Про що:
Київстар презентував три нових бізнес-тарифи, які відповідають потребам сучасних українських компаній. Залежно від тарифу тут є безлімітний інтернет, дзвінки, SMS, роумінг та інструменти для ефективної роботи. Розповідаємо детальніше, як ці тарифні плани можуть підвищити продуктивність бізнесу.
Зміст
Що є в нових тарифах
6 головних переваг нових бізнес-тарифів
Що таке нетарифіковані дзвінки в Україні та роумінгу для корпоративних клієнтів
Можливості вашої компанії після бізнес-підключення
Коментар від Ганна Сухорукова
Миколо, щиро дякуємо за таку оцінку нашого матеріалу :)
Що є в нових тарифах
З’явилися три нових тарифи: «Бізнес UA. Лайт», «Бізнес UA. Оптимум», «Бізнес UA. Максимум». Яке у них наповнення?
Тарифний план «Бізнес UA. Лайт». За 300 грн на місяць ви отримуєте:
- 50 ГБ мобільного 4G інтернету
- 2000 хвилин на Київстар, інші мобільні та міські по Україні
- 100 SMS по Україні
- 2 Суперсили на вибір: SIM для другого телефону, SIM для планшета, Персональний інтернет, Віртуальна мобільна АТС, Київстар ТБ та інші.
- Безлім у популярних додатках
- Роумінг як вдома — 2000 хвилин, 100 SMS та 7.5 ГБ мобільного інтернету, доступних у 28 країнах Європи без додаткових витрат
Якщо ваші співробітники працюють віддалено закордоном або мають відрядження закордон, завдяки «Роумінг як вдома», вони можуть здійснювати дзвінки, надсилати SMS та користуватись інтернетом, якби вони залишались в Україні. Це робить подорожі ще більш комфортнішими.
До речі, для нових бізнес-клієнтів діє спецпропозиція «Бізнес старт» — знижка 50% на перші пів року користування тарифом. Скажімо, за «Бізнес UA. Лайт» нові клієнти сплачуватимуть не 300 грн на місяць, а 150 грн на місяць.
Зв'язок для бізнесу
Тарифи для компаній та підприємців
Підбирайте тариф під ваші бізнес-потреби. Швидкісний 4G, безлім на Київстар, хвилини на інші номери та за кордон, а ще дві послуги на вибір без доплат.
Тарифний план «Бізнес UA. Оптимум». За 600 грн на місяць ви отримуєте:
- Безлімітний мобільний 4G інтернет
- Нетарифіковані дзвінки на Київстар та інші мережі по Україні в межах Політики справедливого користування
- 200 SMS по Україні
- 2 Суперсили на вибір: SIM для другого телефону, SIM для планшета, Персональний інтернет, Віртуальна мобільна АТС, Київстар ТБ та інші.
- Безлім у популярних додатках
- Ліцензійні програми Microsoft Office 365 online
- Роумінг як вдома — нетарифіковані дзвінки на Київстар та інші мережі по Україні, 200 SMS та 15 ГБ мобільного інтернету, доступних у 28 країнах Європи без додаткових витрат
Зі спецпропозицією для нових клієнтів «Бізнес старт» перші 6 місяців цей тариф коштуватиме 300 грн/міс.
Тарифний план «Бізнес UA. Максимум» . За 1000 грн на місяць ви отримуєте:
- Безлімітний мобільний 4G інтернет
- Нетарифіковані дзвінки на Київстар та інші мережі по Україні в межах Політики справедливого користування
- 300 SMS по Україні
- 2 Суперсили на вибір: SIM для другого телефону, SIM для планшета, Персональний інтернет, Віртуальна мобільна АТС, Київстар ТБ та інші.
- Безлім у популярних додатках
- Ліцензійні програми Microsoft Office 365 offline
- Роумінг як вдома — нетарифіковані дзвінки на Київстар та інші мережі по Україні, 300 SMS та 25 ГБ мобільного інтернету, доступних у 28 країнах Європи без додаткових витрат
Спеціальна пропозиція «Бізнес старт» для нових клієнтів дає змогу перші пів року сплачувати за цей тариф 500 грн/міс.
6 головних переваг нових бізнес-тарифів
Розгляньмо детальніше, які саме переваги є:
1. Безлімітний 4G інтернет
У більшості нових бізнес-тарифів доступний безлімітний 4G інтернет, що означає можливість користуватися високошвидкісним мобільним інтернетом без обмежень по трафіку в Україні. Для сучасного бізнесу, який працює з великими обсягами даних, це неймовірно важливо. Ваша команда може легко працювати з документами, відеоконференціями, поштою та іншими інструментами у смартфоні без жодних обмежень.
2. Нетарифіковані дзвінки на всіх операторів в Україні
У тарифах «Бізнес UA. Оптимум» і «Бізнес UA. Максимум» передбачені нетарифіковані дзвінки на усі мобільні та міські номери в межах України в рамках Політики справедливого користування. Це означає, що завдяки цій перевазі, ваша компанія знижує витрати на комунікації та забезпечує постійну доступність для вашої команди та клієнтів.
3. Роумінг як вдома
Це одна з найбільших переваг для компаній, які часто працюють за кордоном. Роумінг як вдома дозволяє використовувати умови тарифу в більшості країн Європи без додаткових витрат. Наприклад, ваші співробітники можуть продовжувати користуватися безлімітними хвилинами, SMS і інтернетом, як в Україні, перебуваючи в Польщі, Італії, Німеччині та ще понад 25 країнах.
Кожен виїзд співробітника за кордон не буде обтяжений додатковими витратами на зв’язок у роумінгу, а робота на міжнародному рівні стане набагато зручнішою. Вам не потрібно підключати додаткові послуги або турбуватися про рахунки за роумінг. Усі умови тарифу, такі як хвилини, SMS та мегабайти, працюватимуть так само як в Україні.
Стаття за темою:
Телеком-послуги для бізнесу: у чому різниця між роумінгом та міжнародними дзвінками?4. Включений Microsoft 365
Microsoft 365 — це набір інструментів, які сьогодні є необхідними для будь-якого бізнесу. У нових тарифах Київстар включений Microsoft 365 відповідно до умов кожного тарифу: Microsoft Office 365 online (для тарифу Бізнес UA. Оптимум) та Microsoft Office 365 offline (для тарифу Бізнес UA. Максимум).
Ви отримаєте доступ до ліцензійних версій Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams та інших програм, які можна використовувати на п’яти пристроях. З цими програмами можна працювати без інтернету. Це ідеальний варіант для співробітників або тих, хто часто працює в режимі офлайн.
5. Один тариф на трьох девайсах
У кожному з нових тарифів увесь обсяг послуг доступний для трьох пристроїв. Це означає, що ви можете використовувати свій тариф на смартфоні, планшеті та ноутбуці або на інших пристроях, таких як Wi-Fi роутер чи GPS в автомобілі, без додаткових платежів. Для цього потрібно скористатися Суперсилою SIM для другого телефону та SIM для планшета. Більше про це ми писали у статті.
Чому це зручно? Інколи працівники використовують кілька пристроїв — телефон для дзвінків і мобільного інтернету, планшет — для роботи з документами, ноутбук для онлайн-зв’язку. Тепер усі ці пристрої можуть одночасно використовувати один тариф і три SIM-картки з одним номером, що дозволяє зберігати доступ до всіх послуг, на якому б гаджеті ви не працювали.
6. Дві Суперсили на вибір
Це додаткові послуги, які можна підключити без доплат, та ще й без змін у вартості тарифу. Ви можете вибрати до двох Суперсил, таких як додаткові гігабайти мобільного інтернету або збільшення кількості хвилин для дзвінків. Вибір Суперсил залежить від ваших потреб. Усі вони є за посиланням.
Якщо ваш бізнес потребує додаткових ресурсів (наприклад, більшу кількість SMS, більше ГБ у роумінгу тощо), ви можете отримати їх без додаткових витрат. Це дає можливість гнучко налаштовувати умови тарифу, підлаштовуючи їх під конкретні бізнес-задачі.
Що таке нетарифіковані дзвінки в Україні та роумінгу для корпоративних клієнтів
Київстар впровадив Політику справедливого користування послугами мобільного зв’язку. Вона допомагає запобігти надмірному використанню послуг, щоб мережа працювала без збоїв і кожен з корпоративних клієнтів міг отримувати стабільний та якісний зв’язок.
Однією з умов Політики є нетарифіковані дзвінки в Україні та роумінгу для бізнес-клієнтів, яка регулює кількість хвилин для дзвінків і трафік, аби уникнути надмірного навантаження на мережу.
Нетарифіковані дзвінки на Київстар та інші мережі по Україні запроваджені в тарифах «Бізнес UA. Оптимум» та «Бізнес UA. Максимум».
Для тарифу «Бізнес UA. Оптимум» ліміт становить 5000 хвилин на місяць, а для «Бізнес UA. Максимум» — 10000 хвилин на місяць. Якщо ці ліміти будуть перевищені, то дзвінки на Київстар залишатимуться безлімітними, проте здійснювати дзвінки на номери інших операторів можливості не буде.
У роумінгу, якщо ліміт використано, усі дзвінки — вхідні та вихідні — будуть тарифікуватися згідно з умовами роумінгу, як для абонента, що перебуває вдома в Україні.
Умови Політики справедливого користування — це зручний і прозорий інструмент, який допомагає запобігти надмірному використанню послуг за тарифом, щоб зв’язок залишався стабільним і якісним.
Можливості вашої компанії після бізнес-підключення
Тепер розповімо про ваші можливості:
- Підключайте один номер для себе або будь-яку кількість номерів для вашої команди.
- Усі номери реєструються на компанію, що гарантує їх захист.
- Поповнюйте рахунок зручно: як готівкою, так і безготівкою.
- «Відстрочка платежу» дозволяє користуватися послугами навіть при відсутності коштів на рахунку.
- Реєструйте координатора — спеціаліста, що буде керувати номерами та послугами компанії на вебплатформі для бізнес-клієнтів Мій Київстар або через менеджера. На платформі можна підключати тарифи й послуги, стежити за рахунками й витратами, формувати звіти тощо.
- Є окрема лінія підтримки для координаторів та доступ до онлайн-чату.
Вам також буде цікаво:
Номер телефону компанії як дієвий інструмент для отримання заявок
Додайте коментар
Ганна Сухорукова
4 грудня 2024
Миколо, щиро дякуємо за таку оцінку нашого матеріалу :)
Микола
3 грудня 2024
Ви написали файний матеріал, клас