Про що:
Зміст
Опис товарів і послуг
Зображення
Email-розсилки
Пости у соціальних мережах
Матеріали для блогу
SMS і Viber-розсилки
Коментар від Ярослава
Автор - топ, дякую за статтю
Опис товарів і послуг
50% маркетологів використовують генеративний штучний інтелект, коли потрібно зробити опис продуктів компанії. Іноді вкрай важко знайти прості та зрозумілі слова, особливо, коли на думку приходить лише складна робоча термінологія.
Скажімо, у ChatGPT або Gemini можна написати певний термін та попросити ШІ-помічника пояснити його значення як для дитини. Так, він може надати зрозумілі аналогії, які ви адаптуєте і зможете використовувати текст в описі товарів та послуг.
Зокрема, опис потрібен і для лендінгів. За даними HubSpot, кожен 5-й маркетолог (19%) користується ШІ, аби генерувати тексти для цільових сторінок. Штучний інтелект допомагає покращувати UX через A/B-тестування, щоб визначити найефективніший контент, макет і дизайн сторінки.
Зображення
Третина маркетологів (36%) вважають ШІ корисним, щоб генерувати зображення. Картинки можна створювати для рекламних банерів, постів у соціальних мережах, email-розсилок, Viber-розсилок, корпоративного блогу, презентацій тощо.
Серед корисних інструментів:
-
Програма для графічного дизайну та редагування зображень на основі ШІ. Designer інтегрований у програми Microsoft 365, як-от Word і PowerPoint, а також у Microsoft Photos.
Командна робота
Microsoft 365 від Київстар
Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.
Генерує зображення для будь-якого проєкту: вітальні листівки, запрошення, колажі, піктограми, стикери, фони, розмальовки, аватари, емодзі та багато іншого. Також редагує ваші фотографії. У текстовому полі опишіть своїми словами, що ви хочете побачити.
Приклади згенерованих зображень у Microsoft Designer
-
ШІ-інструмент від ChatGPT, який пояснює і візуалізує складні концепції та процеси через діаграми, блок-схеми, карти тощо. Програма самостійно може підібрати найбільш відповідний формат візуалізації для вашого запиту.
Наприклад, ми запропонували Whimsical Diagrams створити карту сайту для компанії з доставки їжі. Спочатку він згенерував карту у текстовому форматі, потім надав посилання на саму карту. І ось що вийшло:
Карта сайту згенерована Whimsical Diagrams
Або, скажімо, ви можете згенерувати Діаграму Ганта з планом публікацій у корпоративному бізнес-блозі для вашої презентації керівництву:
Діаграма Ганта згенерована Whimsical Diagrams
- ChatGPT&Canva — інтеграція двох корисних інструментів. Ви пишете, яку картинку треба згенерувати. Програма надає варіанти з посиланнями на саму картинку у форматі jpg. та на Canva, де чернетку можна редагувати.
Реклама сезонного розпродажу в інтернет-магазині. Картинка згенерована ChatGPT&Canva. А ось посилання на її редагування.
Порада: Будьте обережні з особистою та корпоративною інформацією, яку використовуєте у програмах ШІ. Наприклад, у деяких випадках OpenAI може брати ці дані для навчання своїх моделей.
Email-розсилки
43% спеціалістів регулярно використовують штучний інтелект для електронного маркетингу:
- Генерують влучну тему листа, аби отримувач зацікавився та відкрив його, створюють структуру і тексти листів тощо.
- Визначають найкращий час для розсилки певного електронного листа, підвищує рівень відкриття, рейтинг кліків (CTR) і конверсію.
- Роблять A/B-тестування та аналізують його результати за допомогою ШІ, щоб ухвалювати рішення не на основі відчуттів, а на базі реальних даних.
Пости у соціальних мережах
HubSpot дізнався, що майже 60% спеціалістів використовують ШІ для удосконалення корпоративних соцмереж:
- Генерують ідеї для постів, створюють тексти та картинки. Втім, 35% опитаних маркетологів застосовують ШІ переважно для натхнення.
- Аналізують аудиторію та її реакцію на публікації у соціальних мережах, аби створювати більш релевантні пости.
- Адаптують публікації під різні платформи, щоб відповідати запитам їхніх користувачів.
Матеріали для блогу
35% маркетологів застосовують ШІ для того, щоб створювати матеріали для блогів. Як і у випадку з іншими типами контенту, генерують теми статей, їхню структуру, іноді навіть цілі статті, додають ключові слова для SEO тощо.
Деякі працюють з ШІ, як з редактором та коректором, проте варто завжди перевіряти готовий матеріал на наявність помилок, неточностей тощо. Звичайно, на перший погляд, ШІ скорочує ваш час, втім, помилки, які він може робити, не коштують вашої репутації. Детальніше це питання ми досліджували у статті «Копірайтер чи ChatGPT: хто краще згенерує контент для вашого бізнесу».
На останньому місці у дослідженні HubSpot два типи контенту, для яких менш за все використовують ШІ — це електронні книги (17%) і технічна документація (12%).
SMS і Viber-розсилки
Окрім тих типів, які перелічив HubSpot, ШІ також допомагає генерувати тексти для СМС і Viber-повідомлень. Зокрема, у Viber можна додавати візуальний елемент. Як це працює, пояснимо на прикладі платформи для розсилок ADWISOR.
Одним з варіантів розсилок, який можна вибрати на платформі, є «Свій список клієнтів», тобто розсилка повідомлень на наявних клієнтів. Серед можливих каналів є SMS і Viber.
За допомогою будь-якого ШІ можна згенерувати текст для повідомлення та вставити у поле «Текст» при створенні розсилки. А у випадку з Viber — завантажити ще й картинку, яку попередньо можна згенерувати, скажімо, у Microsoft Designer. Ці самі кроки застосовуйте й для розсилок через ADWISOR на потенційних клієнтів.
Реклама та пошук клієнтів
Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів
Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.
Спробувати
Додайте коментар
Ярослава
1 вересня 2024
Автор - топ, дякую за статтю
Ганна Сухорукова
8 листопада 2024
Ярославо, і вам дякуємо за вподобайку:) Поділіться, а що ви генерували за допомогою ШІ?