазина тощо.
  • Ваш торговельний заклад має можливість продавати товари під час відключення електроенергії? Потурбуйтесь про те, щоб його адресу клієнти змогли знайти у відомих переліках закладів, які функціонують під час відсутності світла. Це, наприклад, карта закладів з автономним живленням ЛУН Місто. Якщо ви бажаєте, щоб ваш магазин теж з’явився на карті, заповнить заявку за посиланням.

Приверніть увагу клієнтів через SMS-повідомлення

Коли немає світла можна використовувати зручний інструмент комунікації — SMS-розсилки. Чому саме СМС? Бо відключення електроенергії впливають на якість роботи інтернету та, як наслідок, можливість завантаження повідомлень іншими каналами та посилань у них. Тож, саме SMS-розсилки матимуть більший успіх для реклами вашого магазину, адже доставлятимуться клієнтам навіть, коли тимчасово немає світла та стабільного інтернету.

За допомогою SMS-розсилки розповідайте клієнтам про:

  • години роботи;
  • наявність електропостачання;
  • актуальний асортимент;
  • знижки на товари;
  • можливість роботи магазину під час відключення світла на районі;
  • розрахунок банківською карткою або виключно готівкою тощо.

Рекомендуємо обов’язково залишати у SMS номер телефону для зв’язку, адже посилання на сайт, де ви, наприклад, зазначите графік роботи або наявні товари, може не завантажитися. Через це ви отримаєте негативний вплив на ваш бізнес: клієнт не зможе дізнатися важливу для нього інформацію про ваш магазин та не зробить замовлення.

Щоб скористатися SMS-розсилкою на платформі ADWISOR, треба завантажити власну базу клієнтів або шукати нову аудиторію на районі, обравши локацію, де працює магазин, за допомогою геотаргетингу. Далі необхідно оформити текст повідомлення й запланувати дату та час його відправлення. Щоб оцінити переваги інтуїтивно зрозумілої системи, ви можете отримати тестовий доступ до платформи ADWISOR. Необхідно лише зареєструватися. У разі запитань, замовляйте консультацію фахівців Київстар на нашому сайті.

Залучайте клієнтів до магазину офлайн

Одночасно із залученням онлайн-каналами треба потурбуватися про привернення уваги ваших клієнтів до магазину в офлайн-форматі, коли немає світла на районі. Наступні поради допоможуть це зробити:

  • Якщо ваш магазин працює під час відключень електроенергії, створіть відповідну вивіску або поставте біля закладу штендер (це невелика виносна складна конструкція для реклами). Обов’язково забезпечте їх LED-освітленням з акумулятором, щоб проходячи у темряві повз магазин, клієнти помічали його.

Наприклад, невелика аптека у Козятині під час віялових відключень світла працює. Її фармацевти користуються ліхтарями, ціни зручно вказані на упаковках, ліки відпускають за готівковим розрахунком. Проте потенційним відвідувачам, які проходять повз аптеку, може здаватися, що вона зачинена, бо ніде немає інформації про її роботу, вивіска не підсвічується. До того ж з вулиці здається, що у торговій залі темно. Якщо підійти та спробувати відчинити двері, стає зрозуміло, що аптека працює. Втім, уявіть, скільки людей будуть перевіряти двері темного приміщення? Так втрачаються потенційні клієнти.

  • Зробіть табличку на дверях магазина з інформацією для споживачів, чи працює він, коли вимикають світло. Наприклад, заклад, який продає побутову хімію «Шик і блиск» у місті Козятин, на цей час розміщує табличку — «Світла немає, магазин не працює». Тож клієнтам буде одразу зрозуміло, що тут вони зараз купити нічого не зможуть. Існують й інші випадки.

Так, супермаркет «Фора» за відсутності електроенергії допомагає відвідувачам робити покупки за допомогою ліхтариків, ходячі разом із клієнтами залою. Живлення каси забезпечують безперебійником, приймають тільки готівку.

Про це теж можна повідомити через оголошення на вході у магазин, адже бувають випадки, коли людина склала товари до кошика, підійшла до каси, а у неї є можливість розрахуватися тільки безготівково. Така неприємна ситуація може відвернути клієнта.

У разі відключення електропостачання мережа магазинів «Щодня» теж працює з ліхтариками, проте не впускає клієнтів до торгової зали. Натомість продавці приймають замовлення біля дверей магазину та виносять продукцію споживачам на вулицю. Не для всіх це може бути зручно, втім, це ще один спосіб не зачинятися.

Також багато магазинів не можуть забезпечити роботу холодильників, проте не зачиняються, а продають продукти, які не псуються без холоду (хлібобулочні вироби) або товари довготривалого зберігання (крупи, консерви, газовані напої, вода тощо).

Підвищуйте сервіс та якість продуктів, коли магазин не працює

Магазин на Подолі у Києві, де продають хліб та випічку, у період віялових відключень електроенергії зачиняється, а співробітників відпускають додому. Натомість мережа «АТБ-Маркет» у магазинах без генераторів розробила наступний план дій. Заклад зачиняється, і якщо світла немає до 2-х годин, продавці вмикають ліхтарі та розкладають товар, перевіряють терміни придатності продукції, прибирають. Якщо електроенергія відсутня більше 2-х годин, заздалегідь узгоджені співробітники йдуть до дому, інші — продовжують роботу з ліхтарями.

Тож, за можливості, будь-який магазин на районі, може без світла забезпечити працівників роботою, а заклад — чистотою та перевіреними товарами. З кожною перешкодою до стабільної роботи магазина намагайтеся знайти зону росту та вдосконалення якості обслуговування ваших клієнтів.

Теги
Підписатись на розсилку