Про що:
2024 рік обіцяє бути цікавим для напрямку онлайн-реклами. Маркетологи використовуватимуть різноманітні підходи при плануванні цифрових кампаній. Розгляньмо деякі тенденції, які формують ринок онлайн-реклами у цьому році.
Зміст
Знімайте мінівідео
Застосовуйте персоналізацію
Працюйте з інфлюенсерами
Використовуйте QR-коди
Подружіться з ШІ
Знімайте мінівідео
Останніми роками відео стало одним із найпопулярніших рекламних онлайн-форматів. Протягом другого кварталу 2023-го близько 92% користувачів інтернету в усьому світі дивилися відео онлайн. І у 2024-му вже з’явилися свої відеотренди, про які ми детальніше розповіли у матеріалі.
Зокрема, одним з трендів є короткі відео. Це потужний інструмент для бізнесу через свою ефективність та широке охоплення аудиторії. Він дозволяє розповісти про ключові переваги продукту або послуги, залучити увагу споживачів усього за кілька хвилин. Крім того, короткі відеоролики легше сприймаються у сучасному світі, насиченому інформацією. Відео можуть виявитися ефективнішими, ніж інші типи онлайн-реклами.
Наприклад, в одному з коротких відео рубрики «Як це працює» Тетяна Юрчишина, керівниця департаменту маркетингу на B2B-ринку Київстар, розповідає про те, як відкрити бізнес на першому поверсі багатоквартирного будинку:
Застосовуйте персоналізацію
Маючи доступ до величезних обсягів даних, бренди тепер можуть створювати персоналізовану онлайн-рекламу для своєї аудиторії. Ця тенденція збережеться з минулих років, оскільки споживачі очікують індивідуального досвіду.
Однією з найбільших переваг персоналізації є те, що вона може допомогти збільшити конверсії та продажі. Створюючи рекламу, адаптовану до потреб та інтересів клієнта, компанія з більшою ймовірністю отримає увагу клієнтів. Скажімо, якщо клієнт зацікавлений у певному продукті, він, швидше за все, натисне на рекламу цього продукту та зрештою зробить покупку.
Приклади персоналізованого підходу:
- Персоналізація цифрової реклами Amazon. Для рекомендацій компанія використовує дані про перегляд клієнта та історію його покупок.
- Персоналізовані рекомендації телешоу та фільмів Netflix. У цьому допомагають дані про історію переглядів.
Щоб зрозуміти свого клієнта, використовуйте дані з різних джерел: аналітика вебсайтів, соціальні мережі, опитування клієнтів, а також можливості великих даних. Це дозволить створити повне уявлення про потреби та вподобання покупців. Зокрема, можна замовити Портрет клієнта від Київстар.
Big Data та аналітика
Big Data для аналітики
Побудова портрета наявної та визначення потенційної ЦА з використанням 100+ Big Data-параметрів. Допомагає зрозуміти реальні потреби клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.
Працюйте з інфлюенсерами
У 2024 році майже 70% світових маркетологів значно збільшать витрати на співпрацю з інфлюенсерами, а 23% — виділять на це майже половину свого загального бюджету. Про те, що партнерство з лідерами думок зараз є обов’язковим кроком на шляху до популярності та впізнаваності бренду, ми написали цілу статтю.
Втім, варто на це звернути увагу ще раз, адже інформаційний внесок інфлюенсерів в онлайн-рекламу впливає на конкурентоспроможність компанії. Клієнтам важливо, аби товари та послуги рекомендував хтось, кому вони довіряють. Так, наприклад, американський бренд солодощів Smart Sweets залучив мікроінфлюенсерку Дестіні Шрайвер для розіграшу коробки цукерок.
Інфлюенсерка Дестіні Шрайвер розігрує коробку цукерок Smart Sweets. Джерело: Instagram
Використовуйте QR-коди
З 2021 по 2023 роки використання QR-кодів у світовому маркетингу зросло на 323%. І сповільнення не передбачається. QR-коди використовують скрізь і всюди. Зокрема, їх можна інтегрувати у рекламний контент. Клієнти, переглядаючи рекламу, скануватимуть ці коди, щоб отримати додаткову інформацію, перейти на вебсайт компанії або скористатися спеціальною пропозицією. Такий підхід дозволяє підвищити взаємодію з аудиторією та розширити можливості збору даних для аналізу ефективності рекламних кампаній.
Цей інструмент перестав бути лише чорно-білим, адже він може бути із логотипом, потрібними шрифтами, кольорами, рамками тощо. Тобто тепер легко відокремлювати себе від конкурентів та залучати клієнтів. Також можна відстежувати кількість сканувань, аби визначити, наскільки добре це працює.
Візьмемо, наприклад, рекламу Coinbase Super Bowl 2022. Цей ролик містив QR-код, а коли клієнти сканували його, то миттєво переходили на вебсайт Coinbase з розіграшем біткойнів. Компанія зафіксувала великий наплив трафіку — це понад 20 млн відвідувань протягом 1 хвилини.
Подружіться з ШІ
Професор Гарвардської школи бізнесу Карім Лахані говорить, що штучний інтелект (ШІ) не замінить людей, але люди, які опанували ШІ, можуть замінити тих, які з ним на “ви”. Тож, маркетингова команда стане набагато ефективнішою, якщо використовуватиме інструменти і методи ШІ, зокрема в онлайн-рекламі.
Ви можете користуватися штучним інтелектом, щоб підвищити свою креативність. Наприклад, для пошуку ідей щодо тем, пропонування ключових слів і виявлення нових тенденцій. Це сприяє ефективним маркетинговим ініціативам на основі даних. Модель штучного інтелекту, як-от ChatGPT, може допомогти вам продумати візуалізацію для онлайн-реклами. Такий інструмент може аналізувати ефективність минулих кампаній і визначати закономірності успіху майбутніх.
Nike використовувала ШІ для створення рекламної кампанії Never Done Evolving з Сереною Вільямс. Вони згенерували матч між Сереною з минулого (1999 рік) та її сучаснішою версією (2017 рік), щоб продемонструвати, як гра спортсменки розвивалася з часом. Машинне навчання змогло змоделювати стиль гри кожної епохи: прийняття рішень, вибір удару, активність, відновлення та спритність на основі архівних кадрів.
Рекламна кампанія Never Done Evolving. Джерело: AKQA
Ця реклама присвячена 50-річчю Nike. Вона транслювалася у прямому ефірі на YouTube для 1,7 млн підписників і відзначена нагородами.
Поділіться своїми думками щодо цих трендів нижче у коментарях. Наприклад, що було цікавим або про що дізналися вперше?
Додайте коментар