Готуємось до літа: 5 ідей для бізнесу
9 травня 2024 5 хвилин читання

Готуємось до літа: 5 ідей для бізнесу

Бізнес ідеї#IOT#Геоаналітика#Теплокарта#IOTISKYIVSTAR#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки

Про що:

Якщо ваші думки давно сфокусовані на відкритті літнього бізнесу, то час втілити ці мрії в реальність. Зібрали список актуальних бізнес-ідей. Обирайте ту, яка для вас найцікавіша.

Зміст

Ідея 1. Прокат транспорту

Ідея 2. Організація відпочинку і розваг

Ідея 3. Послуги репетитора

Ідея 4. Послуги екскурсовода

Ідея 5. Продаж морозива і напоїв

Ідея 1. Прокат транспорту

Прокат самокатів або велосипедів є одним з популярних бізнесів влітку. Про актуальність цього напрямку говорять і дослідження. Зокрема, щороку до 2032-го на 13,5% зростатиме ринок кікшерингу (прокат самокатів).

З чого почати:

  • Проаналізуйте попит на прокат транспорту у вашому місті, дізнайтеся, що є популярним серед населення. Вирішіть, які саме види транспорту вигідно надавати в оренду.
  • Виберіть локацію для вашого прокатного пункту, яка буде доступною і привабливою для клієнтів. Визначити таке місце можна за допомогою Геоаналітики.
  • Варто подумати, як контролювати місцеперебування транспортних засобів, запобігати їх втраті чи крадіжці. Це роблять через мобільну мережу, а саме —  завдяки М2М SIM-картам. Вони встановлюються у спеціальні датчики в транспорті.
  • Подумайте про зручну систему замовлення, яка дозволить клієнтам швидко і легко бронювати необхідний транспортний засіб.
Інтернет речей темна

Інтернет речей

M2M картки для пристроїв

Це SIM-карти, призначені для використання у пристроях та обміну даними між ними. М2М SIM-карти встановлюють в обладнання, що оснащене спеціальними датчиками та модулями зв’язку.

Ідея 2. Організація відпочинку і розваг

Вуличні розваги, як-от атракціони, батути, літній кінотеатр можуть цікавим бізнесом, аби привернути увагу як місцевих мешканців та їхніх дітей, так і гостей міста.  

З чого почати:

  • Проаналізуйте, якими привабливими пропозиціями можна залучити клієнтів. Наприклад, акції для сімейного відпочинку, знижки на групові відвідування атракціонів, тематичні вечори в літньому кінотеатрі тощо.
  • Подумайте, як забезпечити безпечні умови для відвідувачів. Для цього треба буде регулярно проводити перевірки та обслуговування обладнання, надавати інструкції перед використанням атракціонів або батутів тощо.
  • А як щодо маркетингових заходів для залучення відвідувачів? Це можуть бути рекламні кампанії в соціальних мережах або Google, розсилка повідомлень потенційній аудиторії та інші способи. Щоб самостійно створювати розсилки для наявних чи нових клієнтів, можна користуватися платформою ADWISOR.
Приклад літнього кінотеатру «Поляна ВДНГ та Сад гамаків». Фото БЖ

Приклад літнього кінотеатру «Поляна ВДНГ та Сад гамаків». Фото БЖ

Ідея 3. Послуги репетитора

Літо — доречний період для надання послуг з додаткових освітніх занять перед навчальним роком. Це може бути корисно майбутнім першокласникам, школярам, студентам або можливо, дорослим, які бажають оновити свої знання в певній темі.

Приклад репетиторства. Фото ternopoliany.te.ua

Приклад репетиторства. Фото ternopoliany.te.ua

З чого почати:

  • Оберіть формат занять, який найкраще відповідає потребам вашої цільової аудиторії. Це можуть бути онлайн-курси, індивідуальні або групові заняття.
  • Приділіть увагу вибору викладачів і тренерів, які мають відповідні знання і досвід роботи. Або, якщо ви починаєте працювати самостійно, визначтесь з освітнім напрямком, в якому ви професіонал.
  • Переконайтеся, що ви дотримуєтесь усіх вимог і законів щодо надання освітніх послуг. Наприклад, отримання ліцензій, реєстрація бізнесу тощо.
  • Залучення учнів — ще один важливий крок. У цьому допоможуть таргетовані SMS-розсилки на потенційно зацікавлену аудиторію. Так, завдяки цьому інструменту одна IT-школа збільшила кількість студентів на своїх курсах. Спеціалісти Київстар визначили Big Data-параметри — вік, інтереси тощо та налаштували розсилку. Це дозволило набрати необхідну кількість нових абітурієнтів.
Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Надсилайте пропозиції аудиторії з таргетованими та тригерними SMS-розсилками. Аналітики Київстар підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси тощо.)

Ідея 4. Послуги екскурсовода

Проведення екскурсій містом або країною влітку може бути вигідним та цікавим бізнесом. Якщо вам подобається відвідувати нові місця і спілкуватися з людьми, найімовірніше, ця ідея вас надихне. Можна організовувати тури незвичними локаціями одного міста, одноденні тури за його межами або взагалі по Україні.

Надання послуг екскурсовода. Джерело Наш Київ

Надання послуг екскурсовода. Джерело Наш Київ

З чого почати:

  • Потрібно визначитися, які маршрути екскурсій ви плануєте пропонувати: в міста або по країні. 
  • Далі варто визначитися з цінами на квитки, чи надаватимете знижки для груп тощо. Радимо розглянути гнучку систему ціноутворення, яка враховуватиме вид екскурсії, тривалість та кількість учасників.
  • А як щодо додаткових послуг? Розгляньте можливість надання тематичних екскурсій на транспортних засобах (наприклад, тури на велосипедах або самокатах, чи автобусні тури).

Ідея 5. Продаж морозива і напоїв

Влітку попит на морозиво та охолоджувальні напої, як-от квас, ситро, газована вода, значно зростає. Мобільна точка продажу такої продукції або невелике кафе можу бути вигідним бізнесом.

Приклад продажу морозива. Джерело: 20minut.ua

Приклад продажу морозива. Джерело: 20minut.ua

З чого почати:

  • Вивчіть місцевий ринок та проаналізуйте рівень конкуренції.
  • Оберіть місце з великим потоком пішоходів, таке як парки, пляжі, туристичні визначні місця або вуличні фестивалі. Тут також допоможе Геоаналітика.
  • Переконайтеся, що ви маєте всі необхідні ліцензії та дозволи для ведення бізнесу з продажу їжі та напоїв.
  • Оберіть відповідне обладнання, наприклад, морозильні шафи, блендери для коктейлів, диспенсери для напоїв тощо.
  • Забезпечте високий рівень обслуговування та сервісу.
Бізнес ідеї#IOT#Геоаналітика#Теплокарта#IOTISKYIVSTAR#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#БігДата
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#Бізнес#Клієнт#Сегментація#Маркетинг
Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?15 листопада 2022 9 хвилин читання

Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?

#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#Microsoft365
#Stoprussia#Реалісти#ВійнавУкраїні#ЯкЦеПрацює?#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussianagression
#Microsoft365#BigData#IOT#ЕДО#Star.Docs#Офіс365#ОфісТамДеВи#4G#SmartCity#ЕлектроннийДокументообіг
#ADWISOR#BigData#MicrosoftAzure#IOT#ATC#ОфісТамДеВи#ФінансовийСкоринг#Star.Docs#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#Бізнес
#Технології#Рішення#Розвиток#ІдеїДляБізнесу
#Стартап

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку