Спробуйте самостійно перевірити чи готовий ваш сайт до запуску рекламної кампанії

22 серпня 2022

7 хв.

Спробуйте самостійно перевірити чи готовий ваш сайт до запуску рекламної кампанії

Про що:

Якщо ви запустили рекламну кампанію і бачите, що результати вас не влаштовують, то причини провалу можуть бути різними. Наприклад, ви не потрапили до цільової аудиторії. До вас приходять по рекламі не ті відвідувачі та йдуть, розчаровані. Або не працюють креативи та рекламні тексти. А ще часто буває, що просто не працює сайт. У цій статті розберемо, чому сайт потрібно готувати до рекламної кампанії.

В практиці Inweb досить часто зустрічаються сайти, які просто не готові до реклами. У таких випадках агенція консультує замовника та розповідає, що йому потрібно зробити, щоб не злити рекламний бюджет, як правильно підготувати сайт до потоку нових відвідувачів.

Ми розробили чек-лист, який допоможе вам самостійно перевірити чи добре на вашому сайті, знайти помилки та сміливо запускати рекламну кампанію.

Перевірте, чи ваш сайт готовий до реклами по чек-листу за 14 кроків

Зміст

Крок 1. Швидкість завантаження сайту

Крок 2. Адаптивність сайту

Крок 3. Українська версія сайту

Крок 4. Перевірка форм замовлення та зворотного зв’язку

Крок 5. Перевірте як оформлений перший екран

Крок 6. Перевіряємо клікабельність кнопок на всьому сайті

Крок 7. Перевірка системи роботи та оплати

Крок 8. Перевірка правильності зазначених контактів

Крок 9: А що там з візуалом?

Крок 10. Треба використовувати протокол HTTPS

Крок 11. Соціальні сигнали

Крок 12. Перевірка кошика

Крок 13. Доставка

Крок 14. Чи коректна ваша картка товару, чи добре виглядає?

Крок 1. Швидкість завантаження сайту

Навіть якщо ви продаєте ексклюзивний товар за прийнятною ціною, до вас ніхто не прийде, якщо сайт повільно. Швидкість завантаження важлива як для потенційних покупців, так й Гугла.

З червня 2021 року показник швидкості завантаження став одним з факторів ранжування.

Що робити? Перевірити швидкість завантаження за допомогою спеціальних сервісів, наприклад, Pagespeed.

Важливо! Такими сервісами потрібно користуватися для орієнтира, їх показники неточні на 100%. Якщо швидкість завантаження нижча за бажану, потрібно скористатися рекомендаціями сервісу. Можливо, вам потрібно поміняти сервер та хостинг, тому що не завжди справа у повільному завантаженні контенту. Запропонуйте оптимізувати роботу з базою даних, використовувати серверне кешування.

Крок 2. Адаптивність сайту

Зручність користування сайтом через телефон це і є адаптивність. Можна висловитись так: сайт повинен бути оптимізований для коректного показу на мобільних пристроях, у різних браузерах та на пристроях з різною роздільною здатністю екрана. А можна простіше — візьміть комп’ютер, планшет, кілька смартфонів різних марок і перевірте, як працює ваш сайт на кожному пристрої. Перевірте, чи працюють кнопки, чи клікабельні номери телефонів, чи зручно розташоване меню, чи видно весь текст. Є сервіси, які дозволять зробити перевірку з комп’ютера:

Google Mobile-Friendly Test

Результат перевірки виглядає так

Якщо ви бачите, що якусь кнопку натискати незручно, гортати картку товару не виходить, не такий шрифт, складіть список того, що потрібно виправити, зробіть скріншоти та зв’яжіться з розробником сайту.

Крок 3. Українська версія сайту

Повинна відкриватися за замовчуванням. Перемикач версій краще помістити туди, де його найлегше помітити.

Перемикач мовних версій

Найчастіше перемикач мовних версій знаходиться у хедері сайту у правій частині

Крок 4. Перевірка форм замовлення та зворотного зв’язку

Найкраща перевірка роботи форми дуже проста. Зробіть тестове замовлення на сайті самі, вкажіть некоректну інформацію. Якщо при цьому замовлення буде оформлене, вам потрібно змінити процес.

Вказувати покупцю на помилки

Важливо вказувати покупцю на помилки та не пропускати далі доки він їх не виправить

Це потрібно щоб ви потім не шукали його за невірним номером телефону, або адресою. Якщо ви пропонуєте не товар, а послуги, то зручність заповнення форми заявки також важлива.

мінімум важливих полів для оформлення заявки

На прикладі вказано мінімум важливих полів для оформлення заявки

Крок 5. Перевірте як оформлений перший екран

За секунди відвідувач повинен зрозуміти, куди він потрапив і що ви йому пропонуєте. Чітко виражена пропозиція підвищує конверсію.

Ми в Inweb переробляли основну сторінку сайту і зупинилися на такому варіанті першого екрану:

Чіткий оффер, перелік послуг та кнопка

Чіткий оффер, перелік послуг та кнопка

До речі, про кнопки. Часто буває, що низька конверсія лише тому, що немає активної кнопки із закликом CTA (Call-to-action), або вона не зручно розташована, або не працює. Як правило, при натисканні кнопки спливає форма реєстрації, замовлення зворотнього дзвінка.

Крок 6. Перевіряємо клікабельність кнопок на всьому сайті

Логічно перевірити, як працюють кнопки на всьому сайті. І робити це потрібно періодично.

Крок 7. Перевірка системи роботи та оплати

Підключаємо усі платіжні системи.Це особливо важливо для сайту інтернет-магазину.

Більшість відвідувачів вже просто звикли оплачувати товари через платіжні системи та робити це з телефону. Тому продажів без платіжних систем, що працюють як годинник, просто не буде.

Тут лише один спосіб оплати, і його змінити неможливо

Тут лише один спосіб оплати, і його змінити неможливо

Кілька варіантів оплати

А це майже ідеальний варіант

Важливо пройти весь шлях покупця та зробити тестове замовлення.

Крок 8. Перевірка правильності зазначених контактів

Прикро бачити, коли рекламний бюджет тане на очах лише тому, що на сайті вказівок не працює телефон, та ще й не можна поспілкуватися з менеджером у вайбері, або телеграмі. Сторінка контактів є важливою для налагодження РК у контекстній рекламі, наприклад у торговельних кампаніях.

Якщо хочете перевірити, дзвоніть за вказаними номерами, рахуйте час відгуку вашого менеджера у чаті. Є для вас найкращі 5 онлайн чатів для сайту, вибирайте зручний для себе.

Крок 9: А що там з візуалом?

Головна сторінка сайту — це картка товару. Там покупець приймає рішення. Тому фото та відео товару мають бути якісні, без пікселів. Якщо ви пропонуєте послуги, то фото стиліста, тренера, лікаря, консультанта або психолога краще замовити у профі. Одна фотосесія й у вас є купа візуалу не тільки для сайту, а ще й для соцмереж. Перевірте як виглядає ваш візуал на сайті, на смартфоні, планшеті.

Крок 10. Треба використовувати протокол HTTPS

Обов’язкова вимога пошукової системи для захисту даних користувачів. Це як паспорт вашого сайту, який перевіряє Google. Немає документа — сайт не побачать користувачі. Перевірити чи все у порядку просто, переходьте за посиланням, вкажіть домен сайту та дивиться на результат.

Якщо сталася прикрість, та перевірку ви не пройшли, треба надіслати цю інструкцію програмісту, попросити зробити все покроково та показати скріншот перевірки після переходу на новий протокол.

Крок 11. Соціальні сигнали

Це відгуки та рейтинги. Так, їх відшукують, уважно читають та враховують при прийнятті рішення щодо покупки та співробітництва. Як збирати відгуки тема окремої статті. Зараз просто уявить, що ви витратили гроші на рекламу, а користувачі просто пішли з сайту, бо він не викликав довіри.

Іноді на сайти прямо в меню вказують сторінку з відгуками, іноді це роблять у футері сайту.

Далі тільки для інтернет-магазинів.

Крок 12. Перевірка кошика

Як показує практика, якщо перемістити кошик зі звичного місця — а це правий верхній кут сайту — десь ще, то це понизить конверсію. Перевірте чи все чудово з вашим кошиком. Добре коли покупець бачить скільки він «поклав» туди товарів. Добре, коли безпосередньо у кошику можна змінити кількість товару, або навіть колір чи розмір.

Видно кількість товару та суму

Видно кількість товару та суму

Крок 13. Доставка

Під час війни дуже важливо розуміти куди саме доставляють товари інтернет-магазини, як довго чекати. Релокація бізнесу, порушення логістики, переміщення жителів України в регіони, де більш менш безпечно зробили доставку надважливою. Добре, коли є вибір отримати замовлення кур’єром, Новою Поштою (або поштоматом), забрати з Укрпошти, або Meest, чи прогулятись до місця видачі товару.

У великих місцях покупці частіше замовляють послуги кур’єра, або навіть не купують якщо такої послуги немає. Якщо немає доставлення, а тільки самовивіз неможливо буде запустити торговельну кампанію.

Для перевірки зробить тестове замовлення і подивиться чи усі вказані варіанти доставляння працюють

Для перевірки зробить тестове замовлення і подивиться чи усі вказані варіанти доставляння працюють

Крок 14. Чи коректна ваша картка товару, чи добре виглядає?

Назва товару, що охоплює низькочастотні запити з більшою конверсією, допоможе підвищити позиції й трафік. Ми провели дослідження та написали як краще називати товари. Ефективна картка використовує тригери — це те, що провокує покупку тут і зараз, наприклад, термін дії акції або обмеження кількості товару зі знижкою. Інформацію можна розмістити як у тексті, так і у зображенні.

Для того, щоб покупець не йшов з цієї сторінки, важливо вказувати умови доставлення, оплати, повернення та гарантії прямо в картці. Дати можливість порівняти, зробити закладку. Побачити товар: фото та відео. Вивчити відгуки, детальні характеристики.

У добре продуманих картках товару є метатеги title/description у коді сайту. Радимо наступну логіку метатегів:

 title – тип товару + бренд + модель + колір чи розмір;

description – докладний опис товару із важливими характеристиками.

Правильне оформлення картки товару

Ось тут вказані всі дані, що цікавлять покупця

Щоб правильно заповнити картку товару і нічого не упустити перевірте:

  • Назву – чи зрозуміла, розкриває головні характеристики товару.
  • URL – повне найменування продукту на латиниці та через «-».
  • Фото – якісні, в єдиному стилі + ключ, Alt, Title, назва на латиниці через «-».
  • Відео (якщо є) – з офіційних джерел, високої якості.
  • Опис – місткий, з ключами, інфографікою.
  • Додатково – ціна на опт/роздріб, кнопки, відгуки, супутні/недавно переглянуті товари.

За цими простими кроками ви можете перевірити готовність вашого сайту до реклами.

Зміст

Крок 1. Швидкість завантаження сайту

Крок 2. Адаптивність сайту

Крок 3. Українська версія сайту

Крок 4. Перевірка форм замовлення та зворотного зв’язку

Крок 5. Перевірте як оформлений перший екран

Крок 6. Перевіряємо клікабельність кнопок на всьому сайті

Крок 7. Перевірка системи роботи та оплати

Крок 8. Перевірка правильності зазначених контактів

Крок 9: А що там з візуалом?

Крок 10. Треба використовувати протокол HTTPS

Крок 11. Соціальні сигнали

Крок 12. Перевірка кошика

Крок 13. Доставка

Крок 14. Чи коректна ваша картка товару, чи добре виглядає?

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті