Як залучити клієнтів майстрові манікюру
12 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів майстрові манікюру

Поради#ПортретКлієнта#BigData#Look-alike#Heatmap#ТаргетованіРозсилки

Про що:

Як залучити клієнтів на манікюр у салоні чи вдома? Це важливе питання для майстрів-початківців і тих, хто хоче розкрутити свій бізнес і збільшити дохід.

Зміст

Де взяти нових клієнтів і чим привабити

Сучасні технології для малого бізнесу

Чому таргетована SMS-розсилка краще роздачі листівок

Інші ефективні продукти Київстар

Де взяти нових клієнтів і чим привабити

Навчилися робити гарний манікюр і педикюр, закінчили кілька популярних курсів з нарощування нігтів, купили обладнання і навіть завели акаунт в Інстаграм, а клієнтів все немає? Пропонуємо кілька дієвих способів поліпшити й популяризувати свій нігтьовий сервіс:

  1. Сарафанне радіо. Запросіть на манікюр родичів, подруг і знайомих. Якщо їм сподобається результат, вони будуть радити ваші послуги своїм колегам і друзям.
  2. Знижки та інші вигідні пропозиції для нових клієнтів або тих, хто приведе до вас друга або знайомого.
  3. Таргетована розсилка повідомлень. Допоможе не просто розповісти про свої послуги всім підряд, а донести інформацію зацікавленим людям.

Сучасні технології для малого бізнесу

Сьогоднішній ринок послуг відрізняється високою конкуренцією. Big Data (Великі дані, або «Біг Дата») – це термін, що позначає дуже багато різної інформації, отриманої від операторів мобільного зв’язку, з інтернету, соціальних мереж та інших цифрових джерел. Big Data від Київстар допоможе вам знайти свою цільову аудиторію за низкою важливих характеристик:

  • геопозицією;
  • статтю;
  • віком;
  • інтересами тощо.

Для цього використовуються дані отримані від 26 мільйонів абонентів мобільного зв’язку Київстар. При цьому компанія дотримується законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» і не передає третім особам персональну інформацію абонентів. Всі аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. На базі цієї інформації складають портрет клієнта, шукають нову аудиторію за принципом Look-alike («знайди схожих»).

Також можна скористатися послугою «Промо-розсилка» на автоматизованому порталі ADWISOR. Це інструмент для пошуку клієнтів і аналізу їх потреб, яким може скористатися будь-який підприємець.

Щоб отримати доступ до системи, потрібно:

  1. Залишити заявку на сайті Київстар, і наш оператор зв’яжеться з вами найближчим часом.
  2. Підписати договір.
  3. Отримати логін і пароль для доступу.
  4. За допомогою фільтрів вибрати цільову аудиторію (стать, вік, місто або район тощо).
  5. Вказати період проведення розсилки.
  6. Написати рекламний текст, який приверне увагу потенційних клієнтів.
  7. Узгодити зміст листа з контент-менеджером сервісу.

Після завершення розсилання ви отримаєте приблизну статистику щодо проведеної комунікації й за потреби зможете внести корективи. Вибірка одержувачів повідомлень формується зі списку абонентів, які дали згоду на отримання розсилки. Користуватися сервісом можна в необхідному обсязі й у будь-який зручний час.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Чому таргетована SMS-розсилка краще роздачі листівок

Не потрібно розробляти, верстати та друкувати листівки, візитки або будь-яку іншу «матеріальну» рекламу. Досить визначитися з цільовою аудиторією та розробити привабливу пропозицію.

Вже є готова платформа, яка дає можливість самостійно запускати розсилку в будь-який час. А також вносити корективи, тестувати різні ідеї, змінювати повідомлення або цільову аудиторію.

Можна прорахувати ефективність.

Інші ефективні продукти Київстар

Портрет клієнта – допомагає дізнатися характерні риси цільової аудиторії та створити профіль ідеального користувача ваших послуг.

Look-alike аудиторія – дозволяє знайти цільову аудиторію, схожу на поточну клієнтську базу, і дізнатися, як залучити нових клієнтів майстрові манікюру.

Heatmap і геоаналітика – допоможе вибрати вигідне місце для манікюрного салону або невеликого кабінету.

Поради#ПортретКлієнта#BigData#Look-alike#Heatmap#ТаргетованіРозсилки

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#ІдеїДляБізнесу#Геоаналітика#БігДата#ПортретКлієнта#Look-alike#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#ADWISOR#BigData#Рішення
Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?15 листопада 2022 9 хвилин читання

Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?

#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#Microsoft365
#ADWISOR#BigData#Бізнес#БігДата
#ADWISOR#BigData#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Сегментація
#BigData#Microsoft365#ЕлектроннийДокументообіг#ATC#Офіс365#MicrosoftAzure#Azure#Star.Docs#0-800
#BigData#Геоаналітика#ADWISOR
Як залучити клієнтів на нарощування вій25 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів на нарощування вій

#BigData#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новин та отримайте промокод на Київстар ТБПідпишіться на розсилку