Про що:
Як залучити клієнтів на манікюр у салоні чи вдома? Це важливе питання для майстрів-початківців і тих, хто хоче розкрутити свій бізнес і збільшити дохід.
Зміст
Де взяти нових клієнтів і чим привабити
Сучасні технології для малого бізнесу
Чому таргетована SMS-розсилка краще роздачі листівок
Інші ефективні продукти Київстар
Де взяти нових клієнтів і чим привабити
Навчилися робити гарний манікюр і педикюр, закінчили кілька популярних курсів з нарощування нігтів, купили обладнання і навіть завели акаунт в Інстаграм, а клієнтів все немає? Пропонуємо кілька дієвих способів поліпшити й популяризувати свій нігтьовий сервіс:
- Сарафанне радіо. Запросіть на манікюр родичів, подруг і знайомих. Якщо їм сподобається результат, вони будуть радити ваші послуги своїм колегам і друзям.
- Знижки та інші вигідні пропозиції для нових клієнтів або тих, хто приведе до вас друга або знайомого.
- Таргетована розсилка повідомлень. Допоможе не просто розповісти про свої послуги всім підряд, а донести інформацію зацікавленим людям.
Сучасні технології для малого бізнесу
Сьогоднішній ринок послуг відрізняється високою конкуренцією. Big Data (Великі дані, або «Біг Дата») – це термін, що позначає дуже багато різної інформації, отриманої від операторів мобільного зв’язку, з інтернету, соціальних мереж та інших цифрових джерел. Big Data від Київстар допоможе вам знайти свою цільову аудиторію за низкою важливих характеристик:
- геопозицією;
- статтю;
- віком;
- інтересами тощо.
Для цього використовуються дані отримані від 26 мільйонів абонентів мобільного зв’язку Київстар. При цьому компанія дотримується законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» і не передає третім особам персональну інформацію абонентів. Всі аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. На базі цієї інформації складають портрет клієнта, шукають нову аудиторію за принципом Look-alike («знайди схожих»).
Також можна скористатися послугою «Промо-розсилка» на автоматизованому порталі ADWISOR. Це інструмент для пошуку клієнтів і аналізу їх потреб, яким може скористатися будь-який підприємець.
Щоб отримати доступ до системи, потрібно:
- Залишити заявку на сайті Київстар, і наш оператор зв’яжеться з вами найближчим часом.
- Підписати договір.
- Отримати логін і пароль для доступу.
- За допомогою фільтрів вибрати цільову аудиторію (стать, вік, місто або район тощо).
- Вказати період проведення розсилки.
- Написати рекламний текст, який приверне увагу потенційних клієнтів.
- Узгодити зміст листа з контент-менеджером сервісу.
Після завершення розсилання ви отримаєте приблизну статистику щодо проведеної комунікації й за потреби зможете внести корективи. Вибірка одержувачів повідомлень формується зі списку абонентів, які дали згоду на отримання розсилки. Користуватися сервісом можна в необхідному обсязі й у будь-який зручний час.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Чому таргетована SMS-розсилка краще роздачі листівок
Не потрібно розробляти, верстати та друкувати листівки, візитки або будь-яку іншу «матеріальну» рекламу. Досить визначитися з цільовою аудиторією та розробити привабливу пропозицію.
Вже є готова платформа, яка дає можливість самостійно запускати розсилку в будь-який час. А також вносити корективи, тестувати різні ідеї, змінювати повідомлення або цільову аудиторію.
Можна прорахувати ефективність.
Інші ефективні продукти Київстар
Портрет клієнта – допомагає дізнатися характерні риси цільової аудиторії та створити профіль ідеального користувача ваших послуг.
Look-alike аудиторія – дозволяє знайти цільову аудиторію, схожу на поточну клієнтську базу, і дізнатися, як залучити нових клієнтів майстрові манікюру.
Heatmap і геоаналітика – допоможе вибрати вигідне місце для манікюрного салону або невеликого кабінету.
Додайте коментар