Київстар Бізнес підібрав сервіси для гнучкого формату роботи середнього та малого бізнесу

14 грудня 2020

3 хв.

Київстар Бізнес підібрав сервіси для гнучкого формату роботи середнього та малого бізнесу

Про що:

У добірку сервісів на кожен день, що допомагають компаніям працювати незалежно від карантинних обмежень, увійшли найбільш зручні та вигідні пропозиції для зв’язку, комунікацій між працівниками та з клієнтами, автоматизації бізнес-процесів тощо.

В умовах, коли велика кількість компаній стикається з необхідністю призупиняти роботу через карантинні обмеження, Київстар рекомендує максимально впроваджувати у бізнес-процеси діджитал-інструменти. Їхнє застосування дозволяє гнучко управляти форматом роботи компанії та її працівників, працювати з будь-якого місця, у зручний час та саме так, як потрібно певному бізнесу. Більшість таких інструментів мають в основі інтернет- і хмарні технології, а також сервіси на основі Big Data.

Костянтин Вечір

директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар

Ми розуміємо, з яким викликом стикаються зараз компанії середнього та малого бізнесу. І бачимо, як швидко змінюється світ навколо нас. Щоб продовжувати працювати за будь-яких умов, необхідно не лише дати інструменти для онлайн-роботи працівників, а й налаштувати комунікацію з партнерами та клієнтами так, щоб бути від них на відстані кліку в телефоні, адже це зараз – найкоротший шлях.  Якщо клієнт не може знайти вас в інтернеті чи повідомленнях на своєму мобільному – ваш бізнес програє конкурентам, які там є

Ми розуміємо, з яким викликом стикаються зараз компанії середнього та малого бізнесу. І бачимо, як швидко змінюється світ навколо нас. Щоб продовжувати працювати за будь-яких умов, необхідно не лише дати інструменти для онлайн-роботи працівників, а й налаштувати комунікацію з партнерами та клієнтами так, щоб бути від них на відстані кліку в телефоні, адже це зараз – найкоротший шлях.  Якщо клієнт не може знайти вас в інтернеті чи повідомленнях на своєму мобільному – ваш бізнес програє конкурентам, які там є

Інструменти, які рекомендує використовувати Київстар Бізнес, задовільняють більшість поширених на сьогодні запитів компаній:

1. Забезпечення працівників надійним зв`язком і доступом в інтернет.

Рішення: оптимальні тарифні плани з розширеними можливостями для бізнесу.

Переваги:

  • Максимально наповнені тарифні плани.
  • Включені хвилини для дзвінків по Україні на номери інших мобільних операторів, міські номери та за кордон.
  • Високошвидкісний мобільний інтернет, який можна використовувати як з основної, так і з додаткової SIM-карти.
  • Усі підключені номери належать компанії.
  • Контроль обсягу послуг, які використовують працівники компанії.
  • Вигідні акційні пропозиції — для нових бізнес-клієнтів знижка 50% на перші півроку.

2. Автоматизація роботи та бізнес-процесів всередині компанії.

Рішення: Віртуальна Мобільна АТС, Microsoft Office 365, Star.Docs і Mobile ID, які дозволяють налаштувати онлайн та офлайн роботу контакт-центрів і відділів продажів, вести електронний документообіг та підписувати документи навіть зі смартфону, організувати віддалену роботу працівників.

Переваги:

  • Віртуальна мобільна АТС – хмарний сервіс. Не потрібно купувати чи орендувати дороговартісне обладнання. «Розумна» телефонія: поєднання усіх мобільних та фіксованих номерів компанії в єдину корпоративну мережу, одночасний прийом і розподіл будь-якої кількості дзвінків, запис розмов, власне голосове меню IVR на мобільному номері, інтеграція з CRM.
  • Ліцензії Microsoft Office 365: 1 ТБ хмарного сховища, Word, Excel, PowerPoint, Exchange, Teams.
  • Заощадливий електронний документообіг Star.Docs та підписання документів за допомогою кваліфікованого електронного підпису Mobile ID. Доступ до документів у будь-який час з будь-якого місця.

3. Збільшення обсягу продажів і пошук нових клієнтів; комунікація з наявними клієнтами; інформування про товарні новинки, акції тощо.

Рішення: таргетовані та тригерні розсилки Київстар, інтелектуальна платформа для самостійних розсилок ADWISOR.

Переваги:

  • Точна комунікація з потрібною цільовою аудиторію – застосування BigData-фільтрів: віку, статі, інтересів та ін.
  • Самостійне управління бюджетом промокампаній;
  • Розсилка повідомлень існуючим клієнтам через Viber та SMS від власного альфа-імені компанії.

Отримати консультацію та більше дізнатися про діджитал-інструменти для ефективної роботи середнього та малого бізнесу можна на сайті Київстар.

Варто зауважити, що для всіх нових корпоративних клієнтів Київстар продовжує діяти акція «Бізнес-старт», яка передбачає вигідні умови користування бізнес-тарифами компанії: -50% на абонплату за обраним тарифним планом протягом півроку з моменту підключення.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті