Як залучити клієнтів у таксі

27 травня 2020

4 хв.

Як залучити клієнтів у таксі

Про що:

Всі дії людей в інтернеті (пошукові запити, лайки в соцмережах, покупки та багато іншого) – це величезний інформаційний пласт – Big Data («великі дані»). Використання цих даних допоможе дізнатися більше про цільову аудиторію, зробити пропозиції та комунікацію персоналізованими. У цій статті ми спробуємо розібратися, як залучити клієнтів у таксі за допомогою Big Data від Київстар.

Зміст

Які завдання допоможе вирішити Big Data

Як залучити нових клієнтів у таксі й утримати наявних

Статистика для водіїв

Способи таргетованої розсилки

Які завдання допоможе вирішити Big Data

Великі дані давно й успішно використовують у сферах ритейлу, банківської справи та інформаційних технологій. Але в чому вони можуть допомогти службам таксі? Наявні інструменти Київстар і технології в роботі з Big Data дають можливість:

  • скласти та проаналізувати портрет клієнта;
  • проаналізувати цільовий сегмент;
  • знайти аудиторію, схожу на цільову;
  • сегментувати клієнтську базу за певними ознаками;
  • проаналізувати та виявити закономірності в кожному цільовому сегменті;
  • побудувати персоналізовану комунікацію з клієнтами;
  • розробити привабливі пропозиції постійним клієнтам або новим користувачам;
  • розробити ефективну стратегію, як залучити клієнтів у таксі, з урахуванням особливостей цільової аудиторії.

Як залучити нових клієнтів у таксі й утримати наявних

Великі дані телеком-оператора – це сукупна та знеособлена інформація. На основі даних вибудовують аналітичну модель з урахуванням статі, віку, рівня доходу, географії, соціального й сімейного статусу, звичок. Проаналізувавши ці дані, можна визначити місця, в яких найчастіше бувають, куди та як часто викликають таксі пасажири. Також отримана статистика допоможе побудувати портрет клієнта. Складений профіль – відмінний спосіб краще пізнати найбільш перспективну аудиторію, її проблеми, бажання й, виходячи з цього, розробити релевантну пропозицію.

Якщо у сервісу таксі вже є клієнтська база, її можна розширити за допомогою «пошуку схожих» – Look-alike аудиторії. Використовуючи інструмент, можна знайти цільовий сегмент, схожий на поточних користувачів. Київстар пропонує два способи пошуку нових клієнтів:

  1. Власник бізнесу експертно визначає характеристики цільового сегмента, а фахівці Big Data за цими критеріями шукають відповідну аудиторію для залучення.
  2. Фахівці аналізують дані про клієнтів і визначають критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання, що дає більш точний результат.

Якщо база клієнтів дуже велика, ефективність комунікації допоможе підвищити сегментування за певними критеріями, наприклад:

  • за регулярністю поїздок;
  • за довжиною маршрутів;
  • за середнім чеком замовлень;
  • за класом таксі (економ, комфорт або люкс).

Це допоможе розробити для кожного сегмента пасажирів окремі привабливі пропозиції, акції або промокоди, від яких буде справді складно відмовитися.

Статистика для водіїв

Big Data будуть корисні й у взаємодії з таксистами. Наприклад, можна використовувати дані з програми служби таксі про рейтинг, кількість і тривалість поїздок водія й висилати в кінці місяця, кварталу або року статистику його особистих досягнень. Якщо таксист поділиться досягненнями в соцмережах, у сервісу буде додаткова реклама. Також можна розробити систему бонусів та заохочень залежно від досягнень водія, щоб мотивувати працівників залишатися з вами та покращувати якість послуг.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Способи таргетованої розсилки

Пропонуємо два способи почати таргетовану комунікацію з потенційними клієнтами:

  • Індивідуальне рішення – вибором одержувачів реклами займаються аналітики Київстар, виявляючи потрібний сегмент за допомогою алгоритмів машинного пошуку. Після цього розсилка проводиться офлайн або в режимі реального часу.
  • Стандартизоване рішення, як залучити клієнтів у таксі, – автоматизована платформа ADWISOR. Інструмент допомагає самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії, що буде вигідно невеликим локальним сервісам. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання рекламних повідомлень.

На завершення хочемо відзначити, що всі аналітичні моделі та інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті