Тренди ведення корпоративного блогу у 2024 році на прикладі  Kyivstar Business Hub
1 березня 2024 7 хвилин читання

Тренди ведення корпоративного блогу у 2024 році на прикладі Kyivstar Business Hub

Тренди та аналітика#Тренд#Київстар#Бізнес

Про що:

Корпоративний блог входить у трійку лідерів серед ефективних каналів контент-маркетингу у 2024 році, поступившись відео та електронним книгам. Компанії, які активно ведуть бізнес-блоги, отримують у 13 разів більшу рентабельність інвестицій. Вони також щомісяця залучають у середньому на майже 70% більше потенційних клієнтів, ніж ті організації, які не користуються цим маркетинговим інструментом. Втім, у 52% випадків залучати читачів стає все важче. Тож, у статті розповідаємо, як цьогоріч українським компаніям можна вести корпоративний блог і як це робить Kyivstar Business.

Зміст

Унікальні зображення в статтях

Відеоконтенту бути

Актуальні типи контенту

Періодичність публікацій

Статті, згенеровані штучним інтелектом

Джерела трафіку для залучення читачів блогу

Цікаві оновлення на Kyivstar Business Hub

Довідка:

Kyivstar Business Hub — це блог для бізнесу від оператора електронних комунікацій Київстар. У ньому читачі можуть дізнатися про сучасні бізнес-рішення та досвід українських компаній, ознайомитися з трендами у технологіях й аналітикою, прочитати огляди книг, подивитися освітні відеолекції тощо.

Унікальні зображення в статтях

Візуальний контент продовжує бути популярним, а 40% контент-маркетологів кажуть, що він має бути оригінальним. Тож, у 2024 році намагайтеся відмовлятися від стокових фото у статтях. Якщо ви належите до тих 35% компаній, яким складно створювати власний контент, то ось кілька порад:

  • Оригінальну інфографіку швидко можна розробити за допомогою сервісів графічного дизайну, наприклад, Canva. 
  • Обкладинку для статті можна згенерувати за допомогою штучного інтелекту. З добіркою ШІ-ресурсів, які дозволяють це робити, ви можете ознайомитися у статті.

У статтях Kyivstar Business Hub ми також відмовилися від стокових фото. Дизайнер власноруч створює унікальні обкладинки для статей. До речі, кілька зображень можна переглядати у каруселі, гортаючи вліво-вправо.

1/5

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Більше прикладів наших інфографік ви можете подивитися в останньому дослідженні.

Відеоконтенту бути

Як і у 2023-му, цього року наявність відеоконтенту у блозі обов’язкова. Ви можете розміщувати відео в окремих розділах або публікувати у статтях. За статистикою HubSpot, публікації з відео отримують 4-кратне збільшення показників залученості. Яке відео публікувати? Дотримуйтеся актуальних трендів відеоконтенту. Про них ми писали у статті.

Наприклад, на Kyivstar Business Hub є наступний відеоконтент:

В авторському відео Київстар у рубриці «Як це працює» начальниця департаменту маркетингу на ринку B2B Київстар Тетяна Юрчишина розповідає, до яких змін та трендів готуватися підприємцям у 2024 році:

До чого готуватися бізнесу у 2024 році?

Актуальні типи контенту

Інструкції є найпопулярнішим форматом контенту для блогів. Втім, не варто обмежуватися лише ним. За нашими спостереженнями, окрім інструкцій, цікавими для читачів блогу будуть такі публікації:

  • результати власних або сторонніх досліджень;
  • аналіз світових та українських трендів у певному напрямку;
  • опис кейсів компанії;
  • інтерв’ю з представниками компаній.

На Kyivstar Business Hub є усі запропоновані типи контенту.

Також читачам подобається ознайомлюватися з оглядами книг, де зібрані найкорисніші тези з видань. У розділі «Огляди книг» є література зі стратегії, світогляду, мислення, менеджменту, маркетингу, лідерства, інновацій та інша. Деякі з них можна навіть послухати. Наприклад, аудіоогляд книги «Суть. Як лідери стають стратегами» займає всього 21 хвилину.

Періодичність публікацій

Частота публікацій у бізнес-блозі може відрізнятися залежно від тематики ресурсу, контент-плану та можливостей. Наприклад, у великих компаній з командою авторів їх більше, ніж у підприємців, які працюють самостійно.

