Про що:
Якщо ви досі вважаєте, що робота з аналітикою та інструментами Big Data доступна лише великим компаніям, прочитайте цю статтю та переконайтеся, що все не так однозначно. Безумовно, на сьогодні в Україні найбільш просунуті в роботі з Big Data – це банки, ритейл і IT. Вони раніше інших почали збирати, обробляти дані й уже можуть користуватися плодами своїх вкладень. Але і для початківця бізнесу є готові доступні рішення, які допоможуть знайти відповідь на важливі питання, зокрема, як залучити клієнтів. Наприклад, до салону краси.
Зміст
Питання 1: де відкрити новий салон краси
Питання 2: як знайти нових клієнтів
Питання 3: чим залучити клієнтів
Питання 1: де відкрити новий салон краси
Успішність бізнесу багато в чому залежить від розташування салону. Вибрати вигідну локацію допоможе Heatmap і геоаналітика. Ці інструменти працюють з урахуванням агрегованих і неперсоніфікованих великих даних накопичених в базах телеком-операторів. Зауважимо, що Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», а отже конфіденційна інформація абонентів не передається третім особам.
Таким чином можна позначити місця де частіше буває цільова аудиторія. Тобто, де потенційні клієнти живуть, працюють, відпочивають, а значить з більшою ймовірністю відвідають салон.
Також геоаналітика допомагає:
- Знайти зацікавлених у ваших послугах людей на певній території.
- Провести аналіз конкурентів поблизу.
- Спрогнозувати прибуток і територіальне охоплення салону.
- Розробити ефективну рекламну кампанію для залучення клієнтів з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Питання 2: як знайти нових клієнтів
Сучасний ринок послуг відрізняється високою конкуренцією, тому вкрай важливо швидко знайти свою цільову аудиторію та достукатися до неї.
- Потрібно отримати портрет цільової аудиторії, яка знаходиться поблизу: стать, вік, інтереси, достаток тощо.
- Розділити ЦА на групи, щоб розробити відповідні пропозиції та стратегії, як залучити кожну категорію клієнтів у салон краси.
Для цього фахівці використовують аналітичні моделі Big Data та на їхній основі складають портрет клієнта, шукають нову аудиторію за принципом look-alike («знайди схожих»). Також є готове автоматизоване рішення Big Data від Київстар – ADWISOR. Це інструмент для пошуку клієнтів і аналізу їх потреб, яким може скористатися будь-який підприємець.
Перейдемо до другого пункту: як розповісти навколишнім про відкриття, акції або знижку. Роздача флаєрів або купонів біля салону – найочевидніший спосіб. Але при цьому неможливо проконтролювати або проаналізувати ефект від цієї активності. Тому зараз популярність набирає розсилка SMS-повідомлень з прив’язкою до геолокації потенційного клієнта. Інформацію отримують лише ті, хто знаходиться неподалік, дали згоду на отримання розсилки та є вашою ЦА.
Чому таргетована SMS-розсилка краще роздачі листівок?
- Не потрібно розробляти, верстати та друкувати листівки. Досить визначитися з цільовою аудиторією і розробити привабливу пропозицію.
- Для реалізації досить менеджера проєкту й оператора.
- Готова платформа для розсилки Big Data Solution дає можливість клієнту самостійно запускати кампанію будь-коли. А також вносити зміни, тестувати різні ідеї, повідомлення або змінювати цільову аудиторію.
- Швидкий запуск кампанії.
- Можливість прорахувати ефективність і конверсію. Таргетована SMS-розсилка з персональним кодом демонструє точне охоплення, конверсію і кількість покупок. Ці дані дозволяють оцінити ефект кампанії та чи варто далі взаємодіяти з цією аудиторією.
Питання 3: чим залучити клієнтів
Щоб залучити клієнта, повідомлення компанії має збігтися з потребами клієнта. Та у різних цільових аудиторій потреби, як правило, відрізняються. Тому дуже важливо правильно сегментувати свою ЦА й на основі отриманих даних розробити для кожного сегмента окрему пропозиція. Це можуть бути пакети популярних послуг, наприклад, для жінок різного віку, знижки або сезонні акції.
Лайфхак, як залучити клієнтів в салон краси: обмежуйте час дії знижок і акцій. У людини не має бути занадто багато часу на роздуми. В іншому випадку пропозиція ризикує загубитися в потоці інформаційного шуму.
З огляду на охоплення перших кампаній, отриману конверсію і покупки, ви можете скоригувати стратегію й отримати кращий результат.
Додайте коментар