Про що:
Для більшості компаній важливим завданням є ефективна взаємодія з клієнтами, а саме — управління власною клієнтською базою. Від цього залежить побудова довгострокових відносин з покупцями, підтримка зв’язку, вчасне розв’язання їхніх проблем та забезпечення задоволеності сервісом. Щоб налаштувати бізнес-процеси, продажі та омніканальні комунікації, використовують CRM-системи. Вони є цінною частиною маркетингової стратегії будь-якої сучасної компанії. У статті ви дізнаєтеся, що таке CRM-системи та які з них може використовувати український бізнес.
Зміст
Що таке CRM-система та які функції має охоплювати
Microsoft Dynamics 365
Salesforce
Zoho CRM
HubSpot CRM
Onebox
SalesDrive
Copper CRM (раніше ProsperWorks)
Snov.io CRM
SugarCRM
Act!
Keepin CRM
Streak
Nethunt CRM
Що таке CRM-система та які функції має охоплювати
CRM (Customer Relationship Management) — це система для управління взаємодією підприємства з клієнтами. Завдяки CRM-системі компанія має можливість аналізувати інформацію про клієнтів, щоб покращувати комунікацію з ними, робити її більш персоналізованою, відстежувати історію запитів покупців, управляти продажами та прогнозувати попит.
Простими словами, CRM-система може замінити звичайні таблиці для зберігання інформації про ваших клієнтів, а також автоматизувати та оптимізувати багато процесів. За даними дослідження, майже 84% компаній використовують CRM, а 2,3% — все ще працюють із замовленнями в Excel.
Fortune Business Insights визначив, що завдяки швидкій цифровій трансформації розмір глобального ринку CRM досягне майже $146 млрд до 2029 року. Попит на програмне забезпечення зумовлений активною інтеграцією новітніх технологій у бізнес-процеси для надання цінності клієнтам.
Вибір програмного забезпечення CRM по суті зводиться до двох ключових моментів. Аби вибрати CRM з необхідним функціоналом, необхідно:
- Ознайомитись з функціями CRM.
- Визначити, які саме можливості CRM потрібні вашій компанії.
Наприклад, серед найбільш важливих функцій CRM у 2023 році український e-commerce називає:
Далі пропонуємо перелік CRM-систем з їхніми функціями та можливостями.
Microsoft Dynamics 365
Цей сервіс дає змогу взаємодіяти з клієнтами та оптимізувати процеси продажів і маркетингу. З Microsoft Dynamics 365 можна відстежувати: листування, дзвінки, проведені зустрічі з клієнтом, якість обслуговування тощо.
Серед можливостей Microsoft Dynamics 365:
- управління картками клієнтів, підтримкою, продажами, маркетингом та іншими даними в одній системі;
- автоматизація процесів обробки даних за допомогою визначених сценаріїв;
- створення шаблонів файлів у Word та Excel для оперативного завантаження звітів;
- візуалізація даних у вигляді дашборда;
- сервіс доступний для OC iOS, Android, Windows.
Salesforce
Це хмарна CRM-система, призначена для управління різними видами бізнес-процесів, відносинами з клієнтами, аналітикою, маркетингом, продажами та інше. Підходить для малого, середнього та великого бізнесів. Salesforce працює за моделлю SaaS — користувачам CRM-системи надається готове програмне забезпечення, доступ до якого можливий через вебверсію чи мобільний додаток.
Серед головних можливостей Salesforce:
- керування контактами;
- лідогенерація;
- прогнозування;
- ведення звітів;
- автоматизація робочого процесу;
- мобільність доступу;
- різноманітні інструменти для сумісної роботи й управління проєктами.
Zoho CRM
Ця CRM-система дає змогу налаштовувати взаємодію з клієнтами. Підходить для малого та середнього бізнесу. Zoho CRM має декілька інструментів для автоматизації роботи відділів продажів, маркетингу та служби підтримки.
Особливості Zoho CRM:
- управління лідами, угодами та контактами;
- автоматизація продажів: побудова процесів продажу та встановлення правил;
- налаштування каналів спілкування з клієнтами (телефон, email, соцмережі тощо);
- сегментація, аналітика та звіти;
- формування рахунків;
- прогнози за допомогою штучного інтелекту;
- інтеграція з понад 800 сервісами, як-от Google Workspace та Microsoft 365.
За необхідності в Zoho Marketplace можна придбати додаткові функції окремо під потреби бізнесу.
HubSpot CRM
HubSpot CRM — це система, що автоматизує роботу бізнесу будь-якого розміру. Вона інтегрована з маркетинговою платформою Hubspot та дає можливість збирати інформацію про клієнтів із різних каналів: соцмережі, пошта тощо. Є інтеграція з Google Apps та розширення для Chrome, Gmail, Outloook.
Серед головних можливостей HubSpot CRM:
- управління контентом;
- історія щодо контактів;
- планування, розклад та відстеження завдань;
- архівування та відстеження листів;
- моніторинг дзвінків;
- інтеграція електронної пошти;
- інтеграція з соціальними мережами.
Безкоштовна версія містить у собі багато функцій й доступна для будь-якої кількості користувачів, контактів/лідів та угод.
Onebox
Агрегатор більш ніж 300 програм та додатків, які дозволяють створювати різні галузеві рішення. Завдяки їм можна розробити власну CRM, ERP-систему, побудувати бізнес-процеси, налаштувати телефонію, складський та товарний облік, електронний документообіг.
Onebox CRM дозволяє керувати угодами у звичному інтерфейсі з колонками-статусами. Ідеально підходить для відділів продажу та управління системними проєктами. Аби створити власну CRM, потрібно:
- у програмі Workflows налаштувати бізнес-процеси з етапами-статусами;
- встановити програму Onebox CRM;
- обрати, які саме процеси важливі для відображення.
SalesDrive
Українська CRM-система для інтернет-магазинів, яка дозволяє інтегруватися зі службами доставки, сайтами (OpenCart, Prom.ua, Rozetka, Хорошоп, WordPress, Tilda, Flexbe, Платформа LP, LP Generator, PrestaSho, інші CMS та конструктори сайтів), складами, телефонією тощо.
SalesDrive інтегрується з маркетинговими системами аналітики (Google Analytics) та дозволяє відстежувати кількість лідів, продажів, дзвінків, прибуток кожної рекламної кампанії. Також у цій CRM можна легко отримувати та формувати звіти щодо товарів, дзвінків, продажів, рекламних кампаній.
Серед головних особливостей SalesDrive:
- інтеграція із сайтом;
- каталог товарів;
- служби доставки;
- телефонія;
- email, SMS;
- завдання;
- документи;
- витрати;
- рекламні кампанії;
- звіти.
Copper CRM (раніше ProsperWorks)
CRM-система, яка дає змогу керувати відносинами з клієнтами з Google-акаунта завдяки інтеграції з G-Suite.
Серед головних можливостей Copper CRM:
- інтеграція з Google Hangouts;
- відстеження й розсилка електронної пошти;
- відстеження активностей клієнтів і співробітників;
- звіти з переміщень у воронці;
- IP-телефонія.
Snov.io CRM
Безплатна мультифункціональна B2B CRM-система для розвитку продажів компанії. З нею можна знаходити, перевіряти, керувати та конвертувати потенційних клієнтів у межах однієї платформи.
Можливості сервісу Snov.io CRM:
- кастомні пайплайни;
- управління етапами угод;
- необмежена робота в команді;/li>
- нотатки в угодах і профілях контактів;
- автоматизований збір даних в таймлайні угоди;
- відстеження за допомогою тегів;
- інтегрований сервіс email-розсилок.
- спільний календар завдань для команди;
- вбудований Google Календар.
SugarCRM
Система дозволяє організувати роботу персоналу, підвищити конверсію продажів, підготувати бухгалтерські документи, відстежувати кількість товарів на складі. Містить базове наповнення функціональних характеристик, проте головна відмінність від інших CRM-систем — це можливість кастомних налаштувань під потреби бізнесу. Для цього сервіс надає навчальні посібники та технічну підтримку. Система встановлюється на сервері, а доступ до неї можливий через вебінтерфейс чи мобільний додаток.
Act!
CRM-система дозволяє збирати всю необхідну інформацію про клієнтів у єдиній базі даних. Act! інтегрується з Microsoft Word, Excel, Outlook, Google Contacts, Gmail та іншими інструментами.
Можливості CRM-системи Act!:
- управління базою контактів;
- відстеження активності у розрізі кожного клієнта/ліда;
- управління маркетинговою воронкою;
- мобільний додаток, доступний безкоштовно для ОС iOS, Android;
- доступ до допоміжних матеріалів для роботи з системою.
Keepin CRM
Універсальна українська CRM-система для малого та середнього бізнесу з автоматизацією. Усе необхідне в єдиній системі: ліди, клієнти, угоди, завдання, склад, фінанси, документи, доставки, SMS, інтеграції, тригери тощо.
Можливості сервісу Keepin CRM:
- автоматичне або ручне створення замовлень в один клік;
- швидка генерація ТТН і документів;
- відправка SMS;
- повний контроль роботи.
Streak
Streak перетворює робочі, особисті та інші поштові скриньки від Gmail на CRM-систему. Сервіс значно спрощує роботу з документами у пошті, процесом підтримки користувачів, відкладеною відправкою електронних повідомлень та відстеженням відсотка відкритих листів.
Наразі сервіс доступний в браузерах Google Chrome і Safari, а для команди до 5 осіб користування безкоштовне. Встановивши плагін для браузера та розпочавши роботу з сервісом Streak, можна значно розширити можливості поштової служби Gmail, перетворивши її на функціональну CRM-систему.
Можливості сервісу Streak:
- відстеження електронної пошти;
- інструменти звітності;
- АРІ-інтеграції з іншими системами;
- 900+ інтеграцій (via zapier);
- перевірка даних;
- служба для відновлення даних.
Nethunt CRM
CRM-система для великих та малих B2B компаній. Організація бази даних, воронка продажу, автоматизація бізнес-процесів, задачі та контроль за ефективністю команди — все це ви знайдете на Nethunt CRM.
Можливості сервісу Nethunt CRM:
- інтеграція з усіма месенджерами;
- генерація потенційних клієнтів з онлайн-чатів;
- інтеграція з телефонією;
- автоматична структуризація даних;
- відстеження ключових бізнес-показників тощо.
Додайте коментар