Що таке SIP-телефонія та як вона працює
4 січня 2023

6 хв.

Що таке SIP-телефонія та як вона працює

Огляди рішень#IPтелефонія#SIP#Рішення#4G#Wi-Fi

Про що:

Щоб успішно вести бізнес, компаніям потрібна першокласна система для комунікації. Саме тому вони шукають найефективніші технології для здійснення та отримання дзвінків. Однією з таких є SIP-телефонія. Це один з найпопулярніших видів фіксованого зв’язку, який став вигідною альтернативою стаціонарних телефонів, адже працює через інтернет.

Зміст

Що таке СІП-телефонія

Яка різниця між SIP, VoIP і IP-телефонією

Як працює SIP-телефонія

Які завдання вирішує SIP-телефонія

Які переваги має SIP-телефонія

Що таке СІП-телефонія

Session Initiation Protocol (SIP) — це протокол, який забезпечує швидкий та ефективний зв’язок між пристроями у мережі інтернет. У перекладі з англійської SIP — це «протокол встановлення сеансу». Тож, простіше кажучи, ця технологія починає, підтримує та завершує сеанс зв’язку, а тим самим забезпечує безперервну роботу IP-телефонії.

Тому, коли говорять про СІП-телефонію, то мають на увазі телефонію, яка працює за SIP-протоколом. Звісно, існують й інші протоколи зв’язку, проте саме Session Initiation Protocol — це найбільш універсальний, перспективний та широко розповсюджений стандарт для обміну голосовими даними через мережу інтернет.

Яка різниця між SIP, VoIP і IP-телефонією

Велика кількість абревіатур можуть заплутати, особливо якщо SIP, VoIP та інші терміни використовують як взаємозамінні. То в чому різниця?

Почнемо з основ. А саме з поняття Internet Protocol (IP), що у перекладі означає «міжмережевий протокол». Простими словами, це набір правил з обміну даних у системі. Саме IP став тою базовою технологією, яка дозволила поєднати комп’ютерні мережі у всьому світі в одну глобальну мережу — Internet. Для цього кожному пристрою, під’єднаному до інтернету, присвоїли свій унікальний номер — IP-адресу.

IP-телефонія — це спільна назва для різних видів телефонного зв’язку, які працюють через інтернет завдяки протоколу IP. У такий спосіб телефонний номер не прив’язується до фізичної адреси, а доступний конкретному користувачу всюди, де є доступ до мережі.

Voice over IP або VoIP — лише складова частина IP-телефонії. У перекладі термін означає «голос за міжмережевим протоколом». Тобто з технічної точки зору VoIP — це протокол, який керує голосовим трафіком у сфері цифрового зв’язку. Цю технологію використовують не лише для дзвінків через інтернет, але й для передачі відео зі звуком, наприклад, для онлайн-конференцій, відеотрансляцій або для камер відеоспостереження. На практиці програми з підтримкою VoIP добре знайомі користувачам: наприклад, це Skype або WhatsApp, які дозволяють розмовляти з друзями та родичами на великих відстанях.

У такому випадку SIP можна розглядати як одну з основних технологій, яка робить можливими дзвінки через VoIP. Зокрема, саме вона дозволяє здійснювати багато одночасних викликів.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Телефонія для бізнесу від Київстар

З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.

Як працює SIP-телефонія

  1. Ви обираєте провайдера послуги, який надає спеціальну програму — SIP-клієнт. Її задача — трансформувати голосовий виклик у цифровий сигнал.
  2. Далі пристрій, з якого ви дзвоните, шукає «адресата» за його унікальним номером — IP-адресою.
  3. Сигнал передається на пристрій, який підтримує SIP-телефонію та під’єднаний до інтернету. Наприклад, це може бути комп’ютер, планшет, смартфон, SIP-телефон тощо.
  4. Нарешті сигнал з цифрового перетворюється назад в аналоговий, тож клієнт або співробітник компанії, який відповів на дзвінок, чує ваш голос та може спілкуватися з вами.

Цей тип телефонії є надзвичайно зручним у налаштуванні для бізнесу, адже він не потребує великих інвестицій у спеціальне устаткування. Тож, для того, щоб користуватися перевагами послуги, підійде одна з комбінацій:

  • Ноутбук або стаціонарний ПК, на який попередньо встановили SIP-клієнта, гарнітура та з’єднання з мережею інтернет.
  • Планшет або смартфон, які оснастили SIP-програмою та під’єднали до Wi-Fi, 3G чи 4G-мережі.
  • Під’єднаний до роутера стаціонарний SIP-телефон.
  • Аналоговий телефон, який через VoIP-шлюз під’єднаний до роутера.

Які завдання вирішує SIP-телефонія

Завдяки SIP-телефонії від Київстар компанії можуть:

  • Легко організувати корпоративну телефонну мережу й у разі потреби масштабувати її.
  • Забезпечити якісну роботу кол-центру або гарячої лінії завдяки багатоканальному номеру, який може приймати необмежену кількість дзвінків одночасно.
  • Організувати віддалений або гібридний формат роботи, адже співробітники зможуть користуватися телефонією в офісі, коворкінгу або з дому. Для цього достатньо налаштувати переадресацію на мобільний номер.
  • Заощадити бюджет, оскільки для телефонного зв’язку бізнес буде використовувати лише інтернет. Завдяки цьому дзвінки стануть дешевшими.
  • Налагодити ефективні бізнес-процеси та вільно спілкуватися з клієнтами зі всього світу.

Які переваги має SIP-телефонія

Доступність. Працівники можуть користуватися міським номером не лише в офісі або вдома, а у будь-якому місці, де є доступ до інтернету.

Економія. Для бізнесу дешевше коштуватиме SIP-номер, ніж покупка, налаштування та обслуговування вартісного обладнання для офісної АТС. Зокрема, з цифровою телефонією можна без великих вкладень додавати нових користувачів до корпоративної мережі. Це особливо зручно для великих компаній з філіями по всій Україні: усі дзвінки однаково тарифікуються незалежно від місцеперебування абонента: в Києві, Харкові, Тернополі або в інших містах країни.

Простота. Щоб налаштувати багатоканальну IP-телефонію в офісі не потрібно прокладати телефонний кабель або купувати дороге устаткування. Для роботи технології достатньо мати підключення до інтернету, а також комп’ютер з гарнітурою, SIP-телефон, смартфон, ноутбук або планшет.

Зручність. З SIP-телефонією ви можете створити об’єднану корпоративну мережу, яка матиме нульову тарифікацію усередині неї. Також інтегруйте телефонію з Віртуальною мобільною АТС, CRM та іншими аналітичними системами, щоб збирати й обробляти дані про дзвінки та покращувати клієнтський досвід.

Багатофункціональність. Завдяки функції «Запис дзвінків» система дає можливість аналізувати роботу відділу продажів, прослуховувати розмови та оцінювати якість обслуговування клієнтів конкретним фахівцем. Також технологія підтримує багатоканальний зв’язок.

Гнучкість. З SIP-телефонією компанії можуть використовувати голосове меню, автовідповідач, зворотний дзвінок на сайті. Зокрема, є можливість налаштувати унікальну систему переадресації дзвінків між працівниками чи навіть відділами, яка підійде саме для вашого бізнесу.

Тож, SIP-телефонія від телеком-оператора Київстар — це сучасний канал телефонного зв’язку, який працює через інтернет. Ця цифрова технологія дозволяє бізнесу дзвонити, приймати виклики, налаштовувати переадресацію та автовідповідач, використовувати багатоканальні телефонні лінії, записувати розмови тощо. Такий інструмент стане вдалим вибором як для малих, так і для великих компаній, які мають багато філій у різних областях України. SIP-номери допоможуть спростити комунікацію, відчутно покращити якість обслуговування та рівень задоволеності клієнтів.

Огляди рішень#IPтелефонія#SIP#Рішення#4G#Wi-Fi

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#IPтелефонія#Технології#ШтучнийІнтелект#Телеком#ШІ#AI#Клієнт#CRM-система#CRM
#ХмарнаТелефонія#SIP#IPтелефонія#Технології#Бізнес#ВіртуальнаATC#0-800#Інтернет#ІнтернетДляБізнесу
#ВіртуальнаATC#IPтелефонія#ХмарнаТелефонія#0-800
#VoIP#Voip-телефонія#IPтелефонія#SIP#FTTB
#IPтелефонія#Технології#FTTB
#IPтелефонія#ВіртуальнаATC#ТелефоніяДляБізнесу#ХмарнаТелефонія#0-800
#IPтелефонія#VoIP#Voip-телефонія#SIP#0-800#ВіртуальнаATC
#ВіртуальнаATC#Рішення#IPтелефонія#0-800