Про що:
Американське підприємство RingCentral у співпраці з міжнародним дослідницьким центром Ipsos у липні 2022 року опитали 350 власників IT-компаній та визначили, як вони планують спілкуватися зі своїми клієнтами та працівниками у наступному році. Тож, пропонуємо дізнатися головні тренди у бізнес-комунікаціях на 2023 рік.
Зміст
Тренд 1. Телефонний зв’язок залишається основним інструментом для бізнес-спілкування
Тренд 2. Більшість працівників компаній використовує корпоративний номер
Тренд 3. Прогнозується зростання показників хмарної телефонії
Тренд 4. Підприємці віддають перевагу діловим розмовам телефоном віч-на-віч
Тренд 5. На часі гнучкі телефонні рішення
Тренд 6. Більшість бізнесів користується SMS-повідомленнями для ділового спілкування
Тренд 1. Телефонний зв’язок залишається основним інструментом для бізнес-спілкування
Про це заявили понад 90% компаній. Навіть ті 40%, для кого телефонний зв’язок не є основним, вважають його принаймні одним з головних каналів для комунікації з колегами, клієнтами та партнерами. Це підтверджують дані нещодавнього звіту RingCentral та Ipsos, в якому підприємці називають спілкування телефоном кращим каналом зв’язку для налагодження бізнес-процесів.
Наприклад, понад 71% бізнесменів віддають перевагу телефонним переговорам, якщо необхідно провести дискусію стосовно якогось важливого питання. Більш як 63% перші дзвонять потенційним покупцям, заохочуючи придбати товар. Майже 55% використовують телефонний зв’язок для опрацювання вхідних дзвінків від клієнтів. Водночас 44% — вважають, що за допомогою телефону можна розв’язувати майже всі загальні питання. Відтак, згідно з дослідженням, телефонний зв’язок як пріоритетний канал використовують понад 52% компаній усіх розмірів: від малих до великих бізнесів.
Тренд 2. Більшість працівників компаній використовує корпоративний номер
Наразі майже 67% співробітників компаній під час ділового спілкування користуються корпоративним номером мобільного телефону. Понад 50% — комунікують з колегами, клієнтами та партнерами за допомогою особистого номеру. Прогнозується, що відсоток тих, хто підключатиме корпоративний номер збільшуватиметься, адже він має багато переваг у порівнянні з особистим. Виділена лінія для робочих завдань дозволяє швидше відповідати на дзвінки клієнтів, що підвищує їхню лояльність до компанії.
Наприклад, з тарифами для бізнесу «ВАШ» від Київстар працівники зможуть користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар, високошвидкісним 4G мобільним інтернетом, надсилати SMS по Україні, телефонувати на номери інших операторів, міські номери та за кордон у 10 країн. До того ж вони можуть використовувати додаткові послуги, доступні в тарифах без доплат. А з послугою «Роумінг як вдома» можна не витрачати зайвого: звичний тариф, якій діє в Україні, на тих саме умовах доступний і для зв’язку за кордоном — у 30 країнах.
Тренд 3. Прогнозується зростання показників хмарної телефонії
Більш як 53% компаній використовують в офісах локальні телефони для ділового спілкування. І лише 31% — отримують переваги від хмарних телефонних систем. Утім, очікується, що незабаром другий показник виросте, адже прогноз має свої передумови. Часи, коли активно підключали мідні кабелі для налаштування традиційної телефонії, відходять у минуле. Зараз все частіше використовують сучасний мережевий спосіб передачі голосової інформації.
Завдяки IP-телефонії можна спілкуватися через інтернет, де б не перебували ваші менеджери. Це зручна заміна застарілому локальному телефонному зв’язку. Використовувати сучасну технологію можна за допомогою одного з обладнань:
- гарнітури та комп’ютера/ноутбука,
- планшета/смартфона,
- стаціонарного IP-телефона та роутера,
- аналогового телефона та роутера.
Обслуговування IP-телефонії дешевше, ніж традиційної. За необхідності з нею легко масштабувати вашу телефонну мережу. А також, якщо компанії потрібно записувати розмови з клієнтами, можна підключити Віртуальну мобільну АТС, щоб аналізувати ефективність відділу продажів або окремого менеджера, проводити роботу над помилками та покращувати якість обслуговування. Хмарна АТС об’єднує будь-які номери вашої компанії в єдину мережу та налаштовується без спеціального устаткування за кілька хвилин.
Тренд 4. Підприємці віддають перевагу діловим розмовам телефоном віч-на-віч
При спілкуванні з колегами, клієнтами або партнерами підприємці віддають перевагу телефонним розмовам віч-на-віч, а не груповим нарадам, коли створюється конференц-зв’язок на багато осіб. Про це розповіли майже 74% бізнесменів. І навіть коли постає питання обов’язкових групових зустрічей на нарадах, більша частина опитаних (58,6%) вважає, що їх теж зручніше проводити телефонним зв’язком, тобто без особистої присутності в офісі. За даними дослідження, майже 61% підприємців спілкуються за допомогою телефонного зв’язку з клієнтами, а майже 70% — з постачальниками.
Тренд 5. На часі гнучкі телефонні рішення
Підприємці бажають користуватися функціями своїх телефонів більш гнучко. Мова про рішення, які дозволяють працювати з кількох пристроїв одночасно. Наприклад, майже 34% бізнесменів бажають здійснювати та приймати ділові дзвінки з персонального комп’ютера, понад 30% хочуть у такий спосіб надсилати SMS-повідомлення клієнтам, більш як 27% потребують запису дзвінків, щоб зберігати їх у хмарі, понад 22% бажають надавати своїм працівникам корпоративний зв’язок для спілкування з місцевими та закордонними клієнтами.
Щоб задовольнити цю потребу бізнесу, у корпоративних тарифах «Ваш» реалізована додаткова безоплатна послуга, яка дозволяє підключати SIM для планшета або SIM для другого телефона. Додаткова SIM-карта у планшеті або ноутбуці зазвичай потрібна, щоб використовувати мобільний інтернет. Це зручно для менеджерів, які працюють з корпоративними гаджетами. Так вони зможуть обслуговувати клієнтів навіть віддалено. Водночас друга SIM із тим самим номером в іншому телефоні дозволяє здійснювати вихідні дзвінки, надсилати повідомлення і підключатися до мобільного інтернету.
Тренд 6. Більшість бізнесів користується SMS-повідомленнями для ділового спілкування
Понад 95% підприємств використовують SMS для різних завдань. Водночас майже 24% компаній вважають їх найголовнішим комунікаційним інструментом, а майже 43% — кажуть, що це один з основних каналів їхнього ділового спілкування. Зокрема, такі короткі повідомлення легко використовувати у маркетингових цілях. Для цього існує рішення — інтелектуальна платформа ADWISOR від Київстар для самостійного створення SMS-розсилок. З нею можна не тільки знаходити нових потенційних клієнтів, а й масштабувати власну аудиторію та збільшувати продажі.
Ми й надалі будемо слідкувати за бізнес-трендами, щоб надавати вам сучасні рішення для вирішення корпоративних завдань.
Додайте коментар