Про що:
Майже кожна п’ята українська компанія використовує SMS-розсилки для просування своїх товарів та послуг. І за прогнозами американської компанії Text Request, незабаром SMS-маркетинг переважатиме над телемаркетингом й email-маркетингом. Аби посилити цей канал, застосовують можливості великих даних. Як саме — розповімо у статті.
Зміст
У тренді гіперперсоналізація
Залучайте клієнтів через таргетовані розсилки
Комунікуйте з клієнтами через тригерні розсилки
Який тип розсилок вибрати бізнесу
У тренді гіперперсоналізація
70% покупців у світі кажуть, що SMS-повідомлення є найшвидшим способом зв’язатися з ними. Отже, можна зазначити, що цей варіант комунікації зі споживачами найбільш ефективний.
Крім того, за словами керівниці департаменту маркетингу на ринку B2B Київстар Тетяни Юрчишиної, цього року одним з бізнес-трендів є гіперперсоналізація. Тобто перед бізнесом стоїть задача — персоналізувати класичний SMS-маркетинг. Зробити це дозволяють Big Data-розсилки* (укр. Біг Дата). Вони враховують індивідуальні поведінкові характеристики споживачів. Розсилки бувають таргетовані та тригерні.
Залучайте клієнтів через таргетовані розсилки
Таргетовані розсилки — це ті, у яких спеціалісти використовують таргетований підхід (англ. target — ціль). Тобто ваша пропозиція надійде через SMS саме тим потенційним клієнтам, які нею найімовірніше зацікавляться.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)
Наприклад, таку таргетовану комунікацію з покупцями здійснює національна мережа аптек «Подорожник». Таргетовані SMS працюють на довгострокове позиціювання бренду і його впізнаваність серед потенційних споживачів. Іншими словами, якщо їм необхідно буде відвідати аптеку, то вони одразу мають згадати, що є «Подорожник».
Щоб надіслати клієнтам таргетовану розсилку, потрібно:
- Визначити з фахівцем Київстар параметри потенційної аудиторії (геолокація, схожість на ваших наявних клієнтів або на вибір 100 Big Data-параметрів: вік, стать тощо).
- Фахівець відповідно сегментує аудиторію, створює кампанію з вашою пропозицією і відправляє у потрібний вам день та час.
- Після цього ви отримаєте звіт, аби проаналізувати ефективність розсилки.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Комунікуйте з клієнтами через тригерні розсилки
Тригерні розсилки надсилаються потенційним клієнтам автоматично у режимі реального часу, коли спрацює певний тригер: геолокація, інтереси або індивідуальні події. Наприклад, тригерне SMS відправиться клієнту, коли він проходитиме повз ваш заклад, відвідуватиме вебресурси певної тематики та інше. Тож, завдяки такому типу розсилок ви можете комунікувати з клієнтами у найбільш відповідний момент.
Так, українська мережа АЗС за допомогою тригерних розсилок від Київстар залучає цільову аудиторію до своїх автозаправних станцій, які перебувають поза межами густонаселених пунктів. У підсумку, вдалося збільшити кількість клієнтів певних АЗС у віддалених районах із частотою відвідування понад 3 рази на місяць.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.
Більше про можливості таргетованих і тригерних розсилок розповів Максим Мацібора, керівник проєктів Big Data Київстар:
Який тип розсилок вибрати бізнесу
Обидва типи розсилок мають свої переваги. Експерт Київстар поділився, як краще використовувати таргетовані та тригерні розсилки.
Максим Мацібора
керівник проєктів Big Data Київстар:
«Вибір типу комунікації залежить від багатьох факторів, таких як сфера бізнесу, тип товару, мета та наповненість пропозиції. Обидва типи розсилок мають свої переваги.
Таргетовані повідомлення краще використовувати, якщо необхідно проінформувати потенційних клієнтів про акцію або новий продукт, провести охопну кампанію на широку аудиторію.
Тригерні повідомлення, своєю чергою, допоможуть надати вчасну, швидку та цільову пропозицію тим абонентам, які вже зараз приймають рішення про покупку. Також в деяких випадках таргетовані та тригерні повідомлення доцільно використовувати разом, для досягнення комплексного ефекту.
Щоб комунікація була клієнтоорієнтованою і давала найкращі результати, важливо мати не тільки глибоке розуміння свого бізнесу, а і вивчити власну аудиторію та знати детальний портрет свого клієнта.
Ми рекомендуємо починати комунікаційні кампанії саме з детального аналізу аудиторії, з чим можуть допомогти наші інструменти Big Data».
«Вибір типу комунікації залежить від багатьох факторів, таких як сфера бізнесу, тип товару, мета та наповненість пропозиції. Обидва типи розсилок мають свої переваги.
Таргетовані повідомлення краще використовувати, якщо необхідно проінформувати потенційних клієнтів про акцію або новий продукт, провести охопну кампанію на широку аудиторію.
Тригерні повідомлення, своєю чергою, допоможуть надати вчасну, швидку та цільову пропозицію тим абонентам, які вже зараз приймають рішення про покупку. Також в деяких випадках таргетовані та тригерні повідомлення доцільно використовувати разом, для досягнення комплексного ефекту.
Щоб комунікація була клієнтоорієнтованою і давала найкращі результати, важливо мати не тільки глибоке розуміння свого бізнесу, а і вивчити власну аудиторію та знати детальний портрет свого клієнта.
Ми рекомендуємо починати комунікаційні кампанії саме з детального аналізу аудиторії, з чим можуть допомогти наші інструменти Big Data».
Дізнатися більше про таргетовані та тригерні розсилки, а також замовити консультацію менеджера можна на сайті Київстар Бізнес.
*Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі знеособлених даних. Персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS і MMS, історія браузера не передаються і не продаються третім особам. Також Київстар не передає дані про кількість клієнтів на певній території. Цей інструмент використовується лише як критерій формування розсилки.
Додайте коментар