Про що:

Ще років 10 тому компанії грали за іншими правилами ринку. Та все змінюється, тому ефективні колись засоби вже не принесуть такі ж високі результати. Сьогодні виграє той, хто швидше встиг модернізувати робочі процеси за допомогою інноваційних цифрових технологій. Що важливо враховувати малому та середньому бізнесу, щоб досягти успіху в сучасний період — читайте в матеріалі.

Зміст

Традиційний бізнес

Диджитал як головна умова розвитку

Життя компаній за цифрової епохи

Як зберегти клієнтів і збільшити прибутки

Невеликі компанії приносять 55% ВВП в економіку України. Як зазначає Світовий Банк, малий та середній бізнес (МСБ) надає 7 із 10 робочих місць у світі. В країнах із високим рівнем життя МСБ відіграє дуже важливу роль та є ключовим джерелом надходжень до державного бюджету: високий розвиток технологій дорівнює більшим можливостям.

Порівняємо, як працюють компанії з теперішніми диджитал-інструментами та без них.

Традиційний бізнес

Розгляньмо, як працює бізнес без технологій, на прикладі роздрібної торгової точки з продажу непродовольчих товарів. Магазин розташований недалеко від центру міста, також є недорогий орендований офіс в житловому районі для співробітників, що безпосередньо не контактують із клієнтами (бухгалтери, водії тощо).

Маючи лише фізичну точку продажу, такий бізнес втрачає значну частину потенційних клієнтів. У 2007 році в США онлайн-шопінг становив 5,1% від усіх продажів, а у 2020 ця частка зросла в рази й уже сягнула понад 21%. За прогнозами, цей відсоток буде збільшуватися щороку. Бізнес, що не буде поруч зі споживачем цілодобово онлайн, буде змушений поступитися своїм місцем на ринку.

Невеликий магазин має всього кілька каналів комунікації. Це або промоутер з флаєрами, більша кількість яких опиняється в смітнику, або аудіореклама на радіо, яка іноді «влучає» в потрібну аудиторію. За даними дослідження Nielsen 2017 року, майже для 50% рекламних повідомлень був застосований таргетинг. А це означає, що бізнесу, який досі робить рекламу лише звичну рекламу, буде складно боротися із сучасними промокампаніями за увагу покупців.

Крім того, через віддаленість крамниці від офісу доводиться передавати документацію поштою або кур’єром, а тому керівництво не може повністю проконтролювати дії своїх працівників. Водночас ритейлеру потрібно постійно опрацьовувати безліч документів: бухгалтерські звіти, рахунки, договори тощо. І без правильної аналітики дуже складно визначити, яка категорія товарів продається найкраще, а що треба прибрати з полиць.

За дослідженнями Gartner, підприємства ще досі витрачають неймовірні кошти на паперовий документообіг:

  • використання паперових документів обходиться в 13-31 раз дорожче вартості самого паперу;
  • приблизно 3% від усіх видатків компанії витрачається на документацію;
  • середньостатистичний офісний працівник витрачає 10 000 листків паперу кожного року.

Особливо чітко продемонструвала необхідність впровадження цифрових технологій пандемія COVID-19. Найболіснішим цей період виявився для представників малого та середнього бізнесу, а деякі компанії були змушені взагалі припинити свою діяльність.

Щоб під час непередбачуваних ситуацій не доводилося скорочувати половину персоналу або ставити бізнес на вимушену «паузу», варто подбати про модернізацію робочих процесів, розвиток онлайн-продажів та удосконалення комунікації з потенційними клієнтами. Застосування диджитальних інструментів дає змогу зробити компанію гнучкою, незалежною від місця, часу та обставин. Керувати інноваційними digital-продуктами можливо навіть зі свого смартфона.

Костянтин Вечір

директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар

Ми розуміємо, з яким викликом стикаються зараз компанії середнього та малого бізнесу. І бачимо, як швидко змінюється світ навколо нас. Щоб продовжувати працювати за будь-яких умов, необхідно не лише мати інструменти для онлайн-роботи працівників, а й налаштувати комунікацію з партнерами та клієнтами так, щоб бути від них на відстані кліку в телефоні, адже це зараз — найкоротший шлях. Якщо клієнт не може знайти вас в інтернеті чи повідомленнях на своєму мобільному — ваш бізнес програє конкурентам, які там є

Ми розуміємо, з яким викликом стикаються зараз компанії середнього та малого бізнесу. І бачимо, як швидко змінюється світ навколо нас. Щоб продовжувати працювати за будь-яких умов, необхідно не лише мати інструменти для онлайн-роботи працівників, а й налаштувати комунікацію з партнерами та клієнтами так, щоб бути від них на відстані кліку в телефоні, адже це зараз — найкоротший шлях. Якщо клієнт не може знайти вас в інтернеті чи повідомленнях на своєму мобільному — ваш бізнес програє конкурентам, які там є

Диджитал як головна умова розвитку

Нині digital-сфера відкриває необмежені можливості для оптимізації та вдосконалення робочих процесів. Завдяки своїй доступності цифрові технології можуть стати «рятівним колом» для підприємств МСБ.

Попит на інтернет-ресурси зростає щорічно. Наприклад, як зазначається у звіті Datareportal, у 2001 році частка населення України, що користувалася мережею, складала всього 1,2%. У 2021 році інтернетом активно користуються 67,6%, тобто близько 30 млн наших громадян.

Водночас світова пандемія значно пришвидшила диджиталізацію нашого повсякденного життя.

  • За даними McKinsey, влітку минулого року майже 60% комунікацій з клієнтами у світі пройшли в онлайн-форматі. У 2019 році цей показник складав максимум 36%.
  • Все більше продуктів та послуг стали доступними в онлайн-просторі: в середині 2020 року ця частка зросла на 20%, порівнюючи з докоронавірусним періодом.

з дослідження McKinsey

Під час пандемії споживачі різко перейшли на інтернет-канали як основний спосіб комунікації, і бізнес відреагував на таку зміну. Пандемія коронавірусу прискорила диджиталізацію на 8–10 років

Під час пандемії споживачі різко перейшли на інтернет-канали як основний спосіб комунікації, і бізнес відреагував на таку зміну. Пандемія коронавірусу прискорила диджиталізацію на 8–10 років

Життя компаній за цифрової епохи

Постійно на зв’язку

Щоб перевести бізнес в онлайн і не залежати від зовнішніх обставин та обмежень, необхідно налагодити безперервну та ефективну комунікацію зі споживачами. Тому вкрай важливо забезпечити своїх співробітників швидкісним і стабільним інтернетом.

Київстар пропонує своїм бізнес-клієнтам корпоративний інтернет зі швидкістю до 10 Гбіт/с і вигідні тарифи із розширеними можливостями.

  1. Високошвидкісний мобільний інтернет, яким можна користуватися як з основної, так і з додаткової SIM-карти.
  2. Хвилини для дзвінків Україною на номери інших мобільних операторів, міські номери та закордон.
  3. Усі підключені до тарифу номери належать компанії.
  4. Контроль обсягу послуг, які використовують співробітники.
  5. Акція «Бізнес-старт»: для нових клієнтів знижка 50% за обраним тарифним планом на перші 6 місяців.

Автоматизовані робочі процеси

Інвестуйте свій час і кошти раціонально: прості рутинні завдання можна доручити «розумним» технологіям, доки ви зайняті справді важливими для компанії проєктами. Диджитал-інструменти, що стануть вашими незамінними помічниками в роботі:

1. Віртуальна мобільна АТС

Для ефективної комунікації з клієнтами компанія потребує контакт-центру. Завдяки сучасним технологіям більше немає потреби орендувати окреме приміщення та спеціальне обладнання — будь-який бізнес зможе створити контакт-центр лише за 15 хвилин у будь-якому місці за допомогою Віртуальної мобільної АТС від Київстар.

