Про що:
Море, пляж та прохолодні напої — усе це рятує українців від найспекотніших днів. Не час відпочивати лише бізнесу, який в будь-яку пору року має ефективно працювати й отримувати прибутки. Як легко достукатися до клієнтів та збільшити продажі?
Зміст
Твоя пропозиція в кишені клієнта
Які переваги SMS-розсилок
Три історії бізнесу про успішну SMS-кампанію
Як створити SMS-розсилку для вашого бізнесу
Який бізнес може використати SMS-розсилку
Твоя пропозиція в кишені клієнта
Кожен бізнес у своєму маркетингу орієнтуються на сезон. Літо? Час розігрувати квитки в Одесу серед клієнтів, пропонувати знижки на готельні номери у будні та безоплатно пригощати холодним лимонадом за кожну покупку. Осінь? Організуйте ярмарки з сезонними овочами та фруктами або встановіть тематичні фотозони з яскравим листям просто в себе у магазині чи ресторані.
У час надвисокої конкуренції без таких спеціальних пропозицій бізнесу важко завоювати та втримати клієнта. Боротьба йде не лише за найпривабливішу ідею, а і за канали комунікації. Ви завжди маєте бути поруч, чути й розуміти потреби клієнтів, заохочувати приходити саме до вас. Як це робити швидко та ефективно? Використовуйте SMS!
SMS-розсилка — це простий, надійний та зручний спосіб комунікації з вашими клієнтами. Поки скриньки електронної пошти переповнені спамом, а усі месенджери для особистих листувань — Telegram, WhatsApp, Facebook, Viber — зайняті безліччю повідомлень, SMS-канал майже не завантажений. Перевага SMS ще й у тому, що вашу пропозицію побачать всі: власники смартфонів та кнопкових телефонів. Не потрібно навіть підключення до інтернету.
Які переваги SMS-розсилок
Кожен отримує так багато сповіщень, оновлень, емейлів та спецпропозицій, що людям важко змусити себе перевірити все. Навіть якщо у месенджер надійшло важливе повідомлення. Дослідження Omnisend показує, що в середньому користувачі відкривають лише 20% електронних листів у пошті. Але знаєте, що вони відкривають у 98% випадках? Саме SMS-повідомлення.
Ба більше, 90% SMS люди відкривають у перші 3 хвилини після його отримання, і третина людей реагує на заклик до дій в повідомленнях. Усе це робить SMS відмінним інструментом для бізнесу. Він дозволяє швидко інформувати клієнта про акції, знижки, статус замовлення, оновлення асортименту та сезонного меню.
Важливо, що SMS-розсилка доступна бізнесу будь-якого масштабу: пропозиції знайдуться на будь-який бюджет. А починати таку рекламну кампанію просто завдяки найбільшому оператору мобільного зв’язку в Україні Київстар. Компанія пропонує зручний інструмент для швидкого інформування клієнтів, партнерів чи працівників за допомогою SMS.
Розсилка від Київстар має такі переваги:
Керуйте SMS-розсилками самостійно: завдяки зручному вебінтерфейсу швидко й легко налаштовуйте та запускайте розсилки. Допомога сторонніх фахівців не знадобиться.
Обирайте формат повідомлення. Відправляйте не лише тексти кирилицею чи латинкою, а й мультимедійні файли у форматі MMS.
Формуйте власний список контактів. Номери одержувачів вводяться вручну або ж завантажуються з TXT- або CSV-файлів.
Абонент гарантовано отримує повідомлення. При цьому немає жодного значення, який у нього телефон: найсучасніший чи простий кнопковий – і чи підключений він до інтернету. Клієнт однаково отримає SMS.
Аналізуйте ефективність роботи. Щомісяця сервіс формує для вас докладний звіт про те, скільки повідомлень було доставлено, скільки з них прочитано тощо.
Станьте впізнаваними для клієнта. Для відправки повідомлень використовуйте альфа-ім’я. Зазначте назву свого магазину або готелю, щоб адресат бачив її замість невідомого номера в рядку відправника.
Оберіть найкращий час для розсилки. Заплануйте час для відправки повідомлень за розкладом: у певні години, дні тижня чи конкретні дати.
Реклама та пошук клієнтів
SMS-розсилки від аналітиків Київстар
Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.
Три історії бізнесу про успішну SMS-кампанію
Одним з перших світових брендів, які успішно вийшли на ринок SMS-маркетингу, стала мережа сендвічів Subway. Вони почали свою SMS-кампанію ще у 2015 році, і зараз мають базу з 5 мільйонів контактів. У повідомленнях компанія інформувала про свої акції та новинки, і завдяки цьому збільшила продажі.
Аналітики підрахували:
- 26% клієнтів завдяки SMS повертаються частіше до закладу;
- 13% клієнтів витрачають більше коштів;
- 15% клієнтів роблять більше замовлень, ніж до SMS-кампанії.
Свою відчутну вигоду отримав від цього інструменту і музичний американський фестиваль Life is Beautiful. Свято щороку проходить у центрі Лас-Вегасу впродовж трьох днів. Напередодні чергового фестивалю маркетологи компанії вирішили, що комунікуватимуть зі своїми відвідувачами здебільшого через SMS.
«З огляду на те, що популярність соціальних медіа постійно змінюється, ми шукали канал комунікації, де наша аудиторія точно отримає та прочитає наші повідомлення. Ось чому ми надсилали SMS», — пояснював фахівець з цифрового маркетингу фестивалю Life is Beautiful Кайл Хундер.
Організатори фестивалю вже мали список з понад 200 тисяч телефонних номерів своїх клієнтів, а тому їм було зручно просто імпортувати його у систему розсилок. Протягом кількох хвилин вони сповістили усіх підписників про свою пропозицію. Згодом маркетологи фестивалю підрахували, що розсилка текстових повідомлень вплинула на 25% усіх продажів квитків.
У пригоді стали SMS і в кіноіндустрії. Amazon Video використали розсилку повідомлень напередодні запуску другого сезону серіалу «Дивовижна місіс Мейзел». Щоб відзначити успішний реліз разом із фанатами, команда створила «машину часу»: вони на тиждень відтворили ресторан з серіалу Carnegie Deli у стилі Нью-Йорку 1950-х. Amazon шукав спосіб, як у найлегший спосіб повідомити фанатів про наявні квитки на їхній захід. Вибір пав на SMS.
За допомогою форми на веб-сайті команда проєкту зібрала понад 6 тисяч телефонних номерів для списку очікування. Усі ці фанати невдовзі отримали SMS про появу квитків на подію.
«Кожен має при собі телефон, а тому, щойно у нас з’являлися місця, ми змогли їх швидко продати. Одним вистрілом, за 28 секунд, наш список був повним!», — поділився Девід Аддісон, який керував технологіями та комунікаціями проєкту.
Як створити SMS-розсилку для вашого бізнесу
Попри беззаперечну ефективність SMS, у своїй роботі їх використовує лише третина компаній. Водночас бізнес може легко запустити цей інструмент в роботу з мінімальними витратами часу завдяки інтелектуальній автоматизованій платформі ADWISOR від Київстар.
ADWISOR дозволяє провести промокампанію усього за 10-15 хвилин без допомоги фахівців. На ваш вибір, ви можете завантажити власну клієнтську базуй провести комунікацію з ними. Або ж скористатися можливостями таргетованої розсилки на базу абонентів Київстар, які заздалегідь погодилися на отримання рекламних повідомлень.
Таргетована SMS-розсилка — це розсилка, яку отримує лише частина аудиторії, яка визначена за допомогою Big Data-фільтрів. Серед характеристик може бути стать, вік, місце проживання, модель телефона потенційного клієнта тощо. Це дозволяє збільшити конверсію від розсилки, зробити її більш точною та ефективно використати рекламний бюджет.
Перш ніж запустити власну таргетовану розсилку, бізнес має добре знати свого клієнта. Хто найчастіше стає вашим покупцем? Які проблеми ваші клієнти можуть вирішити за допомогою вашого товару? Які сезонні пропозиції зацікавлять саме їх? Відповісти на всі ці питання потрібно, щоб потрапити в ціль та запропонувати найвигідніші умови та товар саме вашому клієнтові.
Наприклад, ви — власник магазин «Усе для риболовлі та полювання». Ви розумієте, що ваші товари найчастіше купують чоловіки 30-65 років, які проживають у Харківській області. Навіть цю аудиторію ви можете розділити за допомогою Big Data-фільтрів: виділіть молодших клієнтів, що живуть у містах, та сформуйте цікаву пропозицію саме для них. Для прикладу — орієнтуйте їх на знижки для великої компанії друзів або пропонуйте їм купити комплекти для риболовлі з дітьми. А людей 55-65 років заохочуйте сезонними знижками на товар. Зокрема, напередодні свят проведіть розсилку на жінок та молодь. Можливо, подарунок своїм рідним вони оберуть саме у вас!
Проте, якщо вам важко визначитися з тим, хто саме ваші клієнти — наявні або потенційні — зверніться за допомогою до експертів з Київстар. Вони допоможуть побудувати портрет ідеального клієнта, на який можна буде орієнтуватися у подальших комунікаціях. А також знайдуть тих, хто максимально схожий на цей портрет, щоб розширити коло наявних покупців.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
СпробуватиЯкий бізнес може використати SMS-розсилку
SMS-розсилка стане корисною для бізнесу усіх масштабів — від малого до великого. Інструмент дозволяє проводити промокампанію з будь-яким бюджетом та одразу бачити її ефективність за допомогою статистики. Найкращі результати такі розсилки показують у сфері ритейлу, розваг, обслуговування, зокрема — індустрії краси та ресторанному бізнесі.
Завдяки SMS-розсилкам бізнес отримає такі переваги:
Більші продажі. Розсилка розповість про вас, ваші продукти та послуги постійним та потенційним клієнтам. Зокрема, таргетовані SMS продадуть ваш товар саме тим людям, які його потребують вже зараз.
Впізнаваність бренду. Зазначайте у розсилці назву вашої компанії, використавши альфа-ім’я. Таке повідомлення не лише дозволить запам’ятати бренд, а й викличе до нього кращу довіру.
Вища лояльність клієнтів. Створюйте для своїх покупців цінні пропозиції: даруйте персоналізовані промокоди на свята, інформуйте про знижки та акції. Це допоможе втримати постійних та знайти нових клієнтів.
Швидке інформування. SMS — чудовий спосіб донести до абонента важливу інформацію, наприклад, прозвітувати про статус банківської операції, нагадати час запису до стоматолога чи про оплату комунальних послуг.
Щоб підключити SMS-розсилку, залиште заявку на сайті Київстар і дочекайтеся дзвінка оператора. Спеціаліст контакт-центру уточнить у вас усі деталі послуги й допоможе запустити вашу першу SMS-кампанію. Дізнайтеся більше про розсилку за коротким номером 466 або дзвоніть на безоплатну в Україні лінію 0 800 300 466.
Завдяки SMS-розсилками від Київстар новітні цифрові рішення на основі Big Data-технологій стали доступними не лише великим міжнародним корпораціям чи торговельним мережам, а й кафе та невеликим магазинам. SMS за свою довгу історію досі залишається ефективним та доступним інструментом для реклами та маркетингу. Шукайте легко нових клієнтів, якісно підтримуйте зв’язок із наявними та надсилайте акції та пропозиції саме тим людям, яким це потрібно.
Цифрові рішення для бізнесу працюють швидше, оптимізують витрати та дають перевагу перед конкурентами. Тому не час зволікати — спробуйте SMS-розсилку та збільшуйте продажі вже сьогодні незалежно від сезону.
Додайте коментар