Про що:
На 2024 рік месенджером Viber користується 98% українців. Це дає підстави вважати такий канал перспективним і ефективним для комунікації з клієнтами. Тим паче налаштувати Viber-розсилку власноруч дуже просто. Ділимося покроковою інструкцією.
Зміст
Відкрийте платформу для створення Viber-розсилок і зареєструйтеся
Створіть розсилку
Створіть текст вайбер-розсилки
Заплануйте і почніть Viber-розсилку
Відкрийте платформу для створення Viber-розсилок і зареєструйтеся
Щоб створити рекламну Viber-розсилку для ваших клієнтів, можна використовувати ADWISOR. Це платформа від Київстар, завдяки якій бізнес самостійно інформує свою базу клієнтів про будь-які події, акції, спеціальні пропозиції, зокрема за допомогою Viber-повідомлень. Завдяки цьому інструменту комунікувати можна також з вашими партнерами, контрагентами або співробітниками.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
СпробуватиЩоб зареєструватися на платформі ADWISOR, перейдіть за посиланням.
Введіть свій e-mail і натисніть «Продовжити».
Ви одразу отримуєте лист на зазначений e-mail емейл з наступними кроками. Щоб завершити реєстрацію, перейдіть за посиланням у листі.
Далі необхідно встановити пароль і натиснути кнопку «Підтвердити». Також потрібно додати свій номер телефону (оператор Київстар), щоб посилити безпеку ваших даних. Усе, тепер ви можете працювати з ADWISOR.
Переходьте на платформу, введіть свій e-mail і пароль. Одразу на вказаний в особистих даних профілю номер телефону буде надіслано SMS з одноразовим паролем для автоматичного входу. Після успішної авторизації ви побачите головну сторінку ADWISOR з типами розсилок.
На відміну від SMS-розсилки на власну базу клієнтів, Viber-розсилки створюються лише з типом оплати «Післяплата». Це коли ви надсилаєте заявку на підключення послуги, менеджер опрацьовує її та зв’язується з вами найближчим часом.
Тож, виберіть «Розсилка на власну базу Viber» і натисніть кнопку «Підключити». У формі, що відкриється, введіть дані про підприємство чи ФОП (ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) вашого бізнесу), а потім натисніть кнопку «Продовжити».
Далі необхідно вказати ПІБ, номер телефону, email, назву компанії, РНОКПП (ІПН) або ЄДРПОУ.
Після надсилання заявки, замість кнопки «Підключити» з’явиться напис, що заявка опрацьовується. Процес підключення може тривати до кількох днів. Наприкінці місяця ви отримуватимете рахунок із завершеними розсилками, які необхідно сплатити до 20 числа наступного місяця.
Створіть розсилку
Ви бачите частину інтерфейсу для налаштування розсилки.
-
Тут потрібно вибрати «Ім’я відправника». Це підпис у рядку відправника повідомлення. Вкажіть наявне, чи, якщо необхідно, замовте нове альфа-ім’я. Як реєструвати імена відправників, детально розповіли в інструкції на платформі у розділі «Довідка».
-
Далі треба додати аудиторію розсилки, а саме завантажити файл із базою контактів ваших клієнтів у форматі .txt, .csv або .xlsx. Також можна вибрати аудиторію із заздалегідь створених шаблонів. Після того, як ви додасте контакти, праворуч з’явиться кількість одержувачів. Зверніть увагу: система не завантажує повторювані номери телефонів, тому кількість одержувачів може бути меншою.
-
Виберіть тип повідомлення — «Промо» — це звичайне рекламне повідомлення з текстом до 1000 символів, зображення та кнопка.
Створіть текст вайбер-розсилки
У полі для тексту напишіть повідомлення. Скажімо, компанія, яка продає одяг, може сповіщати своїх наявних клієнтів про нові колекції та акційні пропозиції. Тобто може створити на платформі ADWISOR Viber-розсилку з наступним повідомленням:
Зручно, що кількість символів у повідомленні більша, ніж у стандартному SMS. Крім того, можна додати смайли, завантажити зображення з вашим логотипом чи будь-яким іншим зображенням за темою, додати кнопку «Дізнатися більше», «Замовити», «Перейти на сайт» або «Купити», яка вестиме на ваш сайт, товар чи послугу. Після цього можна подивитися, як буде виглядати повідомлення у смартфоні клієнта.
Заплануйте і почніть Viber-розсилку
Ви можете вибрати бюджет, точну дату й час, коли почнеться розсилка, а також встановити її швидкість.
Коли розсилка закінчиться, зможете переглянути статистичний звіт, в якому містяться основні дані про розсилку — статус, фактична вартість тощо, зокрема й кількість надісланих, доставлених і переглянутих Viber-повідомлень. Ви платите тільки за ті повідомлення, які точно отримав ваш клієнт. Ціна формується індивідуально і залежить від кількості повідомлень.
Про інші типи розсилок дізнавайтеся на нашому сайті.
Читайте також:
Додайте коментар