Про що:
Українські CRM-платформи успішно конкурують із закордонними аналогами, оскільки пристосовані до специфіки нашого бізнесу. Зібрали для вас добірку з 5 українських CRM. Вибирайте, користуйтеся і розвивайте ваш бізнес.
Зміст
1. Creatio
2. KeyCRM
3. NetHunt
4. Uspacy
5. KeepinCRM
Коментар від Олександр, PROCRM
Автор - топ, дякую за статтю🔥🔥
1. Creatio
Creatio — омніканальна CRM-платформа для автоматизації повного циклу взаємодії з клієнтами завдяки no-code технології. Є безоплатна 14-денна версія, аби подивитися, як все працює. CRM підходить для компаній будь-якого розміру та моделі бізнесу.
Чим цікава Creatio:
- Централізована база даних допомагає налагодити продуктивну роботу продажів, маркетингу і сервісу.
- Аналітика ефективності маркетингу та оптимізація мультиканальних кампаній через якісну CRM-аналітику у реальному часі.
- Створення воронки продажів за стадіями, менеджерами, процентами виграшів або програшів тощо.
- Аналіз профілю клієнта 360° за допомогою AI/ML-інструментів із різних джерел, покращення клієнтського досвіду та персоналізовані комунікації.
Порада. Вашу CRM-систему можна інтегрувати в багатоканальну інтернет-телефонію. Це допоможе зручно опрацьовувати звернення клієнтів у єдиному середовищі.
Комунікація з клієнтами
Багатоканальна телефонія для бізнесу
Налаштуйте спілкування з клієнтами, партнерами та колегами через єдину телефонну мережу. Рішення включає мобільні й міські номери, інтернет-телефонію і хмарну АТС.
2. KeyCRM
KeyCRM — CRM-платформа, створена для бізнесів різних напрямків: надання послуг, електронна комерція, контакт-центри, консалтинг та інші. Є десктопна версія та додаток для iOS і Android. Є безоплатний доступ до повного функціонала платформи на 30 днів.
Чим цікава KeyCRM:
- Тут усе, що потрібно для бізнес-завдань: облік, наскрізна аналітика, звітність, комунікація тощо.
- Єдиний кабінет для збору замовлень з різних каналів.
- Синхронізація між усіма акаунтами компанії: Instagram, Facebook, Viber, Telegram, Email та телефонія.
- Інтеграція з маркетплейсами (Хорошоп, Rozetka, Prom, Etsy, Amazon тощо), поштовими службами (Укрпошта, Нова Пошта, DHL, UPS й ін.) та платіжними системами.
- Створення воронки лідів під задачі бізнесу.
- Гнучке налаштування прав доступів для захисту інформації.
3. NetHunt
NetHunt — CRM-платформа, яка буде корисна для малих, середніх та великих B2B компаній. Доступна 14-денна пробна версія CRM.
Чим цікава NetHunt:
- Автоматична інтеграція з усіма месенджерами, соцмережами, телефонією.
- Зручне управління лідами та їхня структуризація: збір інформації з різних джерел, сповіщення про нові контакти, налаштування автоматичних листів на аудиторію тощо.
- Синхронізація усієї комунікації з клієнтом в єдиному інтерфейсі.
- Відстеження прогресу продажів та ефективність команди.
4. Uspacy
Uspacy — CRM від онлайн-сервісу Uspacy. Підходить для малого та середнього бізнесу та має сучасні інструменти, щоб побудувати зручну взаємодію з клієнтами.
Чим цікава Uspacy:
- Зручне планування справ: нотатки, посилання на зустрічі, статус завдань тощо.
- Перетворення лідів на контакти, а потім — угоди за допомогою Дошки лідів
- Утримання та інформування клієнтів через систему нагадувань про спеціальні пропозиції.
- Інтеграція платформи з вашим сайтом через API.
- Контроль роботи менеджерів на всіх етапах взаємодії з клієнтами.
5. KeepinCRM
KeepinCRM — CRM-платформа для автоматизації бізнесу. Буде корисна ритейлерам, контакт-центрам, інтернет-магазинам. Є доступ до системи з будь-якого пристрою: комп’ютер, телефон чи планшет.
Чим цікава KeepinCRM:
- Ефективна робота з клієнтами завдяки централізованій базі даних.
- Єдиний інтерфейс для керування продажами, маркетингом й обслуговуванням клієнтів.
- Інтеграція з чатами, електронною поштою, сайтом, соцмережами та іншими сервісами.
- Супровід фахівців після впровадження.
Вам також можуть бути корисними й інші CRM-системи для оптимізації бізнесу — ми зібрали їх за посиланням.
Додайте коментар
Олександр, PROCRM
24 липня 2024
Автор - топ, дякую за статтю🔥🔥