Втім, у середньому у 50% випадків, за даними HubSpot, найкращі результати від ведення корпоративного блогу можна отримати, публікуючи контент від 2 до 6 разів на тиждень. Скажімо, на Kyivstar Business Hub контент з’являється майже щодня, окрім вихідних.

Статті, згенеровані штучним інтелектом

У 2024 році продовжуватиме свою актуальність штучний інтелект (ШІ). Його  можливості не обговорював тільки лінивий, зокрема при генеруванні статей для блогу. Так, ШІ значно скорочує час створення контенту. Втім, швидкість — не означає якість.

Ми вже досліджували цю тему у статті про те, хто краще згенерує контент копірайтер чи ChatGPT. За словами канадського психолога та науковця Стівена Пінкера, ШІ може генерувати вигадані факти, тому попит на авторські перевірені матеріали нікуди не подінеться.

Порада: статтю для блогу, згенеровану штучним інтелектом, обов’язково варто перевіряти на наявність фейкової інформації. А ще — вказувати про участь ШІ у створеній роботі. Оскільки, скажімо, авторські права на контент, згенерований ChatGPT, належать компанії OpenAI.

На Kyivstar Business Hub ми не публікуємо статті, створені ШІ, а пишемо виключно авторські матеріали. Ім’я та прізвище автора кожного матеріалу ви можете дізнатися з блоку ліворуч над змістом. До речі, «відкривати» обличчя авторів та експертів, які дають коментарі для матеріалів, — також сучасна Н2Н-тенденція для блогів.

Джерела трафіку для залучення читачів блогу

Серед найпоширеніших джерел трафіку у 2024 році будуть наступні:

  • публікації про контент блогу у соціальних мережах (92%);
  • SEO для органічного трафіку у пошуковій системі Google (66%);
  • email-розсилки (67%).

Що працює менш ефективно:

  • залучення лідерів думок для реклами;
  • платна реклама блогу, як-от контекстна реклама Google.

А як на Kyivstar Business Hub?

Ми також робимо дописи у наших офіційних соцмережах, наприклад, Facebook, з посиланнями на статті з блогу. Оптимізуємо контент, що покращує органічний трафік з Google. Щомісяця робимо email-розсилки на тих, хто підписався на наш блог, з добірками найцікавіших матеріалів.

Цікаві оновлення на Kyivstar Business Hub

На Kyivstar Business Hub відбулися оновлення, які, безумовно, зроблять читацький досвід ще цікавішим і зручнішим:

  • Вподобайки та коментарі. Відтепер у читачів є можливість залишати вподобайки та коментарі під кожною статтею. Ваша думка важлива для нас.
  • Оцінка. Ліворуч від будь-якого матеріалу можна клікнути на палець вверх, якщо стаття сподобалася, та палець вниз — якщо ні. Це допоможе нам підтримувати високу якість контенту.
  • Розкажіть друзям. Якщо стаття вам до вподоби, ви можете поділитися посиланням на неї із друзями у Facebook, LinkedIn, Telegram.
  • Закладки. Клікайте на відповідний прапорець біля статей, відеокастів, оглядів книжок і мінікниг, щоб зберегти їх і переглянути пізніше. Іконка розташована праворуч зверху і знизу, а також біля заголовка.
  • Історія переглядів. Сторінка, яка дозволить вам швидко знайти той контент, з яким ви нещодавно ознайомлювалися. Перейти на неї можна, натиснувши іконку годинника вгорі праворуч.
  • Консультації. Якщо вас зацікавило рішення для бізнесу від Київстар, про яке йшлося у статті, ви можете замовити консультацію спеціаліста, натиснувши на блакитний банер всередині матеріалу. 

Ми працюємо над тим, щоб зробити ваше перебування на нашому сайті максимально приємним і продуктивним. Невдовзі на вас чекають інші оновлення, про які ми розповімо пізніше.

Сподіваємося, перелік трендів, поради та досвід, надихнуть вас на створення вашого корпоративного блогу.

Тренди та аналітика#Тренд#Київстар#Бізнес

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Маркетинг#Бізнес#Продажі#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#BigData#ADWISOR#БігДата
#ПортретКлієнта#ШтучнийІнтелект#Маркетинг#Реклама#ШІ#AI
#Тренд#Бізнес#ДобіркаСервісів
#Тренд#Київстар#Бізнес
#Бізнес#Клієнт#UGC
#Рішення
#Маркетинг#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#BigData
#B2B#B2C#Маркетинг#Бізнес

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку