Про що:
Розсилка Viber повідомлень на власну базу — багатофункціональний вид комунікації з клієнтами, адже до текстових повідомлень можна додавати зображення, посилання на товар або послугу та лінки для відслідковування переходів. Повідомлення надсилаються з використанням зареєстрованого альфа-іменії, логотипом компанії — так клієнти точно впізнають вас.
Viber розсилки допоможуть ефективно комунікувати з клієнтами, просувати бізнес та підвищити його впізнаваність.
Зміст
Як створити Вайбер розсилку на власну базу клієнтів
Для чого потрібна розсилка у Viber
Як створити Вайбер розсилку на власну базу клієнтів
Київстар Бізнес надає можливість створити Viber розсилку на власну базу як великим компаніям, так і представникам малого бізнесу України. Доступні два інструменти для розсилок — платформа ADWISOR та API інтеграція з вашою CRM.
Розсилка за допомогою ADWISOR
ADWISOR — це платформа для самостійного створення та налаштування розсилок як СМС, так і Вайбер. Щоб з його допомогою створити Вайбер розсилку, потрібно:
- На платформі ADWISOR перейти у розділ «Свій список».
- Обрати аудиторію — для цього треба завантажити власну базу клієнтів (формат Excel, CSV та TXT).
- Створити текст повідомлення обсягом до 1000 символів. Можна прикріпити зображення та кнопку з посиланням на товар чи послугу.
- Встановити бюджет та час відправки. Можна надіслати одразу або задати конкретні дату та час старту розсилки, а також швидкість надсилання повідомлень.
- Запустити розсилку.
Після завершення розсилки ви отримаєте результати проведеної кампанії: кількість надісланих, доставлених та прочитаних повідомлень.
Розсилка за допомогою АРІ
Київстар пропонує інтеграцію АРІ у вашу CRM для автоматизованих Viber розсилок на свою базу контактів. Як це працює:
- залиште заявку для отримання Viber ID (альфа-ім’я);
- Київстар його підтвердить;
- додайте Viber ID до своєї CRM-системи;
- налаштуйте триггерні івенти;
- додайте зміст повідомлень і запустіть автоматичну розсилку.
Додавайте API у вашу CRM та надсилайте транзакційні повідомлення, нагадуйте про візит, інформуйте про стан замовлення.
Для чого потрібна розсилка у Viber
Вайбер розсилка — універсальний інструмент комунікації з клієнтами, який підходить і великим компаніям, і малому бізнесу. Її використовують для:
- інформування про оновлення асортименту, знижки та спеціальні пропозиції;
- повідомлення про зміни в роботі магазину чи сервісу;
- транзакційного інформування та відстеження статусу замовлення;
- вітального повідомлення нових клієнтів та привітання зі святами постійних;
- додаткового нагадування про себе;
- реклами тощо.
Додайте коментар