8 хв читати
Головна / Новини / Історії / Як збільшити продажі: досвід компанії iSpot

Як збільшити продажі: досвід компанії iSpot

Як збільшити продажі: досвід компанії iSpot, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
14 Серпня 2020
Історії

Як зрозуміти, які сервіси допоможуть підвищити прибуток вашої компанії? Як збільшити продажі за допомогою послуг телеком-оператора? Київстар і редакція LIGA.net розповідають про ефективність різних інструментів у різних сферах бізнесу. В цій статті маркетолог мережі магазинів iSpot, що спеціалізуються на продажу техніки Apple в Рівному, поділився досвідом використання Віртуальної мобільного АТС і таргетованної SMS-розсилки.

Номер 0-800: перший крок до збільшення продажів

Першим придбаним сервісом, який допоміг значно підвищити рівень комфорту клієнтів iSpot, став номер 0-800. До цього тим, хто звертався в компанію, було складно зрозуміти, куди саме вони телефонують, набираючи один з десятка номерів: у найближчий магазин або ж у майстерню. Телефонна лінія 0-800 від Київстар дала можливість об’єднати всі номери в єдину мережу. Після цього всі дзвінки стали для клієнтів безкоштовними та прямували в iSpot у цілому, а не в конкретний магазин.

Крім номера 0-800, в компанії вирішили скористатися Віртуальною мобільною АТС із функцією голосового меню (IVR) та можливістю запису телефонних розмов. Все налаштували дуже швидко — протягом декількох днів. А опція запису незабаром зберегла для iSpot гроші. Але про це — трохи пізніше.

Як підвищити продажі товару за допомогою SMS-розсилки?

Після підключення Віртуальної мобільного АТС кількість нових клієнтів мережі магазинів зросла. Ще більше популяризувати послуги компанії допомогла таргетована розсилка SMS-повідомлень, після якої вдалося підняти продажі акційних кредитів компанії вдвічі.

Рекламні повідомлення розсилає Київстар по власній базі абонентів, що підписані на програму «Мої знижки». В рамках цієї послуги люди отримують повідомлення про акції та унікальні промокоди на знижки від бізнес-партнерів Київстар.

«Ми знаємо, що наші клієнти точно отримують повідомлення. На сьогодні нам вдалося досягти конверсії 1,5% від розсилки на 10 000 номерів. Я вважаю, що це гарний результат»

— зазначає маркетолог iSpot Олег Гладун.

Як збільшити продажі: досвід компанії iSpot, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Записав розмову — зберіг гроші

У мережі магазинів активно користуються послугою запису телефонних розмов. Це допомагає уникнути непорозумінь. Олег Гладун розповів про такий випадок: один із клієнтів подзвонив у компанію і замовив ремонт пристрою, але після виконаної роботи в сервісному центрі відмовився платити 1200 грн. У результаті чоловіку пред’явили запис телефонної розмови й він заплатив за рахунком.

«Таким чином, у нас з'явився аргумент і ми змогли відстояти вартість послуги. Записи розмов допомагають нам працювати і з нашими менеджерами — контролювати, наскільки точно вони використовують скрипти під час розмови, чи не грублять клієнтам»

— говорить маркетолог мережі.

Хочемо зазначити, що компанія дотримується всіх вимог Закону «Про захист персональних даних», тому всі розмови записуються тільки за згодою клієнта.

Big Data — ефективний спосіб збільшити продажі

Одна з важливих цілей iSpot — підвищити обсяг продажів техніки на території Рівного та Рівненської області. Згідно з даними бізнесу, сьогодні там проживають приблизно 10 000 потенційних покупців. Це люди від 18 до 38 років, власники iPhone та iPad. Але в компанії хочуть дізнатися більше про свою цільову аудиторію, тому вирішили скористатися послугами Big Data від Київстар.

Щоб точніше відповісти на питання, як збільшити продажі, необхідний детальний портрет клієнта. Тому iSpot передає свої напрацювання й інформацію щодо потенційних клієнтів дата-фахівцям Київстар. Вони за допомогою накопичених агрегованих даних мобільного оператора й алгоритмів Big Data можуть розробити більш точний портрет ідеального покупця. Наприклад, аналіз великих даних допомагає визначити, що в цільову групу входять люди, які часто подорожують або цікавиться покупкою нового смартфона в інтернеті.

«Сподіваюся, вже найближчим часом ми зможемо замовити такий звіт. Це допомогло б нам збільшити продажі ще більше»

— переконаний Олег Гладун.
Теги
Підписатись на розсилку