Як 4 світові ритейлери використовують IoT
3 липня 2024 4 хв. читання

Як 4 світові ритейлери використовують IoT

Поради#M2M#IOT#Ритейл#ІнтернетРечей#IOTISKYIVSTAR

Про що:

Глобальний IoT-ринок у сфері роздрібної торгівлі у найближчі 7 років зросте у понад 5 разів. У 2031 році він оцінюватиметься в $177,9 млрд. Для порівняння, у 2021-му показник був на рівні $28,14 млрд. Розглядаючи досвід великих світових ритейлерів, можна побачити, що IoT активно інтегрується у їхні процеси. Розглянемо, які переваги від Інтернету речей отримали відомі ритейлери і як це допомагає їм утримувати лідерські позиції.

Зміст

Amazon Go створив магазини без кас і касирів

Walmart відстежує стан обладнання

Ahold Delhaize запровадив електронні цінники

IKEA встановила каси самообслуговування

Amazon Go створив магазини без кас і касирів

Серед перших ритейлерів, який почав користуватися можливостями IoT, є Amazon Go. У 2016 році він здійснив революцію в роздрібній торгівлі, відкривши у Сіетлі перший продуктовий магазин без кас та касирів. Завдяки Інтернету речей мережа пристроїв (сенсори, камери тощо з IoT SIM-картками) відстежують рух покупців і товарів у магазині. 

Як це працює:

  • Клієнти, ідентифікуючи себе через спеціальний додаток, можуть заходити у магазин і брати необхідні продукти. 
  • Одночасно система додає товари у віртуальний кошик. Якщо покупець повертає товар на полицю, програма розпізнає це і видаляє продукт з кошика.
  • При виході гроші за покупки автоматично списуються з платіжної картки.

Introducing Amazon Go and the world’s most advanced shopping technology

Такий автоматизований процес замовлення не тільки знижує витрати на оплату праці, але й допомагає уникнути черг у час пік. Окрім цього, велика кількість інформації про поведінку споживачів, зібрана пристроями IoT, дозволяє ефективніше керувати запасами та надавати персоналізовані пропозиції.

Walmart відстежує стан обладнання

Американська мережа продуктових магазинів Walmart завдяки Інтернету речей контролює умови зберігання продуктів у холодильних камерах, відстежує стан обладнання магазину, а також моніторить споживання електроенергії. 

Компанія налічує понад 4 тис. магазинів по всій країні та понад 7 млн точок даних IoT у них. Щодня мережа пристроїв з підключеними IoT SIM-картками надсилає майже 1,5 млрд сповіщень у спеціальне програмне забезпечення. Коли стаються збої, команда фахівців бачить це у режимі реального часу і має можливість оперативно розробити план дій, щоб усунути проблему. 

Іноді для виправлення несправності достатньо залучити працівника магазину, а інколи — необхідна віддалена допомога технічних спеціалістів або виїзд на об’єкт.

IoT-датчик автоматично повідомляє про проблему з температурою у холодильній камері, а спеціаліст оперативно приїжджає і налагоджує обладнання. Джерело: Walmart

IoT-датчик автоматично повідомляє про проблему з температурою у холодильній камері, а спеціаліст оперативно приїжджає і налагоджує обладнання. Джерело: Walmart

Крім того, Інтернет речей дає змогу управляти споживанням електроенергії та зменшувати витрати на комунальні послуги. Наприклад, якщо необхідно можна регулювати температуру у магазині, залежно від кількості покупців у приміщенні та зовнішніх погодних умов. Це дозволяє Walmart оптимізувати витрати без втрати комфорту для клієнтів. 

Щоб дізнатися більше про можливості IoT для вашого бізнесу, замовляйте консультацію у нашого фахівця через кнопку «Замовити консультацію».

Галузеві рішення

Галузеві рішення

IoT для бізнесу

ІоТ-технології для автоматизації різних процесів. Найчастіше використовуються у відеоспостереженні, медицині, логістиці, агро, розумних містах тощо.

Ahold Delhaize запровадив електронні цінники

Ahold Delhaize — один з найбільших у світі роздрібних продавців продуктів харчування. Мережа щотижня обслуговує 63 млн покупців у Сполучених Штатах, Європі та Індонезії. У своїх магазинах компанія впровадила електронні цінники (ESL), які інтегруються з IoT та забезпечують ефективне управління інформацією.

ESL у мережі Ahold Delhaize. Джерело: Ahold Delhaize

ESL у мережі Ahold Delhaize. Джерело: Ahold Delhaize

Наприклад, датчики IoT можуть автоматично оновлювати дані на е-цінниках відповідно до змін на складі або під час розпродажів. Крім того, технологія передбачає автоматизоване зниження ціни на продукцію, у якої невдовзі закінчиться термін придатності. Це допомагає вносити зміни у процес ціноутворення у режимі реального часу. Так, ESL з IoT дозволяє компанії віддалено оновлювати понад 3 млн електронних цінників за 1,5 години.

IKEA встановила каси самообслуговування

IKEA покращує взаємодію з покупцями за допомогою кас самообслуговування, що працюють за технологією IoT. Так відвідувачі магазинів мають можливість самостійно сканувати товари та визначати їхню ціну, дізнаватися про додаткові товари або акційні пропозиції. Також завдяки касам самообслуговування можна легко визначити місцезнаходження товарів у магазині. 

Відтепер компанія може обслуговувати в 6 разів більше клієнтів, а персонал, який раніше працював за стандартною касою, задіяний у консультаціях, як-от підбір меблів для кухні або спальні.

Поради#M2M#IOT#Ритейл#ІнтернетРечей#IOTISKYIVSTAR

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ІнтернетРечей#Бізнес#IOT#M2M#SIM-карта#IOTISKYIVSTAR
#ATC#Сервіс#SMS#API#0-800
#Microsoft365#Офіс365#Бізнес-рішення
#Роумінг#Київстар#Тарифи#Клієнт
#Рішення
#ІнтернетРечей#Бізнес#IOT#IOTISKYIVSTAR#ХмарніСховища#M2M
#Рішення

Підпишіться на новини Kyivstar Business Hub до 15 серпня і отримайте доступ до Київстар ТБПідпишіться на розсилку