Віртуальна мобільна АТС — хмарна платформа, яка дає змогу об’єднати всі мобільні й фіксовані телефонні номери вашої компанії в єдину корпоративну мережу, автоматично розподіляти вхідні виклики, здійснювати багато одночасних дзвінків, вести статистику й запис розмов, переводити вхідні дзвінки без роз’єднання зв’язку, а також інтегрувати корпоративну телефонну мережу в IT-системи.

За даними Los Angeles Times, корпорація Google заощаджує приблизно $1 млрд щорічно внаслідок переведення великої частки співробітників на віддалену роботу.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

2. Microsoft Office 365

Для чого витрачати час та нерви на затори, щоб дістатися офісу, якщо можна розв’язати робоче питання онлайн? Ліцензійне ПЗ корпоративного рівня Microsoft Office 365 від Київстар — це 1 ТБ хмарного сховища, автоматична синхронізація файлів, захист даних та оптимальне рішення для роботи в команді. До пакета послуг входять: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SharePoint, OneDrive, Microsoft Exchange та Microsoft Teams.

Працюйте над одним документом разом з колегами та партнерами, діліться щойно виконаними завданнями та спілкуйтеся, незалежно від місця вашого перебування. Якісно обробити величезну кількість інформації та скласти аналітичний звіт допоможуть продукти хмарної платформи Microsoft Azure. Завдяки інноваційним цифровим інструментам ви будете в курсі всіх змін і процесів 24/7 та зможете вивести бізнес на новий рівень.

Командна робота

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

3. Star.Docs

Паперова документація — це постійне очікування, зайві витрати та шкода екології. Економте час і кошти та модернізуйте власні бізнес-процеси разом із сервісом електронного документообігу Star.Docs від Київстар. Працюйте у зручний для вас час з будь-якого пристрою, погоджуйте та підписуйте документи миттєво за допомогою цифрового підпису, а також для надійності створюйте резервні копії файлів. Сервіс має мобільний додаток для iOS та Android.

Тепер ані карантинні обмеження, ані погодні умови не завадять ухвалювати важливі рішення для бізнесу.

Командна робота

Командна робота

Star.Docs від Київстар

Сервіс для швидкого переведення документообігу в онлайн. Створюйте, узгоджуйте чи підписуйте документи в цифровому форматі. 50 підписів безкоштовно.

Як зберегти клієнтів і збільшити прибутки

Протягом локдаунів найбільших втрат зазнали представники малого та середнього бізнесу. Та й після зняття карантинних обмежень виникла купа питань:

  • як проінформувати клієнтів щодо відкриття?
  • як запропонувати нові онлайн-послуги?
  • як залучити нових споживачів, якщо й постійні клієнти з’являються не так часто, як раніше?

Розширити клієнтську базу та налагодити ефективну комунікацію допомагають тригерні та таргетовані SMS-розсилки, а також промокампанії для зацікавлених споживачів, які можна власноруч налаштувати на інтелектуальній платформі ADWISOR від Київстар — отримуйте максимальну конверсію завдяки Big Data фільтрам.

Переваги ADWISOR:

  • результативна комунікація лише з цільовою аудиторією (обирається за допомогою спеціального Big Data-фільтрування за віком, інтересами тощо);
  • можливість власноруч гнучко керувати бюджетом рекламних кампаній;
  • постійний зв’язок зі своїми клієнтами завдяки розсилкам в межах України від альфа-імені компанії.

Розвиваючи свій бізнес, не варто розраховувати на щасливий випадок та інвестувати шалені кошти на недієву комунікацію. Використовуйте розумні технології для створення та відправки повідомлень, адресуйте їх лише тим клієнтам, що зацікавлені в отриманні рекламної інформації.

Реклама та пошук клієнтів

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Київстар — надійний партнер, що пропонує цілу екосистему інноваційних сервісів для роботи з клієнтами, оптимізації бізнес-процесів і комунікації. Серед них — аналітика Big Data, IoT, хмарні сервіси Azure, StarTeams, Office 365, система електронного документообігу Star.Docs та інші корисні рішення.

*Пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. В роботі з даними компанія дотримується Законів України “Про інформацію” та “Про захист персональних даних” і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті