Big Data в сучасному ритейлі: залучення клієнтів і розвиток бізнесу

Big Data в сучасному ритейлі: залучення клієнтів і розвиток бізнесу | Kyivstar Business Hub зображення №1
21 Травня 2021

Щоб конкурувати на ринку, роздрібні мережі постійно розвивають та удосконалюють методи залучення нових покупців. Сьогодні нові можливості для просування товарів і послуг відкривають технології обробки Великих даних. Компанія Київстар розробила низку інструментів із використанням Big Data, які можуть допомогти ритейлу більше дізнатися щодо потенційних клієнтів і збільшувати продажі.

Зміст

  1. Які завдання вирішує Big Data в ритейлі
    1.1. Джерела Великих даних:
    1.2. Big Data від Київстар допомагає вирішити такі завдання:
  2. Використання таргетованої розсилки Big Data в ритейлі
  3. Популярні питання

Які завдання вирішує Big Data в ритейлі

Великі ритейлери одними з перших почали шукати способи ефективного збору й обробки інформації, щоб скоротити витрати та збільшити прибуток. Допомагають у цьому технології Big Data від Київстар — експертів у роботі з Великими даними й сучасними методами аналітики. Інструменти й сервіси телеком-оператора дають змогу підвищити ефект від проведення рекламних кампаній.

Джерела Великих даних:

  • відомості, які заповнюють під час оформлення дисконтних карт;
  • дані про покупки з чеків і онлайн-кошиків;
  • маркетингові дослідження;
  • зворотний зв’язок від покупців;
  • активність клієнтів і передплатників у соціальних мережах;
  • дані телеком-компаній і багато іншого.

Результативність використання Big Data підтверджують кейси Київстар. Тим більше, що мобільний оператор — один із найбільших агрегаторів даних в Україні, який співпрацює з різними видами бізнесу.

Big Data від Київстар допомагає вирішити такі завдання:

  • скласти портрет клієнта, визначити й сегментувати цільову аудиторію відповідно до «болів», потреб, віку та інших характеристик;
  • знайти нових покупців, схожих на наявну клієнтську базу;
  • підвищити ефективність рекламних кампаній;
  • організувати таргетовану розсилку по цільовій аудиторії з урахуванням статі, віку, місця розташування, поведінкових характеристик потенційних клієнтів тощо;
  • налагодити персоналізовану комунікацію з постійними покупцями;
  • запустити тригерні розсилки наявним або потенційним клієнтам із прив’язкою до певного місця або події (міжнародного чи національного свята, дня народження тощо);
  • підібрати оптимальне місце для відкриття нового магазина, розміщення зовнішньої реклами або промоутера з листівками завдяки Heatmap і геоаналітиці;
  • проаналізувати ефективність певної торгової точки своєї мережі або мережі конкурентів.*

*Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, і не продає персональні дані абонентів третім особам.

Використання таргетованої розсилки Big Data в ритейлі

Сучасні покупці — не безлика юрба, а індивідуальності з унікальними характеристиками й потребами. Клієнти розбещені достатком пропозицій на ринку, тому легко перемикаються з однієї компанії на іншу. Важливо не тільки скласти портрет цільової аудиторії, а й поділити її на сегменти, щоб зацікавити якомога більше людей.

Сегментування розподіляє покупців за секторами, зважаючи на їхні запити, потреби та побажання. За допомогою Великих даних ритейлер може створити унікальні пропозиції для всіх сегментів, щоб залучити максимальну кількість потенційних клієнтів.

Наступний етап — скористатися таргетованою розсилкою Big Data від Київстар — відправлення інформаційних повідомлень цільовій аудиторії ритейлера через SMS або Viber.

Є два способи, як організувати таргетовану розсилку:

  1. Звернутися за допомогою до експертів Київстар, які розроблять для вашого бізнесу індивідуальне рішення, допоможуть знайти свій цільовий сегмент і запустити кампанію.
  2. Самостійно підібрати цільову аудиторію й налагодити комунікацію з нею на платформі Business Data Solution. Сервіс допомагає підтримувати зв’язок із поточними клієнтами, знаходити нових завдяки набору Big Data фільтрів і залучати людей поблизу без глобальних витрат і підрядників. А ваші покупці водночас можуть першими дізнаватися про знижки, акції та інші вигідні пропозиції.

У майбутньому аналіз Великих даних стане невіддільним інструментом для розвитку бізнесу й організації ефективних рекламних кампаній.

Популярні питання

  1. Чи варто впроваджувати Big Data для ритейлу?

    Big Data від Київстар — сучасне рішення, яке дає змогу визначити ЦА, налаштувати тригерну й таргетовану розсилку, знайти оптимальні місця для нових торгових точок і багато іншого.

  2. Які світові ритейлери використовують Big Data?

    Walmart, Amazon, Tesco, CVS Pharmacy, Waitrose, Safeway, Staples, Macy’s і H&M та інші.