Як відкрити свій бізнес з нуля в Україні. Інструкція у 4 кроки
14 вересня 2022 6 хвилин читання

Як відкрити свій бізнес з нуля в Україні. Інструкція у 4 кроки

Огляди рішень#BigData#ADWISOR#Microsoft365#Офіс365#Look-alike

Про що:

Щодня в Україні реєструють близько тисячі ФОП-ів та з сотню нових компаній. Для майбутніх підприємців, які також замислилися над тим, як почати свій бізнес з нуля, Kyivstar Business Hub підготував зручну інструкцію у 5 кроків.

Зміст

№1. Як правильно зареєструвати бізнес в Україні?

№2. Які документи потрібні для реєстрації бізнесу?

№3. Як виходити на ринок та залучати клієнтів?

№4. Як організувати роботу офісу та корпоративних ІТ-систем?

№1. Як правильно зареєструвати бізнес в Україні?

Щоб розпочати власну справу, підприємцю потрібно зареєструватися у державних органах. Найперше, визначте, у якому організаційно-правовому форматі ви хочете працювати — як фізична або юридична особа. Тут є певні відмінності.

ФОП — це фізична особа, яка працює як підприємець. Цю форму діяльності зазвичай обирають ті, хто надає послуги населенню або іншим компаніям. Водночас запланованих дохід не може перевищувати 5 млн гривень на рік.

ТОВ — це юридична особа, організація, яка має одного або кількох засновників. ТОВ або Товариство з обмеженою відповідальністю обирають ті підприємці, які планують вести бізнес з великими компаніями, працювати на іноземних ринках та залучати інвестиції.

Незалежно від того, яку форму діяльності ви обрали, ви можете зареєструвати бізнес самостійно без участі державного реєстратора. Для цього вам потрібно подати заявку онлайн через портал Дія, використовуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП). Ви також можете зареєструвати ФОП і ТОВ офлайн через державні органи. Актуальний перелік установ, які оформлюють бізнес в умовах воєнного стану, можна подивитися тут.

№2. Які документи потрібні для реєстрації бізнесу?

Відкрити ФОП значно простіше, ніж ТОВ, адже держава для цього вимагає мінімальний пакет документів:

  • Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу.
  • Заяву про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем. Її можна знайти за цим посиланням.

У заяві про реєстрацію ФОП ви маєте вказати КВЕДи. Це класифікатор видів економічної діяльності, з яких ви будете отримувати ваш основний та додатковий дохід. Ці коди структуровані за галузями економіки.

Наприклад, ви відкриваєте рекламну агенцію. У цьому випадку, оберіть основний КВЕД 73.11 — Реклама і маркетинг. А додатково можна вказати споріднені сфери: виробництво рекламних матеріалів — 58.19, операції з дослідження кон’юнктури ринку — код 73.20 тощо.

Водночас для реєстрації юридичної особи офлайн потрібно надати наступний перелік документів:

  • Заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи.
  • Рішення засновників про створення юридичної особи.
  • Відомості про керівні органи громадського формування.
  • Установчий документ юридичної особи.
  • Документ, що містить інформацію про розмір обов’язкових платежів та інших обов’язкових витрат.
  • Структура власності.

Якщо ж засновник або кінцевий власник — іноземець, то потрібно буде надати ще додаткові документи: посвідчення особи, підтвердження реєстрації у країні перебування особи тощо.

№3. Як виходити на ринок та залучати клієнтів?

Офіційно відкрити свій бізнес — це лише пів справи. Великий об’єм роботи чекає на підприємців-початківців саме під час пошуку перших клієнтів. Щоб спростити собі цей шлях, радимо скористатися технологіями на основі Big Data (великі дані — укр.). Наприклад, такі сервіси пропонує найбільший український телеком-оператор Київстар.

Дані та аналітика

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

За допомогою Big-Data-аналітики українські компанії будь-якого розміру можуть:

  • Побудувати портрет клієнта. Big-Data-фахівці допоможуть проаналізувати ринок та дізнатися основні характеристики (вік, стать, наявність дітей) та вподобання потенційних користувачів вашого продукту. Ви отримаєте знеособлений портрет клієнта, який дозволить правильно побудувати маркетингову стратегію.
  • Знайти потенційну цільову аудиторію. Look-alike модель допоможе знайти людей, які схожі на ваших покупців за обраними критеріями та найбільш імовірно зацікавляться вашим товаром або послугами.
  • Обрати найкраще місце для торгової точки. Геоаналітика від Київстар покаже на тепловій карті популярні локації, де частіше перебуває ваша цільова аудиторія.
  • Запустити персоналізовану промокампанію. Ви можете провести таргетовану або тригерну SMS та Viber-розсилку, обравши разом зі спеціалістами цільову аудиторію за Big Data-параметрами. А також можете самостійно провести промо через інтелектуальну платформу ADWISOR.

Ці інструменти дозволять вам швидко знайти перших покупців та з часом залучати ще більше клієнтів.

№4. Як організувати роботу офісу та корпоративних ІТ-систем?

Прибутковий бізнес і технології — це нероздільна пара у сучасному світі. Саме тому базово кожній компанії для роботи потрібен якісний мобільний зв’язок та інтернет. Для цього підприємці-початківці можуть скористатися корпоративними тарифами лінійки «ВАШ» від Київстар. Тут можна отримати такі переваги:

  • Підключення необмеженої кількості номерів.
  • Кожному абоненту надаються 2 Суперсили без додаткових оплат — послуга «Персональний інтернет» вже включена у тариф, а також ще одна на вибір. Наприклад, це можуть бути додаткові хвилини на дзвінки за кордон або на інші мережі.
  • Знижка для нових корпоративних клієнтів 50% на пів року.
  • Можливість працювати у роумінгу у понад 30 країнах світу. Умови та кількість доступних за кордоном хвилин, гігабайтів та SMS відрізняються залежно від корпоративного тарифу.

Водночас налаштувати дистанційну співпрацю між співробітниками можна завдяки хмарним сервісам від Microsoft. Так, Office 365 містить усі необхідні для роботи працівників програми: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, корпоративна пошта Microsoft Outlook, бізнес-месенджер Microsoft Teams для відеоконференцій тощо.

Офіс та телефонія

Офіс та телефонія

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Ще більше корисних сервісів, які допоможуть швидко розпочати свій бізнес з нуля в Україні, можна знайти у комплексному рішенні від Київстар «Бізнес працює». Тут зібрані інструменти з урахуванням актуальних потреб компаній в Україні, зокрема сервіси для кібербезпеки, для організації кол-центру, налагодження електронного документообігу та інші.

Огляди рішень#BigData#ADWISOR#Microsoft365#Офіс365#Look-alike

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ІдеїДляБізнесу#BigData#Microsoft365#Офіс365#БігДата#Тарифи#СмсРозсилка#SMS#ТаргетованіРозсилки#ІнтернетДляБізнесу
#Бізнес#ADWISOR#ATC#BigData#БігДата#Look-alike#ПортретКлієнта#Microsoft365#Офіс365#СмсРозсилка#SMS
#Microsoft365#Бізнес#КорпоративнийІнтернет#Самозайнятість#Офіс365#Тренд#Love.ua#ATC
#IPтелефонія#ATC#Рішення#0-800
#Технології#ІнтернетДляБізнесу#КорпоративнийІнтернет#Рішення#Тарифи
Як запустити фермерський бізнес?8 вересня 2022 12 хвилин читання

Як запустити фермерський бізнес?

#ADWISOR#BigData#ЕлектроннийДокументообіг#ЕДО#ПортретКлієнта
#Microsoft365#Офіс365#Рішення
#ATC#Azure#BigData#Look-alike#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку