Про що:
Цифрові технології відіграють важливу роль у бізнесі — очікується, що до 2026 року на цифрову економіку припадатиме понад 20% світового ВВП.
А що в Україні? Майже 60% українців володіють цифровими навичками — стверджують у Мінцифрі. Український бізнес активно диджиталізується, і це допомагає йому зростати навіть під час війни.
Що таке цифрові технології та цифрова трансформація, чим вони корисні та як впровадити їх у ваш бізнес — читайте в матеріалі.
Зміст
Цифрові технології, трансформація та диджиталізація — що це таке
Поради для будь-якої галузі: як прискорити цифрову трансформацію
Цифрові технології в ритейлі
Диджиталізація для ресторанно-готельного бізнесу
AgTech — технології для сільського господарства
Цифрові технології, трансформація та диджиталізація — що це таке
Цифрові технології або диджиталізація — це всі методи, які допомагають створювати, обробляти, зберігати, передавати й отримувати інформацію в електронному форматі.
Наприклад, ви перенесли всі паперові листи та документи в комп’ютер компанії чи в хмару — це диджиталізація.
Цифрова трансформація — ширше поняття, що охоплює і цифрові технології, і зміну бізнес-моделі, організаційних структур та робочих процесів компанії.
Наприклад, ви ввели нові правила — тепер всі листи надсилаються тільки на електронну пошту, документи зберігаються в електронному вигляді в хмарних системах, а звіти створюються автоматично за допомогою спеціальних програм. Це цифрова трансформація.
Мета диджиталізації та цифрової трансформації — підвищити ефективність роботи компанії, автоматизувати робочі процеси, адаптуватися до змін, покращити продукти та послуги.
Читайте також:
Диджиталізація в бізнесі: 4 технології для 2024 рокуПоради для будь-якої галузі: як прискорити цифрову трансформацію
Чи є у диджиталізації та цифрової трансформації недоліки? «Вона займає надто багато часу» — стверджують 59% директорів компаній, опитаних Gartner. Щоб впровадити цифрові технології, також потрібен план та розробка, гроші та люди, які розуміють що і як робити.
Як спростити ці процеси:
- Розробити стратегію цифрової трансформації — комплексний план, що містить аналіз поточного стану, цілі та покрокові дії, що допоможуть досягнути їх;
- Навчити керівників відділів та працівників — вчасно ознайомити їх із новим програмним забезпеченням та технологіями;
- Сформувати атмосферу психологічної безпеки — заохочувати працівників та лідерів бути гнучкими й адаптивними, висловлювати свої ідеї та надавати зворотний зв'язок, пробувати нове та не боятися помилок;
Читайте більше тут:
Сила творення: як організації стати лідером завдяки культурі інновацій- Оновити інфраструктуру — перевірити, чи готове ваше серверне та мережеве обладнання до змін;
- Сфокусуватися на кібербезпеці — інтегрувати сучасні інструменти, щоб гарантувати захист даних і систем від кібератак.
Як впровадити цифрові технології в конкретні галузі? Розповідаємо далі.
Цифрові технології в ритейлі
За статистикою, 75% опитаних власників ритейл-компаній планують збільшити витрати на цифрову трансформацію протягом наступних трьох років. Що саме можна зробити:
- Організувати стабільний мобільний зв’язок та інтернет — корпоративні тарифи, стабільне з’єднання та високий рівень захисту;
- Створити контакт-центр — об’єднати номери компанії в єдину телефонну мережу та зробити багатоканальний номер 0-800;
- Підключити Internet of Things — оптимізувати витрати, встановив каси самообслуговування і зменшив кількість касирів, та додати електронні цінники, інформація на яких буде оновлюватися автоматично, щойно ви введете зміни на комп’ютері;
Читайте також:
Як 4 світові ритейлери використовують IoT- Інтегрувати омніканальні рішення — поєднати онлайн та офлайн канали продажів та комунікації з клієнтами;
Читайте також:
Переваги омніканальності в ритейлі: як продавати та комунікувати для максимального прибутку- Використовувати великі дані — за допомогою Big Data можна аналізувати цільову аудиторію на вибраній території або шукати нову локацію, де сконцентровані ваші потенційні покупці;
- Перенести інформацію в хмару — так ви збережете дані працівників, зарплатні відомості, списки постачальників та товарів, фінансові звіти та багато іншого, й не витрачати кошти на власне серверне обладнання. Ви можете користуватися службами та інструментами глобальної хмари Azure й бути впевненими, що інформація надійно захищена в дата-центрі в Україні.
Диджиталізація для ресторанно-готельного бізнесу
Ресторани та готелі, кав’ярні та компанії, що організовують кейтеринг, можуть запровадити цифрові технології так само, як і ритейл — забезпечити у закладі стабільний інтернет, підключити корпоративні тарифи для мобільного зв’язку та перенести інформацію у хмару. Окрім цього:
- Підключити PMS (Property Managment System) у готелі — це спеціальна система, що автоматизує бронювання, показує кількість вільних номерів, сигналізує, коли клієнт оплачує чи звільняє номер;
- Підключити POS (Point of Sell) в ресторані або кафе — система містить в собі онлайн-касу та електронні чеки, автоматичну обробку замовлень, контроль залишок на складах, звіти, інформацію щодо програм лояльності;
- Створити віртуальну екскурсію готелем, щоб надати клієнтам змогу роздивитися його й легше прийняти рішення про бронь номера;
- Обробити велику кількість відгуків за допомогою ШІ, щоб автоматично надіслати відповідь-подяку на позитивні, виявити негативні й відповісти на них окремо;
- Повідомити майбутніх клієнтів про відкриття закладу за допомогою SMS-розсилки ADWISOR. Ви можете вибрати аудиторію за 40+ Big-Data фільтрами (вік, стать, стиль життя), визначити локацію для розсилки та створити текст повідомлення, додати інформацію про акцію чи знижку.
Комунікація з клієнтами
SMS-розсилки на власну базу клієнтів
Сповіщайте своїх клієнтів про оновлення асортименту, знижки та спеціальні пропозиції за допомогою SMS. Зареєструйтеся на платформі та отримайте 10 тестових повідомлень на 30 днів.
Спробувати- Використовувати IoT-датчики в автомобілях доставки, щоб знати де знаходиться кур’єр зараз та коли він прибуде до клієнта.
AgTech — технології для сільського господарства
Сучасна сільськогосподарська галузь — дрони та штучний інтелект, кінематика у реальному часі, смартферми та супутниковий моніторинг. На які технології варто звернути увагу:
- RTK — сигнал точного позиціонування. Це основа для точного землеробства, що надає змогу виконувати польові роботи з точністю до сантиметра — навіть в умовах обмеженої видимості;
Галузеві рішення
Сигнал точного позиціювання mAgri.RTK
Підвищуйте ефективність робіт — від підготовки ґрунту до збирання врожаю. Створюйте оптимальні навігаційні маршрути для техніки та повторюйте їх із незмінною точністю.
- Інтернет речей — використовується, щоб моніторити стан полів. Ви можете дізнаватися про вологість ґрунту, температуру, рівень освітленості та інші фактори в реальному часі, щоб оптимізувати полив та вносити добрива на ділянках, де вони потрібні;
- Аналітика великих даних — надає змогу аналізувати інформацію, щоб прогнозувати врожайність та управляти посівами;
- Штучний інтелект для аналізу зображень з дронів або супутників — допомагає ідентифікувати захворювання рослин або виявити шкідників;
- Безпілотні літальні апарати — дрони використовуються не тільки для аерофотозйомки полів, а й для розпилення дронів та пестицидів.
Скористайтеся пошуком, щоб знайти ще більше корисних та цікавих статей на Kyivstar Business Hub.
Додайте коментар