Про що:
Цифрові технології відіграють важливу роль у бізнесі — очікується, що до 2026 року на цифрову економіку припадатиме понад 20% світового ВВП.
А що в Україні? Майже 60% українців володіють цифровими навичками — стверджують у Мінцифрі. Український бізнес активно диджиталізується, і це допомагає йому зростати навіть під час війни.
Що таке цифрові технології та цифрова трансформація, чим вони корисні та як впровадити їх у ваш бізнес — читайте в матеріалі.
Зміст
Цифрові технології, трансформація та диджиталізація — що це таке
Поради для будь-якої галузі: як прискорити цифрову трансформацію
Цифрові технології в ритейлі
Диджиталізація для ресторанно-готельного бізнесу
AgTech — технології для сільського господарства
Цифрові технології, трансформація та диджиталізація — що це таке
Цифрові технології або диджиталізація — це всі методи, які допомагають створювати, обробляти, зберігати, передавати й отримувати інформацію в електронному форматі.
Наприклад, ви перенесли всі паперові листи та документи в комп’ютер компанії чи в хмару — це диджиталізація.
Цифрова трансформація — ширше поняття, що охоплює і цифрові технології, і зміну бізнес-моделі, організаційних структур та робочих процесів компанії.
Наприклад, ви ввели нові правила — тепер всі листи надсилаються тільки на електронну пошту, документи зберігаються в електронному вигляді в хмарних системах, а звіти створюються автоматично за допомогою спеціальних програм. Це цифрова трансформація.
Мета диджиталізації та цифрової трансформації — підвищити ефективність роботи компанії, автоматизувати робочі процеси, адаптуватися до змін, покращити продукти та послуги.
Читайте також:
Диджиталізація в бізнесі: 4 технології для 2024 рокуПоради для будь-якої галузі: як прискорити цифрову трансформацію
Чи є у диджиталізації та цифрової трансформації недоліки? «Вона займає надто багато часу» — стверджують 59% директорів компаній, опитаних Gartner. Щоб впровадити цифрові технології, також потрібен план та розробка, гроші та люди, які розуміють що і як робити.
Як спростити ці процеси:
- Розробити стратегію цифрової трансформації — комплексний план, що містить аналіз поточного стану, цілі та покрокові дії, що допоможуть досягнути їх;
- Навчити керівників відділів та працівників — вчасно ознайомити їх із новим програмним забезпеченням та технологіями;
- Сформувати атмосферу психологічної безпеки — заохочувати працівників та лідерів бути гнучкими й адаптивними, висловлювати свої ідеї та надавати зворотний зв'язок, пробувати нове та не боятися помилок;
Читайте більше тут:
Сила творення: як організації стати лідером завдяки культурі інновацій- Оновити інфраструктуру — перевірити, чи готове ваше серверне та мережеве обладнання до змін;
- Сфокусуватися на кібербезпеці — інтегрувати сучасні інструменти, щоб гарантувати захист даних і систем від кібератак.
Як впровадити цифрові технології в конкретні галузі? Розповідаємо далі.
Цифрові технології в ритейлі
За статистикою, 75% опитаних власників ритейл-компаній планують збільшити витрати на цифрову трансформацію протягом наступних трьох років. Що саме можна зробити:
- Організувати стабільний мобільний зв’язок та інтернет — корпоративні тарифи, стабільне з’єднання та високий рівень захисту;
- Створити контакт-центр — об’єднати номери компанії в єдину телефонну мережу та зробити багатоканальний номер 0-800;
- Підключити Internet of Things — оптимізувати витрати, встановив каси самообслуговування і зменшив кількість касирів, та додати електронні цінники, інформація на яких буде оновлюватися автоматично, щойно ви введете зміни на комп’ютері;
Читайте також:
Як 4 світові ритейлери використовують IoT- Інтегрувати омніканальні рішення — поєднати онлайн та офлайн канали продажів та комунікації з клієнтами;
Читайте також:
Переваги омніканальності в ритейлі: як продавати та комунікувати для максимального прибутку- Використовувати великі дані — за допомогою Big Data можна аналізувати цільову аудиторію на вибраній території або шукати нову локацію, де сконцентровані ваші потенційні покупці;
- Перенести інформацію в хмару — так ви збережете дані працівників, зарплатні відомості, списки постачальників та товарів, фінансові звіти та багато іншого, й не витрачати кошти на власне серверне обладнання. Ви можете користуватися службами та інструментами глобальної хмари Azure й бути впевненими, що інформація надійно захищена в дата-центрі в Україні.
Диджиталізація для ресторанно-готельного бізнесу
Ресторани та готелі, кав’ярні та компанії, що організовують кейтеринг, можуть запровадити цифрові технології так само, як і ритейл — забезпечити у закладі стабільний інтернет, підключити корпоративні тарифи для мобільного зв’язку та перенести інформацію у хмару. Окрім цього:
- Підключити PMS (Property Managment System) у готелі — це спеціальна система, що автоматизує бронювання, показує кількість вільних номерів, сигналізує, коли клієнт оплачує чи звільняє номер;
- Підключити POS (Point of Sell) в ресторані або кафе — система містить в собі онлайн-касу та електронні чеки, автоматичну обробку замовлень, контроль залишок на складах, звіти, інформацію щодо програм лояльності;
- Створити віртуальну екскурсію готелем, щоб надати клієнтам змогу роздивитися його й легше прийняти рішення про бронь номера;
- Обробити велику кількість відгуків за допомогою ШІ, щоб автоматично надіслати відповідь-подяку на позитивні, виявити негативні й відповісти на них окремо;
- Повідомити майбутніх клієнтів про відкриття закладу за допомогою SMS-розсилки ADWISOR. Ви можете вибрати аудиторію за 40+ Big-Data фільтрами (вік, стать, стиль життя), визначити локацію для розсилки та створити текст повідомлення, додати інформацію про акцію чи знижку.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
Спробувати- Використовувати IoT-датчики в автомобілях доставки, щоб знати де знаходиться кур’єр зараз та коли він прибуде до клієнта.
AgTech — технології для сільського господарства
Сучасна сільськогосподарська галузь — дрони та штучний інтелект, кінематика у реальному часі, смартферми та супутниковий моніторинг. На які технології варто звернути увагу:
- RTK — сигнал точного позиціонування. Це основа для точного землеробства, що надає змогу виконувати польові роботи з точністю до сантиметра — навіть в умовах обмеженої видимості;
Галузеві рішення
Сигнал точного позиціювання mAgri.RTK
Підвищуйте ефективність робіт — від підготовки ґрунту до збирання врожаю. Створюйте оптимальні навігаційні маршрути для техніки та повторюйте їх із незмінною точністю.
- Інтернет речей — використовується, щоб моніторити стан полів. Ви можете дізнаватися про вологість ґрунту, температуру, рівень освітленості та інші фактори в реальному часі, щоб оптимізувати полив та вносити добрива на ділянках, де вони потрібні;
- Аналітика великих даних — надає змогу аналізувати інформацію, щоб прогнозувати врожайність та управляти посівами;
- Штучний інтелект для аналізу зображень з дронів або супутників — допомагає ідентифікувати захворювання рослин або виявити шкідників;
- Безпілотні літальні апарати — дрони використовуються не тільки для аерофотозйомки полів, а й для розпилення дронів та пестицидів.
Скористайтеся пошуком, щоб знайти ще більше корисних та цікавих статей на Kyivstar Business Hub.
Додайте коментар