logo-lightlogo-dark
Омніканальність у роботі з клієнтами: як можна отримувати заявки?
16 червня 2023

5 хв.

Омніканальність у роботі з клієнтами: як можна отримувати заявки?

Огляди рішень#КейсКлієнта#Омніканальність#Тарифи#ВіртуальнаATC#0-800

Про що:

Другий рік поспіль одне з головних завдань для українського бізнесу — пошук нових клієнтів. Ми вже розповідали, що можна залучати потенційну аудиторію різними способами, наприклад, офлайн, онлайн або SMS-розсилками. Якщо цей етап успішно пройдений і ви заволоділи увагою покупця, після цього необхідно надати йому можливість скористатися різними каналами, через які він зможе оформити заявку. Які ж існують канали?

Зміст

Що таке омніканальність?

Канали для отримання заявок на сайті

Що таке омніканальність?

У перекладі з англійської omnichannel означає «всеканальний». Іншими словами той, що застосовує різноманітні канали для зв’язку. Тобто, використання усіх можливих каналів комунікації з клієнтами в межах єдиної системи називають омніканальністю.

Мова про такі канали, як офлайн-магазини, сайт, реклама, email, месенджери тощо. Усі ці канали доповнюють один одного. Кожен із них збирає дані про клієнта та збагачує його профіль. Водночас усі канали мають доступ до єдиної системи та можливість використовувати інформацію для персоналізованого спілкування з клієнтами.

Завдяки цьому ваші покупці вільні обирати, як їм зручніше замовляти товар або послугу та отримувати якісне обслуговування. Це допомагає бізнесу покращити задоволеність клієнтів та підвищити свою конкурентоспроможність на ринку.

Наприклад, омніканальність у роботі з клієнтами на сайті компанії передбачає наявність різних способів комунікації, як-от номер телефону, чат, зворотний дзвінок, форма для заявок тощо. Тобто ви можете замовити доставку товарів з магазина, особисто зателефонувавши до компанії. Також можете звернутись через чат, замовити зворотний дзвінок чи залишити своє повідомлення у формі для заявок.

Або інший приклад. Перш ніж купити товар, ви можете зателефонувати менеджеру для консультації. Через якийсь час вирішити, що вам товар потрібен, і замовити його через форму на сайті. На всіх етапах процесу замовлення від консультації до покупки, менеджери можуть відстежити історію взаємодії з вами та персоналізувати обслуговування.

При омніканальному підході усі канали компанії синхронізовані у єдину систему, і клієнту не доведеться знову заповнювати свої дані.

Канали для отримання заявок на сайті

Каналами для отримання заявок на сайті від клієнтів можуть бути:

  • номер телефону;
  • зворотний дзвінок (callback);
  • форма для заявок;
  • чат;
  • спливне вікно при відвідуванні сайту (pop-up).

  Далі розповімо про кожний детальніше.

Номер телефону на сайті

Наявність номера телефону на сайті дозволяє клієнтам особисто спілкуватися з менеджером компанії для отримання інформації, розв’язання питань, оформлення замовлень тощо. Це швидкий і простий спосіб комунікації, який може бути зручним для багатьох покупців.

Крім того, номер телефона підвищує рівень довіри до компанії. Тобто споживачі можуть відчувати більшу впевненість, коли бачать, що бізнес ставиться серйозно до комунікації з ними та готовий надавати для цього свої контакти. Телефонний зв’язок дозволяє швидко реагувати на запити клієнтів та задовольняти їх.

До речі, щоб вказати на сайті корпоративний мобільний номер компанії, український бізнес може обрати один з тарифних планів від Київстар, а щоб приймати дзвінки від клієнтів — налаштувати для свого контакт-центру Віртуальну мобільну АТС та номер 0-800.

Зв'язок для бізнесу

Зв'язок для бізнесу

Тарифи для компаній та підприємців

Підбирайте тариф під ваші бізнес-потреби. Швидкісний 4G, безлім на Київстар, хвилини на інші номери та за кордон, а ще дві послуги на вибір без доплат.

Для прикладу, Київстар на своєму сайті теж має номери телефонів для бізнес-клієнтів. До контакт-центру можна зателефонувати за номером 466 або 0 800 300 466.

Читайте також “Чи залишаться контакт-центри у майбутньому?”.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Номер 0-800

Єдиний номер для одночасного прийому багатьох дзвінків. Безкоштовний для ваших клієнтів, які телефонують з мобільного чи міського номера по Україні.

Зворотний дзвінок

Функція зворотного дзвінка дозволяє відвідувачам сайту замовити консультацію від менеджера безпосередньо з сайту. Це зменшує бар’єри у спілкуванні та сприяє збільшенню конверсії. Така зручна та проста опція замовлення дзвінка дає розуміння, що потенційний покупець точно зацікавлений та готовий до спілкування.

Також функція зворотного дзвінка може містити невелику форму, в якій клієнти мають вказати не тільки свій номер телефону, а й коротко описати свої потреби чи питання. Це дозволяє компанії отримати більше корисної інформації про споживача та надати якісну консультацію.

Приклад сервісу «Зворотний дзвінок» на сайті Мейкап

Приклад сервісу «Зворотний дзвінок» на сайті Мейкап

Форма для заявок

Як ми вже визначили вище, форма для заявок дозволяє компанії збирати необхідну інформацію для опрацювання запитів від потенційних клієнтів. Вона може містити ім’я покупця, контактні дані, деталі звернення. Такий канал допомагає уникнути неточностей або неповних даних, які можуть виникати, скажімо, при особистій розмові телефоном. Уже вказані дані від клієнта спрощують процес обробки заявок.

До того ж форма — це зручний спосіб, щоб споживачі могли висловити свої думки в комфортний час у комфортному місці. Компанії зі свого боку можуть налаштувати систему, щоб автоматично отримувати та обробляти ці заявки, зберігаючи зусилля менеджерів.

Наприклад, усі бізнес-клієнти, які хочуть підключити одну з послуг від Київстар, при замовленні консультації мають заповнити форму. У ній потрібно вказати ім’я, номер мобільного, населений пункт, ІПН (ЄДРПОУ) підприємства та за бажанням email. Це дає змогу надавати більш персоналізовану консультацію.

Омніканальність у роботі з клієнтами: як можна отримувати заявки?

Чат

Живий чат дозволяє клієнтам одразу зв’язатися з представниками компанії без необхідності чекати на відповідь, наприклад, після замовлення зворотного дзвінка. Це забезпечує миттєву комунікацію та швидке опрацювання запиту. За допомогою чату менеджери можуть відповідати на конкретні запитання клієнта, надавати детальну інформацію про послугу та швидше оформити заявку на підключення.

На сторінці kyivstar.ua/business бізнес-клієнти Київстар також можуть скористатися живим чатом. Для цього у правій нижній частині сторінки потрібно натиснути синю кнопку «Живий чат». Після цього, щоб поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів, треба ввести своє ім’я та номер телефону або особовий рахунок. В іншому випадку оператор зможе надати тільки загальну інформацію. До вас підключиться спеціаліст, а потім вам потрібно буде ввести своє питання.

Омніканальність у роботі з клієнтами: як можна отримувати заявки?

Спливне вікно

Спливне вікно (pop-up) на сайті як інструмент маркетингу може бути корисним інструментом для отримання заявок від клієнтів. Воно привертає увагу відвідувачів, оскільки зазвичай неочікувано виринає на екрані. Цей канал комунікації не тільки надає можливість звернути увагу на важливі пропозиції, а й може містити заклик до дії, наприклад, заповнення форми заявки. Застосування спливного вікна може сприяти покращенню конверсії та ефективності вебсайту.

Наприклад, компанія Comfy на своєму сайті шляхом спливного вікна (праворуч внизу) пропонує новим клієнтам отримати знижку на товари. Для цього потрібно надати свою електронну адресу.

Приклад функції «Спливне вікно» на сайті Comfy

Приклад функції «Спливне вікно» на сайті Comfy

Тож, забезпечення клієнтам доступу до омніканальної комунікації з компанією дозволяє підтримувати ефективну взаємодію з покупцями та задовольняти їхні потреби шляхом зручних і швидких способів отримання заявок.

Огляди рішень#КейсКлієнта#Омніканальність#Тарифи#ВіртуальнаATC#0-800

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#Look-alike#SMS#ВіртуальнаATC#0-800#БігДата#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ПортретКлієнта#Star.Docs#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#СмсРозсилка#Дослідження
#Бізнес#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#Омніканальність#AI#ШІ#ШтучнийІнтелект#Тенденції#Тренд#БігДата#BigData
#Омніканальність#Клієнт#Ритейл#Тренд#Бізнес#ЯкЦеПрацює?#BigData#БігДата#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#API#SMS#СмсРозсилка#Viber#Рішення
#Тренд#Київстар#Ритейл
#AI#BigData#SMS#СмсРозсилка#БігДата#Геоаналітика#Омніканальність#Ритейл#ТаргетованіРозсилки#Технології#ШІ#ШтучнийІнтелект#ADWISOR#ТригерніРозсилки
#BigData#Look-alike#SMS#СмсРозсилка#БігДата#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#Клієнт#Омніканальність#API
#ADWISOR#BigData#Look-alike#SMS#СмсРозсилка#БігДата#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#Реклама#Бізнес#Бізнес-аналітика#Компанії#Розвиток#Технології#Київстар#Омніканальність
#Рішення