Про що:
Сьогодні кожен охочий може знайти потрібний манікюрний салон… тому що вони з’являються, фактично, на кожному кроці! І переконати примхливу клієнтку прийти саме до вас буває нелегко. Відповіді, як залучити клієнтів до манікюрного салону та розкрити свою унікальність, має інструмент, яким активно користується великий бізнес — технологія Великих даних.
Зміст
Розташування — половина успіху
Класика VS сучасні технології: як залучити клієнтів до манікюрного салону
Як скористатися таргетованою «Промо-розсилкою»
Розташування — половина успіху
Де краще розмістити манікюрний салон? Варіант — у місцях активного потоку людей, де вони проводять час. На думку відразу спадають торговельні центри, однак там може чекати сюрприз: ще три манікюрних салони або кабінети на одному поверсі. Щоб не потрапити в халепу, скористайтеся послугами теплових карт і геоаналітикою. Що може Big Data від Київстар:
- показати, скільки цільової аудиторії зосереджено в цьому районі;
- відстежити, скільки людей відвідують район у різний проміжок часу.
Ідеальне місце для манікюрного салону має враховувати багато показників. Гарний варіант — салон поруч із закладами, де ЦА необхідно чекати: наприклад, дитячий центр, куди мами відводять дітей і мають пару годин вільного часу. Інша ідея — «приєднатися» до перукарні, з якою у вас не перетинаються послуги: дівчата приїжджатимуть одразу за всім.
Класика VS сучасні технології: як залучити клієнтів до манікюрного салону
Як майстри манікюру залучали клієнтів раніше, перш ніж інтернет з’явився майже в кожній прасці? Перевірений спосіб покращити прибуток бізнесу і знайти відвідувачів — сарафанне радіо, яке працює для майстрів-початківців нігтьового сервісу вдома та салонів. Спочатку робиш манікюр подружці, а вона розповідає інший подружці, а та ще двом подружкам — і поїхало. Люди охоче йдуть до рекомендованого майстра, особливо, коли особисто переконуються в якісній роботі.
Серед інших традиційних методів залучення клієнтів — реклама в місцях скупчення ЦА (торгові центри, салони); яскраве зовнішнє оформлення; акції для нових клієнтів, «приведи друга». Із поширенням інтернету з’явилися сторінки в соцмережах, насамперед Instagram, де можна показати роботу майстрів, написати про досягнення салону, розважити клієнта корисною інформацією щодо догляду.
Але зараз малий бізнес засвоює технологію Великих даних. Що може дати Big Data від Київстар власникам манікюрного салону? Автоматизований портал ADWISOR допоможе знайти нових клієнтів, проаналізувати їхні потреби та швидко організувати промокампанію з розсилкою повідомлень, орієнтовану на ваш цільовий сегмент. Вибірка одержувачів повідомлень формується зі списку абонентів, які погодилися отримувати розсилку за програмою «Мої знижки».
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Як скористатися таргетованою «Промо-розсилкою»
Скористатися ADWISOR може будь-який підприємець. Для цього необхідно зробити п’ять кроків:
- Залишити заявку на сайті.
- Узгодити умови з менеджером і підписати договір.
- Одержати логін і пароль для доступу.
- Вибрати цільову аудиторію за допомогою зручних фільтрів Big Data і вказати період проведення розсилки.
- Написати рекламний текст і погодити формулювання з контент-менеджером Київстар.
Платформа допоможе відправити інформацію щодо вигідних пропозиції або акцій зацікавленим клієнтам, які найімовірніше позитивно відреагують на повідомлення і зроблять цільову дію. Тобто скористаються пропозицією, зайдуть до вас на сайт або замовлять послугу.
Після завершення розсилки можна отримати зворотний зв’язок щодо проведеної кампанії та, орієнтуючись на нього, скоригувати дані. Користуватися сервісом можна скільки завгодно та в зручний час. Отже, ви отримуєте інструмент, як залучити клієнтів до манікюрного салону, збільшити дохід бізнесу і завоювати довіру відвідувачів.
Додайте коментар