Про що:

Деякі фахівці українських компаній зараз вимушено перебувають за кордоном. Для того, щоб бізнес відновлював роботу, продовжував підтримувати економіку та наближає перемогу нашої країни, підприємства намагаються налаштувати дистанційну роботу для українців, де б вони не мешкали. Розповідаємо про інструменти, які допоможуть вести бізнес з-за кордону?

Зміст

Стабільний зв’язок з колегами та клієнтами

Контакт-центр з-за кордону

Безпечне онлайн-середовище для роботи

Віртуальний робочий стіл для віддаленої роботи

Миттєво узгоджуйте онлайн будь-який документ

Війна провокує кризу для економіки. Деякі українські компанії закриваються, а їхні працівники шукають прихисток в інших країнах світу. Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна повідомляє, що наразі за кордоном вимушено перебувають 6.5 млн українців, переважна більшість яких — люди працездатного віку. Якщо війна продовжиться на невизначений період, понад 57% наших громадян планують життя за межами України. 90% населення хотіли б повернутися, проте чим довше вони перебувають за кордоном, тим більше адаптуються, знаходять роботу, житло й залишаються. Особливо, коли компанія, в якій вони працювали до від’їзду, не має наразі можливості забезпечити їх роботою віддалено.

Водночас є й інша проблема. Директорка Інституту демографії та соціальних досліджень ім. М. Птухи НАН України Елла Лібанова розповідає, що іноді людям, які в Україні мають високий ступінь експертизи, в інших країнах доводиться починати практично з найнижчих щаблів у професії. Зокрема через те, що вони не володіють місцевою мовою, а англійської — іноді не достатньо. У 61% українців, які перебувають за кордоном, процес пошуку роботи не приніс бажаних результатів.

Тож, для українських компаній їхні працівники — найцінніший скарб. Більшість підприємств роблять все можливе, щоб організувати та забезпечити дистанційною роботою українців, де б вони не перебували. Елла Лібанова запевняє, що робота — це сильний зв’язок людини з державою. Бізнес повинен відновлюватися та створювати робочі місця, зокрема з можливістю працювати з-за кордону. Причин для цього багато — податкові, культурні, робочі зв’язки. Це збільшує ймовірність збереження штату, функціонування компаній під час війни, а також у перспективі повернення наших громадян до України.

Отже, як вести бізнес у роумінгу? Розповідаємо про рішення, які допомагають компаніям швидко долучити до бізнес-процесів своїх працівників, які перебувають за кордоном.

Стабільний зв’язок з колегами та клієнтами

Якісний мобільний зв’язок та інтернет — важливі базові потреби для роботи будь-якої компанії. При підключенні мобільного тарифу з корпоративної лінійки «ВАШ», співробітники можуть користуватися корпоративним тарифом у 30 країнах світу без жодних доплат завдяки Роумінгу як вдома. Умови та кількість доступних у роумінгу хвилин, Гб та SMS відрізняються залежно від тарифу.

Наприклад, у тарифах ВАШ Старт, ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт хвилини, гігабайти та SMS, що входять у тариф, можна використовувати як в Україні, так і у роумінгу. Водночас у тарифах ВАШ Безлім, ВАШ Преміум, ВАШ Максимум додатковий об’єм послуг для роумінгу нараховується окремо: інтернет у роумінгу — 15 ГБ, вхідні дзвінки та дзвінки на Київстар — безлімітні, дзвінки на інші українські номери та номери країни перебування — 500 хв. Вартість тарифів при цьому не змінюється. Коли наданий у тарифі обсяг послуг закінчиться, діятимуть стандартні умови роумінгу.

Послуга діє в Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві, Чехії, Франції, Болгарії, Іспанії, Естонії, Латвії, Австрії, Нідерландах, Бельгії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Греції, Ірландії, Люксембурзі, Словенії, Швеції, Швейцарії, Норвегії, Португалії, Єгипті, Великій Британії. Детальніше про те, як вибрати корпоративні тарифи, та про їхні додаткові можливості, ми розповідали у цій статті. Також, якщо ви ще не користуєтесь корпоративним зв’язком Київстар, підключайте тарифний план для вашої компанії зі знижкою 50% на плату за тариф протягом 6 місяців.

Контакт-центр з-за кордону

Організувати віддалений контакт-центр та приймати дзвінки від клієнтів, навіть коли ваші працівники перебувають в різних країнах, можливо за допомогою поєднання корпоративних тарифів Київстар та Віртуальної мобільної АТС. Що потрібно зробити?

  1. Оберіть бізнес-тариф «Ваш», який найбільше відповідає потребам компанії. Детальніше про тарифи ми розповідали у цій статті.
  2. Підключіть обраний тариф.
  3. Інтегруйте мобільні номери с тарифом, який ви підключили, до Віртуальної мобільної АТС.

За допомогою цих кроків ви об’єднаєте в єдину корпоративну мережу всіх працівників, які зараз проживають в одній з 30 країн Європи, де діють умови «Роумінг як вдома». Співробітники зможуть використовувати послуги зв’язку в межах хмарної АТС на тих же умовах обслуговування, що і в Україні.

З Віртуальною мобільною АТС у роумінгу ваші менеджери контакт-центру можуть:

  • здійснювати безкоштовні дзвінки по Україні та у роумінгу — у межах підключеної Віртуальної АТС;
  • створювати єдину корпоративну мережу з усіх мобільних і стаціонарних номерів компанії;
  • автоматично розподіляти вхідні дзвінки на вільних операторів;
  • підключати голосове меню IVR, яке допоможе утримати клієнта на лінії та спрямувати його до певного фахівця за темою запиту, або ж швидко проінформувати його про зміни в роботі компанії;
  • здійснювати багато одночасних викликів;
  • прослухати розмову оператора та клієнта, а отже контролювати рівень клієнтського сервісу за допомогою функції «Запис дзвінків»;
  • мати доступ до статистики розмов для аналізу роботи менеджерів;
  • інтегрувати вашу СRМ-систему у Віртуальну мобільну АТС.
Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

Безпечне онлайн-середовище для роботи

Налаштувати зручне середовище для віддаленої співпраці онлайн завдяки сучасним інструментами не так вже і важко. Найбільш популярне рішення — пакет ліцензійних хмарних сервісів і програм Microsoft 365. Завдяки їм ваші працівники, які наразі виїхали за межі України, зможуть дистанційно виконувати бізнес-завдання з будь-якої країни світу та з будь-якого пристрою, що під’єднаний до інтернету.

Microsoft 365 містить у собі необхідні додатки та сервіси для роботи, а саме:

  • Microsoft Outlook — корпоративна пошта, яка дозволяє надсилати, отримувати повідомлення колегам та партнерам, керувати своєю електронною поштою. У вбудованому календарі можна відстежувати корпоративні онлайн-зустрічі та будь-які робочі події.
  • Додатки Microsoft Word, Excel і PowerPoint — звичні офісні програми для віддаленої роботи у роумінгу.
  • Платформа для створення корпоративного порталу SharePoint допомагає зберігати важливу інформацію підприємства (файли, документи) у хмарному середовищі та мати до неї доступ 24/7 з ноутбука чи смартфона.
  • Служба для організації відеоконференцій, групових голосових дзвінків та чатів Microsoft Teams дозволяє комунікувати з командою, де б ви не перебували.
  • 1 терабайт у хмарному сховищі OneDrive надає можливість кожному працівнику спільно працювати з документами онлайн та офлайн в автономному режимі зі збереженням будь-яких змін, які синхронізуються при підключенні до інтернету.

Однією з ключових переваг Microsoft 365 є те, що ви в онлайні можете користуватися всіма додатками та рішеннями звичайного Office 365 та бути впевненими, що всі ваші дані захищені, адже Microsoft 365 містить в собі вбудовані сервіси від кіберзагроз.

Командна робота

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

У відповідь на збільшену потребу компаній у хмарних технологіях під час війни, Microsoft надав спеціальні умови користувачам сервісів Microsoft 365. Відтепер сертифікований партнер Microsoft в Україні національний оператор Київстар може надавати своїм клієнтам сервіси від виробника хмарних рішень світового рівня на актуальних умовах. Зокрема, клієнти, угоди з якими на користування сервісами Microsoft 365 набули чинності до 1 квітня 2022 року, зможуть отримувати відповідні послуги до кінця поточного року без внесення за них оплати. Нові ж користувачі зможуть підключати ліцензійні сервіси Microsoft 365 до 31 грудня 2022 року на умовах пробного безоплатного періоду, що діятиме до 6 місяців.

Віртуальний робочий стіл для віддаленої роботи

Сервіс від глобальної хмарної платформи Microsoft Azure допомагає створювати віртуальні робочі столи — Azure Virtual Desktop (AVD). Завдяки цьому рішенню будь-яка компанія може налаштувати хмарне робоче місце для віддаленої роботи працівників, які перебувають у будь-якій точці країни чи світу. Для цього їм потрібен тільки ноутбук, планшет або смартфон та підключення до інтернету.

Можливості Azure Virtual Desktop:

  • Персоналізовані та багатосесійні робочі столи Windows 10 і Windows 11 з віддаленою потоковою передачею програм.
  • Індивідуальні налаштування набору інструментів під певний відділ чи окремих співробітників.
  • Контролюйте розгортання сервісу та інтегруйте до Citrix та VMware.
  • Економія на додаткових ліцензіях, адже сервіс використовується з наявною відповідною ліцензією Microsoft 365 або Windows для кожного користувача.
  • Інтелектуальна система безпеки захищає програми та корпоративну інформацію від будь-яких кіберзагроз.
Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

Миттєво узгоджуйте онлайн будь-який документ

Сервіс Star.Docs від Київстар допоможе віддалено організувати один із найбільш важливих процесів кожного підприємства — документообіг, адже через виїзд працівників до інших країн стало складніше, а іноді навіть неможливо обмінюватися паперовими документами. Система електронного документообігу (ЕДО) пришвидшує обмін документами між колегами, партнерами або контрагентами.

Можливості Star.Docs для бізнесу та співробітників компанії:

  • Створюйте, редагуйте, підписуйте електронні документи, обмінюйтесь з колегами у цілодобовому режимі.
  • Працюйте з е-документами в єдиному електронному просторі в реальному часі.
  • Користуйтесь резервними копіями електронних документів у хмарному сховищі з доступом до структурованого архіву з будь-якої точки світу.
  • Працюйте на платформі з ОС Android чи iOS та у вебверсії.
  • Економте на папері, відправленні листів поштою чи кур’єром.
  • Заощаджуйте на обслуговуванні устаткування (факс, сканер, принтер тощо).
  • Контролюйте статус документів.

Електронний документообіг потребує використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Будь-який е-документ з КЕП, має таку ж юридичну силу, як паперовий примірник, підписаний від руки.

Пропонуємо підключити сервіс DepositSign, який розроблено однойменною компанією та надається за підтримки Київстар. Це рішення допомагає абонентам оператора створювати ключі КЕП та зберігати їх у хмарному сховищі.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті