Про що:

Хороший маркетолог або підприємець, який розвиває бізнес онлайн, повинен мати у своєму арсеналі ефективні інструменти маркетингу. Щоб якісно взаємодіяти з клієнтом, варто охопити різні канали комунікації — від пошукової оптимізації до глибокої сегментації аудиторії та таргетованих промокампаній. Тож, Kyivstar Business Hub зібрав підбірку найбільш дієвих рішень.

Зміст

№1. Управління відносинами з клієнтами або CRM

№2. Портрет клієнта

№3. Пошукова оптимізація або SEO

№4. Контент-маркетинг

№5. Тригерні та таргетовані розсилки

№6. Маркетинг у соціальних мережах або SMM

№7. Email-маркетинг

№1. Управління відносинами з клієнтами або CRM

Одним із найпотрібніших кожному бізнесу інструментів є система CRM або Customer relationship management. Без неї підприємство не може якісно будувати довготривалі відносини з клієнтами та стабільно збільшувати свої продажі. То що таке CRM-система?

CRM-система — це технологічне рішення для управління всіма відносинами компанії з наявними та потенційними клієнтами. Цей інструмент автоматизує бізнес-процеси, допомагає сформувати клієнтську базу, вести історію комунікації з покупцями та планувати майбутню взаємодію. Ринок пропонує CRM-системи на будь-який смак. Ось деякі з них:

  • Microsoft Dynamics 365 CRM — це комплексне CRM-рішення від Microsoft, яким користуються як великі міжнародні бренди, так і середні компанії. Серед переваг: інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, інтеграція з іншими продуктами Microsoft, корисні вбудовані інструменти, серед яких LinkedIn Sales Navigator і Assistant.
  • Salesforce — це CRM-система, яка позиціює себе як рішення для малого та середнього бізнесу різних напрямків. Працює на хмарній основі, а тому не потребує додаткового обладнання.
  • SalesDrive — це українська CRM-система для інтернет-магазину. Серед функцій є відстеження доставки товару, контроль залишків на складі, аналіз роботи компанії та кожного менеджера окремо.

Зручно, що популярні CRM-системи український бізнес може об’єднати з Віртуальною мобільною АТС від Київстар. Це дозволить не пропустити жодного дзвінка від клієнтів, вести статистику і запис розмов та підвищити якість обслуговування.

№2. Портрет клієнта

Ще один базовий інструмент для маркетингу — це портрет клієнта. Він допомагає визначити потреби споживачів, їхні інтереси та стиль життя і на підставі цього сегментувати цільову аудиторію компанії. Без такого системного аналізу бізнесу важко позиціювати товар на ринку, тож є ризик випустити нежиттєздатний продукт. Саме тому одне з ключових питань для маркетологів — для кого працює бізнес? Відповідь дає портрет клієнта.

Портрет клієнта — це узагальнений неперсоніфікований образ клієнта компанії, який формується на основі аналізу великих даних (Біг дата, англ. Big Data). Він може містити такі дані, як стать, вік, геолокація, інтереси та інші характеристики.

Щоб сформувати такий портрет клієнта на основі вже наявної бази контактів, бізнес може звернутися до телеком-оператора Київстар. Його фахівці проведуть детальний аналіз аудиторії за майже 100 критеріями, а результати нададуть у вигляді візуалізованого звіту.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data для аналітики клієнтів

Портрет клієнта дозволяє дізнатися актуальні потреби аудиторії та адаптувати пропозицію для неї. А розширити наявну базу клієнтів та визначити нову допомагає look-alike модель.

№3. Пошукова оптимізація або SEO

Оптимізація пошукових систем також відома за англійським терміном — Search engine optimization або SEO. Це набір технік, які допомагають покращити видимість сайту та його вмісту для результатів пошуку у системах на кшталт Google.

SEO-оптимізація важлива для бізнесу, адже вона допомагає потенційним покупцям знайти компанію та її продукти під час звичайного пошуку в інтернеті. Тож, як працює SEO?

Усі пошукові системи, зокрема Google, використовують спеціальних ботів, які сканують вміст сайтів та окремих вебсторінок в інтернеті. Вони збирають інформацію про ресурси та ранжують їх відповідно до вбудованих алгоритмів, надаючи кожній вебсторінці власний індекс. Від цього аналізу залежить, наскільки високо у результатах пошуку покажуть ваш сайт у відповідь на запит користувача. Впливати на таке ранжування можна за допомогою SEO-ключів та структуруванню тексту. Ось кілька корисних сервісів у цьому напрямку:

  • Ahrefs — це одне з найвідоміших рішень для SEO-оптимізації, яке допомагає шукати ключові слова, аналізувати вміст сайту та контенту, вимірювати індекс сторінки тощо.
  • Serpstat — це SEO-платформа, яка дозволяє аналізувати пошукові запити, збирати семантичне ядро, ключові слова та аналізувати конкурентів.
  • Yoast — це SEO-плагін для WordPress, який аналізує контент та пропонує варіанти з його оптимізації, ключові слова, виявляє SEO-помилки тощо.

№4. Контент-маркетинг

Контент-маркетинг є водночас одним з провідних напрямків маркетингу, а також дієвим інструментом для просування продукту, формування бренду компанії, побудові знань про товар у клієнтів тощо. Його суть у тому, щоб створювати привабливий для цільової аудиторії контент, як, наприклад, статті, блоги, пости у соціальних мережах, відео тощо. Детальніше про це ми писали у статті «Що таке контент-маркетинг?».

Щоб полегшити роботу з контентом, маркетологи можуть скористатися такими сервісами:

  • WordPress — це популярний конструктор сайтів, блогів та вебдодатків. Має готові плагіни, які можна адаптувати під свої потреби. Інші схожі сервіси — Wix, Webflow.
  • Google Trends — це інструмент онлайн-пошуку, який дозволяє бачити популярні слова та фрази у пошукових запитах користувачів Google. Ця інформація допомагає визначити актуальні теми для статей бізнесу.
  • Grammarly — це платформа, яка допомагає писати тексти англійською. Система знаходить граматичні, орфографічні та семантичні помилки, пропонує вирішення та радить, як краще сформулювати речення або замінити слово.
  • LanguageTool — це сервіс для перевірки граматики, стилю та орфографії тексту, який працює з українською та багатьма іншими мовами. Зручно, що цей інструмент можна встановити як розширення для браузера та виправляти помилки безпосередньо під час написання електронного листа або посту в соціальних мережах.

№5. Тригерні та таргетовані розсилки

Сегментація цільової аудиторії дозволяє бізнесу персоніфікувати свою пропозицію окремо для кожної з груп клієнтів. Наприклад, приватні дитячі садочки можуть націлити свою рекламу на батьків, які мають маленьких дітей, а професійні навчальні курси – на людей у віці 20-35 років, які цікавляться новими вакансіями. Усе це можливо завдяки такому інструменту маркетингу як таргетинг. Таргетингові розсилки (від англ. target, ціль) — це рішення для персоналізованої комунікації з клієнтами. Надіслати таргетоване повідомлення можна як у соціальних мережах, так і за допомогою SMS. Наприклад, кілька сервісів для запуску рекламних кампаній на сегментовану аудиторію пропонує Київстар:

  •  Таргетовані SMS-розсилки — аналітики Київстар підберуть цільову аудиторію та допоможуть налаштувати розсилку за обраними Big Data-критеріями, наприклад, вік, стать, наявність дітей, стиль життя тощо. За обраними параметрами можна також розширити рекламну кампанію на Facebook.
  • Тригерні SMS-розсилки — цей вид розсилок налаштовується фахівцями оператора з урахуванням обраних замовником подій. Тригером може стати геолокація потенційного клієнта, відвідування сайту тощо.
  • ADWISOR — компанії можуть самостійно налаштувати промокампанію за допомогою інтелектуальної платформи для розсилок від Київстар. Сервіс дозволяє обрати потрібну аудиторію за Big Data-фільтрами, обрати час відправки повідомлення тощо.
Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Надсилайте пропозиції аудиторії з таргетованими та тригерними SMS-розсилками. Аналітики Київстар підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси тощо.)

№6. Маркетинг у соціальних мережах або SMM

Social Media Marketing або SMM став вже невіддільною частиною маркетингової стратегії будь-якої компанії. Саме присутність брендів у соціальних мережах стала одним із головних каналів комунікації з клієнтами. Тож, що таке SMM? SMM — це один з інструментів інтернет-маркетингу, суть якого у присутності бізнесу в соціальних мережах на кшталт Facebook, Instagram, TikTok тощо. Компанії використовують ці платформи, щоб будувати свій бренд, збільшувати продажі, залучати клієнтів на сайт, отримувати постійний зворотний зв’язок від цільової аудиторії тощо. Ось кілька сервісів, як будуть корисними для роботи у сфері SMM:

  • Canva — це платформа для створення візуального контенту без допомоги графічного дизайнера. Сервіс містить багато вже готових шаблонів для різних соціальних мереж, які можна легко адаптувати під свої потреби.
  • Hootsuite — це платформа, яка дозволяє в одному місці об’єднати облікові записи компанії з різних соціальних мереж. Сервіс допомагає керувати контентом, легко поширювати його одразу на різних платформах та переглядати статистику постів.
  • Bitly — це сервіс, що значно спрощує роботу з посиланнями. З його допомогою можна створити короткі URL-лінки, згенерувати QR-код та відстежувати статистику переходу за ними.

№7. Email-маркетинг

Комунікація через електронну пошту залишається одним із важливих маркетингових інструментів для бізнесу. Тож, email-маркетинг — це вид прямого маркетингу, який використовує електронні листи для просування продуктів компанії. Наприклад, можна надсилати акційні пропозиції, новини компанії, корисні блоги або ж пропонувати клієнтам, які давно не робили у вас покупок, знижки на товари.

Бізнесу стануть у пригоді наступні сервіси для email-маркетингу:

  • HubSpot — це інструмент, який дозволяє самостійно створити, персоналізувати та оптимізувати email-кампанію без допомоги дизайнера та ІТ-команди.
  • Mailchimp — це одна з найпопулярніших платформ для email-маркетингу, яка надає безплатний доступ до базових функцій. Є можливість працювати з шаблонами листів, зручно керувати розсилкою, створювати групи адресатів тощо.
  • Sendpulse — це платформа для маркетингу, яка дає можливість налаштувати роботу з електронною поштою клієнтів. Наприклад, можна обрати форму підписки, скористатися готовими шаблонами е-листів, отримати статистику та аналітику після email-кампанії.

Використовуючи ці інструменти маркетингу, бізнес зможе побудувати ефективну комунікацію з клієнтами, залучити нову аудиторію та відчутно підвищити свої продажі.

Огляди рішень#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#ATC#Look-alike#Маркетинг#Бізнес#БігДата#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ПортретКлієнта#CRM#CRM-система#Microsoft365#Офіс365#SEO#Клієнт

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#Look-alike
#Рішення
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#Бізнес#Клієнт#Сегментація#Маркетинг
#Рішення#Маркетинг#Look-alike
#Маркетинг#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#BigData
#B2B#B2C#Маркетинг#Бізнес
#ADWISOR#Look-alike#СмсРозсилка
#Рішення#Бізнес

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку