Про що:

Мінекономіки України нещодавно опублікувала оптимістичну статистику, що з майже 700 компаній, які переїхали за програмою релокації у безпечні регіони України, 68% вже відновили свою роботу. Якщо ви ще вагаєтеся, чи варто перевозити свою компанію, або думаєте над тим, як організувати роботу після релокації, ця інформація для вас.

Команда Kyivstar Business Hub розробила детальну інструкцію з покроковими діями для відновлення роботи після релокації компанії.

Зміст

Налаштувати мобільний зв’язок та мобільний інтернет

Підключити інтернет для офісу

Організувати хмарну інфраструктуру компанії

Забезпечити середовище для співпраці з колегами онлайн

Налаштувати електронний документообіг

Нагадати новим або потенційним клієнтам про відновлення роботи

Організувати контакт-центр для обробки замовлень

Налаштувати мобільний зв’язок та мобільний інтернет

У нових незвичних для вас і вашої команди умовах після релокації важливо підключити стабільний мобільний зв’язок та мобільний інтернет. Це допоможе працювати та виконувати завдання, де б ви чи ваші колеги не перебували, адже не завжди до переїзду приєднується усі співробітники. Якісний мобільний зв’язок дозволить не тільки управляти всіма бізнес-процесами, а й згодом масштабувати клієнтську базу. Тож на що звернути увагу при налаштуванні мобільного зв’язку та мобільного інтернету?

Важливо, щоб номери були саме корпоративні, а не особисті. Так саме компанія буде власником усіх бізнес-номерів. Якщо менеджер звільниться, його робочий номер, на який телефонують клієнти, можна легко передати іншому співробітнику. У такий спосіб ви збережете клієнтську базу. А якщо ви плануєте розширювати штат, то вам стане у пригоді підключення необмеженої кількості корпоративних номерів.

Усі ці потреби можливо задовольнити завдяки пропозиціям від Київстар, а саме тарифам для бізнесу. Так, у вашому розпорядженні будуть не тільки мобільний зв’язок та мобільний інтернет, але й додаткові послуги. До речі, зараз діє акція від Київстар для нових бізнес-клієнтів, які можуть підключити тарифний план зі знижкою 50% протягом 6 місяців. Дізнатися деталі та обрати тариф с необхідними саме для вас додатковими послугами можна на сайті.

Підключити інтернет для офісу

Щоб забезпечити якісну роботу IT-інфраструктури компанії, вам потрібен стабільний інтернет для бізнесу, адже від нього залежить швидкість усіх бізнес-процесів. Є декілька варіантів підключення. Якщо офіс вашої компанії розміщується в житловому будинку, рекомендуємо фіксований дротовий інтернет (FTTB). Якщо ваше підприємство переїхало в окреме приміщення, краще користуватись корпоративним фіксованим інтернетом.

Фіксований дротовий інтернет є гарним варіантом, щоб використовувати свою виділену оптоволоконну лінію. Це рішення допоможе підключитись до інтернет-каналу на швидкості до 100 Мбіт/с та відмовитись від пропозицій локальних провайдерів. З технологією FTTB ви матимете гарантовану стабільну швидкість, навіть якщо до мережі приєднається кілька корпоративних пристроїв. Локальні провайдери не завжди можуть це забезпечити. До того ж з послугою «Роутер» можна користуватися інтернетом через Wi-Fi. Треба лише підключити кабель до карти мережі вашого комп’ютера і зробити необхідні налаштування. Жодного додаткового устаткування для цього не потрібно.

Корпоративний фіксований інтернет має швидкість каналу передачі даних — від 1 Мбіт/с до 10 Гбіт/с без обмежень у трафіку за кількістю переданої та прийнятої інформації. Є можливість користуватися захищеною мережею інтернет, резервувати її як на рівні обладнання, так і на рівні каналів зв’язку.

Організувати хмарну інфраструктуру компанії

Безпечно зберігати дані та мігрувати ІТ-інфраструктуру в хмару допоможе платформа Microsoft Azure, яка дозволяє обробляти дані у понад 100 дата-центрах у 60 регіонах світу та містить більш як 200 сервісів для роботи. У хмарному середовищі, наприклад, можна налаштувати доступ до віртуальних робочих столів із захистом від будь-яких кіберзагроз, що підтверджено сертифікатами PCI -DSS, ISO 27001, GDPR та ін. Безпечно та швидко створюйте нові продукти та налаштовуйте бізнес-процеси. І все це без необхідності утримувати фізичні сервери.

Забезпечити середовище для співпраці з колегами онлайн

Якщо разом із компанією релокуються не всі співробітники, а лише частина команди, радимо організувати онлайн-середовище для спільної роботи працівників. Завдяки цьому ви щоденно зможете тримати зв’язок з колегами, зустрічатися онлайн та проводити наради, конференції, презентації, спілкуватися в чатах, обмінюватися робочими файлами у хмарі. Зручно, якщо в онлайн-середовищі буде вбудована пошта для розв’язування поточних бізнес-завдань.

Усе це можливо впровадити за допомогою сервісу Microsoft 365, який дозволяє працювати не тільки з робочого комп’ютера, а навіть зі смартфона. Microsoft 365 (укр. Майкрософт Офіс 365) містить в собі: корпоративну пошту Microsoft Outlook, месенджер Microsoft Teams, програми Microsoft Word, Excel і PowerPoint, платформу для корпоративного порталу SharePoint, хмарне сховище OneDrive обсягом 1 ТБ для кожного співробітника. Рішення Microsoft 365 має функції кіберзахисту, щоб робочі пристрої, електронна пошта та доступи до важливої корпоративної інформації були у безпеці.

Командна робота

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Сертифікований партнер Microsoft в Україні телеком-оператор Київстар може надавати своїм клієнтам сервіси від виробника хмарних рішень світового рівня на актуальних умовах. Нові клієнти зможуть підключати ліцензійні сервіси Microsoft 365 до 31 грудня 2022 року на умовах пробного безоплатного періоду, що діятиме до 6 місяців.

Налаштувати електронний документообіг

Через те, що зараз обмінюватись паперовими документами та підписувати їх складніше та довше, рекомендуємо одразу перевести цей процес у систему електронного документообігу. Так, усі співробітники, партнери чи контрагенти, де б вони не перебували, зможуть працювати з електронними документами вашої компанії: договорами, актами виконаних робіт, видатковими накладними тощо. Для цього їм знадобиться комп’ютер, планшет чи смартфон та підключення до сервісу електронного документообігу.

Так, наприклад, можна використовувати сервіс Star.Docs від Київстар. Щоб почати користуватися можливостями е-документообігу, вам потрібно отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Нагадаємо, що е-документ вважається оригіналом, якщо він має обов’язкові реквізити та містить електронний підпис автора або підпис, який прирівняний до власноручного підпису. До того ж на період воєнного стану Star.Docs від Київстар доступний без додаткових оплат.

Нагадати новим або потенційним клієнтам про відновлення роботи

Щоб швидко та ефективно сповістити клієнтів про те, що компанія відновила роботу, рекомендуємо використовувати персоналізовані СМС-розсилки. Просто надішліть промоповідомлення зацікавленій аудиторії й чекайте на замовлення. Для цього існує автоматизована платформа ADWISOR.

Вам потрібно лише визначитись, якій саме аудиторії ви бажаєте відправити заздалегідь створене повідомлення. Зрозуміло, що у вас може бути не напрацьована своя база клієнтів одразу після переїзду. У цьому випадку можна знайти нових клієнтів, застосовуючи Big Data-фільтри (укр. Біг Дата). Це розсилка повідомлень на базу абонентів Київстар, які надали згоду на отримання реклами за програмою «Мої знижки». Виберіть необхідну аудиторію з Big Data-фільтрами (вік, стать, тип гаджета, наявність дітей — усього понад 40 параметрів), визначте певну територію для розсилки (в радіусі від 500 м до масштабів цілої області, де може перебувати ваша потенційна аудиторія). Далі оберіть дату та час відправки.

Реклама та пошук клієнтів

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Важливо — Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Якщо ваша компанія релокувалася, але має свою базу клієнтів, ви можете створити рекламну розсилку саме на неї. Для цього отримайте альфа-ім’я, визначтесь з типом повідомлень — SMS або Viber, завантажте файл з контактами до платформи ADWISOR, додайте текст сповіщення, вкажіть дату та час відправки, а згодом отримаєте статистику, щоб проаналізувати ефективність розсилки.

Організувати контакт-центр для обробки замовлень

Після того, як ваша компанія сповістила про те, що розпочала роботу на новому місці, треба створити контакт-центр для прийому замовлень від клієнтів. Рекомендуємо розгорнути контакт-центр у хмарі. Це зручно, адже налаштувати його можна за лічені хвилини та ще й не потрібно витрачатися на додаткове устаткування. Для цього існує хмарний сервіс Віртуальна мобільна АТС. При цьому не важливо, де перебувають оператори контакт-центру. Для роботи головне, щоб у них був доступ до інтернету.

Віртуальна АТС допомагає об’єднати мобільні та фіксовані номери компанії в єдину корпоративну мережу, налаштувати багатоканальний номер для одночасного приймання вхідних дзвінків та організувати їхній автоматичний розподіл на вільних операторів. Голосове привітання IVR дозволить надати клієнтам важливу інформацію, наприклад, новий графік роботи, адресу підприємства, умови доставки тощо. Статистика та запис всіх дзвінків допоможе аналізувати ефективність менеджерів при зверненні клієнтів. Завдяки цьому можна поліпшити якість обслуговування, адже у новому місті потреби клієнтів можуть бути трохи іншими, ніж там, де компанія працювала до релокації. На період воєнного стану можна використовувати платформу протягом 60 днів із дати активації без додаткових оплат.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

У цьому гайді ми зупинилися на основних інструментах, без яких важко оперативно відновити роботу бізнесу після релокації. Проте сервісів та платформ ще багато. Для кожної компанії можна підібрати свої актуальні рішення. Звертайтесь за консультацією до фахівців Київстар та швидко починайте працювати, куди б не переїхала ваша компанія.

Зміст

Налаштувати мобільний зв’язок та мобільний інтернет

Підключити інтернет для офісу

Організувати хмарну інфраструктуру компанії

Забезпечити середовище для співпраці з колегами онлайн

Налаштувати електронний документообіг

Нагадати новим або потенційним клієнтам про відновлення роботи

Організувати контакт-центр для обробки замовлень

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті