VoIP-телефонія для бізнесу: що це та як працює?

VoIP-телефонія для бізнесу: що це та як працює?

Огляди рішень#VoIP#Voip-телефонія#IPтелефонія#SIP#FTTB

Про що:

Коротко про різницю між IP-телефонією, SIP та VoIP ми вже розповідали у нашій статті. Проте зараз прагнемо зупинитися більш детально на кожній з технологій, зокрема визначимо, як працює VoIP-телефонія для бізнесу.

Зміст

Нагадаємо, що таке VoIP

Перший додаток VoIP створювався не для бізнесу

Що очікує VoIP у майбутньому?

Нагадаємо, що таке VoIP

Абревіатура VoIP розшифровується як Voice over Internet Protocol, у перекладі з англійської — «голос через інтернет-протокол». VoIP є одним з типів IP-телефонії та дозволяє здійснювати дзвінки з будь-якого місця за допомогою широкосмугового підключення до інтернету.

Імовірніше, ви також користувалися VoIP, адже багато мобільних додатків для смартфонів і планшетів працюють за цією технологією. Наприклад, Skype, WhatsApp, Viber, Zoom, Facebook Messenger, Google Hangouts, Teams тощо.

Перший додаток VoIP створювався не для бізнесу

Цікаво, що спочатку свого існування технологія VoIP розробляли не для потреб бізнесу:

  • Перший програмний додаток VoIP використовувався не для ділового спілкування. Застосунок Rascal, розроблений у 1989 році, надсилав голосовий зв’язок через інтернет, щоб користувачі могли комунікувати один з одним під час відеоігор.

  • У 1991 році Джон Вокер, засновник компанії Autodesk, яка займалася розробкою ПЗ, випустив програму NetFone на базі VoIP. Вона використовувалася виключно для спілкування з програмістами організації.

  • У 1995 році засновники VocalTec Communications створили VoIP VocalTec Internet Phone. Це була вже перша комерційна програма. Втім, через низьку якість аудіо та часті переривання дзвінків вона не одразу стала успішною. Проблемою було те, що для розгортання VoIP та мультимедійних комунікацій потрібен був протокол SIP, який забезпечує безперебійну роботу IP-телефонії.

  • У 1997 році у Сан-Франциско була створена технологія з назвою «Віртуальна АТС», яка дозволяла користувачам здійснювати та приймати якісні дзвінки через інтернет. Цей період і став початком кінця традиційних стаціонарних і аналогових телефонів.

Сьогодні українські компанії можуть теж користуватися IP-телефонією. Крім того, об’єднавши її з Віртуальною мобільною АТС, можна організувати єдину корпоративну мережу з мобільних й міських номерів компанії. Доступ до цих сервісів, зокрема надає Київстар. Так, налаштувати IP-телефонію можна від 55 грн/міс. Замовлення консультації щодо підключення відбувається на нашому сайті.

Офіс та телефонія

Офіс та телефонія

Телефонія для бізнесу від Київстар

З нею співробітники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.

Щоб зрозуміти, як працює VoIP-телефонія, звернемося до порівняння. Скажімо, звичайна телефонія перетворює голосовий сигнал на електричний та передає його через мідні дроти отримувачу (вашому співрозмовнику).

Натомість під час дзвінка через VoIP-телефонію відбувається наступне:

  • звукові хвилі голосу обробляються та перетворюються на цифрові сигнали;
  • ці сигнали через VoIP-шлюз розбиваються на певні пакети даних та надсилаються за допомогою інтернету;
  • далі цифрові сигнали перетворюються назад у голосовий сигнал (ваш голос), який співрозмовник може прослухати через комп’ютер, планшет, смартфон або телефон з підтримкою VoIP.

  У той час як технологія VoIP надсилає цифрові пакети даних, SIP керує цим шляхом: підтримує, оновлює та завершує з’єднання.

Для організації VoIP-телефонії знадобляться апаратні (традиційні) або програмні телефонні пристрої. Якщо традиційний підключається до модема, то програмний інсталюється як програма на комп’ютері. Розмовляти можна як через динаміки, так і за допомогою гарнітури. Для стабільного зв’язку потрібен надійний корпоративний інтернет.

Іноді непросто визначити, скільки телефонних ліній необхідно підприємству, а особливо якщо компанія все ще розвивається. Організація VoIP-телефонії не вимагає додаткових витрат, окрім необхідного апаратного забезпечення. Скажімо, коли співробітник звільняється, ви можете так само легко перепризначити наявний номер новому працівнику або повністю його видалити.

Що очікує VoIP у майбутньому?

Впровадження VoIP для бізнесу набирає обертів. Так, у світі ліцензії на хмарні дзвінки зросли майже вдвічі — з 47 мільйонів у 2018 році до понад 90 мільйонів у 2022 році. Прогнозується, що глобальний ринок VoIP збільшиться до приблизно 100 мільярдів доларів у 2032 році.

До того ж Велика Британія планує повністю закрити свою застарілу телефонну мережу до кінця 2025 року. Після цього усі дзвінки стануть оцифрованими за допомогою викликів VoIP.

Майбутнє телекомунікацій також стане революційним завдяки комбінації протоколу передачі голосу через інтернет і 5G. Це відкриє нові можливості бізнесу для впровадження інновацій і вдосконалення своєї діяльності. Тож, не зволікайте крокувати у майбутнє разом із сучасними технологіями.

Огляди рішень#VoIP#Voip-телефонія#IPтелефонія#SIP#FTTB

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ХмарнаТелефонія#SIP#IPтелефонія#Технології#Бізнес#ATC#0-800
#ATC#IPтелефонія#ХмарнаТелефонія#0-800
#IPтелефонія#Технології#FTTB
#IPтелефонія#ATC#ТелефоніяДляБізнесу#ХмарнаТелефонія#0-800
#IPтелефонія#ATC#0-800
#IPтелефонія#VoIP#Voip-телефонія#SIP#0-800#ATC
#IPтелефонія#ATC#Рішення#0-800
#IPтелефонія#SIP#Рішення#4G#Wi-Fi

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку