Синя слухавка з іконками демонструє можливості багатоканальної телефонії для бізнесу та її корисні функції

14 квітня 2025

4 хв.

14 корисних функцій багатоканальної телефонії: можливості для українського бізнесу

Про що:

Нещодавно Київстар і Ringostat стали партнерами. Що це означає? Телефонія обох компаній об'єднується, тож бізнес-клієнти можуть скористатись усіма перевагами єдиної екосистеми продуктів. У цій статті розповімо, як багатоканальна телефонія допоможе покращити обробку дзвінків.

Зміст

Як приймати дзвінки від клієнтів через інтернет будь-де

Як розподіляти дзвінки: переадресація, зворотний дзвінок та інші функції

Як аналізувати дзвінки: запис, транскрипція, інтеграція

Як приймати дзвінки від клієнтів через інтернет будь-де

Багатоканальна телефонія надає бізнесу багато можливостей для приймання дзвінків від клієнтів. Розглянемо функції детальніше: 

  • Можна приймати дзвінки на робочий мобільний номер через інтернет-телефонію. Тобто не обов’язково мати стаціонарний телефон або бути “прив’язаним” до однієї локації. Ви просто підключаєте новий номер або інтегруєте наявний, і ваш мобільний стає ще більш зручним для роботи.
Багатоканальна телефонія для бізнесу

Комунікація з клієнтами

Багатоканальна телефонія для бізнесу

Налаштуйте спілкування з клієнтами, партнерами та колегами через єдину телефонну мережу. Рішення включає мобільні й міські номери, інтернет-телефонію і хмарну АТС.

  • З номером 0-800 клієнти телефонуватимуть до вашої компанії безплатно через будь-яку мережу по Україні. Це чудова можливість підвищити лояльність споживачів до вашого бізнесу. 
  • Підключайте міський номер або номер формату 0-897 й приймайте дзвінки з будь-якої точки країни. Навіть якщо ваша компанія переїде до іншого міста чи області, номер залишиться з вами.
  • Контролювати витрати на зв’язок також важливо. Завдяки списку заборонених номерів та країн, ви можете убезпечити компанію від непотрібних витрат. Наприклад, заблокувати дзвінки з певних країн.

Як розподіляти дзвінки: переадресація, зворотний дзвінок та інші функції

Як швидше реагувати на запити клієнтів? З правильним налаштуванням розподілу дзвінків: 

  • Функція переадресації викликів на мобільний номер менеджера допоможе завжди бути на зв’язку. Це зручно, якщо співробітник не в офісі. Водночас сповіщення про пропущений дзвінок приходитимуть на електронну пошту чи в SMS. 
  • Увімкніть кнопку callback на вашому сайті й вона дасть змогу клієнтам залишати заявку на зворотний дзвінок. Налаштувавши робочі години компанії, можна автоматично направляти дзвінки клієнтів на голосову пошту. 
  • Є ще одна зручна фішка багатоканальної телефонії — голосове меню (IVR). Ви можете записати привітання, налаштувати автоматичний розподіл викликів по відділах, сегментувати дзвінок за типом і статусом виклику тощо. Усе це зменшує час очікування на лінії. 
  • Спростити комунікацію всередині компанії легко завдяки закріпленим тризначним номерам за кожним менеджером чи відділом. Так ваші співробітники швидко зв’язуються один з одним, а клієнти отримують оперативні відповіді. 
  • Щоб не набирати номери вручну, довірте цей процес Power Dialer. Просто завантажте список клієнтів і система автоматично набиратиме номери, роблячи коротку паузу між дзвінками. Менеджеру залишиться лише спілкуватися з клієнтами.

Як аналізувати дзвінки: запис, транскрипція, інтеграція

Розглянемо, як аналітика допоможе зробити бізнес більш прозорим: 

  • Ви можете записувати усі дзвінки та зберігати їх у системі. Це дає вам можливість аналізувати звернення клієнтів, обговорювати важливі моменти з командою і покращувати сервіс.
  • Один з найбільш інноваційних інструментів — це штучний інтелект для транскрипції розмов. Він створює текстовий запис дзвінка та перекладає його. Також підсумовує дзвінок, визначає настрій менеджера та клієнта, надає рекомендації щодо наступних кроків. 
  • Зручно працювати з усіма вашими даними можна через інтеграцію телефонії з  CRM-системами, месенджерами та іншими інструментами. Не потрібно перемикатися між різними програмами чи вкладками. Завдяки міні-CRM від Ringostat, ви зможете зберігати контакти клієнтів одразу під час розмови. А потім автоматично передавати їх у вашу основну CRM. 
  • У вас буде детальна інформація про усі дзвінки. Ви знатимете, кількість  дзвінків, хто з менеджерів спілкувався з клієнтом, скільки часу людина чекала на лінії та тривалість розмови. 
  • Важливим елементом є call-tracking — система, що визначає рекламний канал, з якого надходять дзвінки. Це дасть змогу оцінити ефективність  промо та розподілити маркетингові бюджети. 

Замовити консультацію та дізнатися більше про багатоканальну телефонію для вашого бізнесу можна на сайті Київстар Бізнес.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті