Про що:
Попри те, що є чатботи, месенджери та форми на сайті, все ж номер телефону залишається вкрай цінним каналом для отримання заявок від клієнтів. Про це говорять майже 90% компаній у світі. Як обробляти телефонні дзвінки від клієнтів, щоб цей канал був ще ефективнішим?
Зміст
Які канали генерують дзвінки від клієнтів
Як підібрати номер телефону для кожного рекламного каналу
Можливості телефонної аналітики
Які канали генерують дзвінки від клієнтів
Ваші клієнти можуть побачити номер телефону компанії у різних каналах, наприклад:
- на вебсайті у розділі «Контакти»
- в тексті оголошень контекстної реклами
- у профілі в соціальних мережах (Facebook, Instagram та інші)
- в текстах SMS, Viber або email-розсилок
- на листівках, візитівках
- у зовнішній, телевізійній, радіорекламі тощо
Як зрозуміти, які канали генеруватимуть вам більше дзвінків, а які — будуть менш ефективні? Від відповіді на це питання, залежить планування рекламного бюджету і якісна оптимізація маркетингових кампаній.
Аналізувати ефективність дзвінків і оцінювати їх вплив на кількість замовлень можна за допомогою унікальних номерів телефонів для кожного каналу. Це дозволить легко визначити, з якого саме джерела ваш менеджер отримав дзвінок.
Як підібрати номер телефону для кожного рекламного каналу
Залежно від цілей і потреб вашої компанії, ви можете вказати кілька типів номерів:
1. Мобільний номер
Замовити та підключити корпоративний мобільний номер для одного з каналів можна на сайті Київстар. До речі, повний огляд B2B-тарифів лінійки Бізнес UA ми робили у цьому матеріалі. Нагадуємо, для нових бізнес-абонентів оператора за умовами спеціальної пропозиції Бізнес-старт діє знижка 50% на перші пів року на плату за обраним тарифом.
Зв'язок для бізнесу
Тарифи для компаній та підприємців
Підбирайте тариф під ваші бізнес-потреби. Швидкісний 4G, безлім на Київстар, хвилини на інші номери та за кордон, а ще дві послуги на вибір без доплат.
2. Додатковий номер
Це другий віртуальний мобільний номер, який можна замовити до основного мобільного номеру. Іншими словами, можна використовувати 2 номери на одному тарифі на одній SIM-карті. Додатковий номер можна міняти на інший до 3-х разів на місяць. Це зручно, скажімо, для тимчасових рекламних активностей, для оголошень на маркетплейсах тощо.
3. Міський номер
Якщо ви вирішили вказати міський номер, то сучасні компанії підключають його за допомогою багатоканальної телефонії. Один з варіантів — IP-телефонія. Це альтернатива стаціонарному телефонному зв’язку, яка працює через інтернет. Правила набору та нумерація не відрізняються від звичайної міської лінії. Ще один варіант — телефонний номер 0-800. Ваші клієнти зможуть телефонувати на нього безоплатно з будь-якого мобільного чи міського по Україні.
Комунікація з клієнтами
Телефонія для бізнесу від Київстар
З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.
4. Прямий номер
Це додатковий віртуальний міський номер, який можна замовити до свого основного мобільного номеру і, як у додатковому номері, використовувати декілька номерів на одному тарифі та на одній SIM-карті. На прямий номер можна приймати дзвінки, безоплатно переадресовуючи їх на свій мобільний. Зручно, що для цього не потрібні додаткові налаштування телефона і є можливість підключити кілька прямих номерів одночасно.
Послуга доступна у Вінниці, Кам’янському, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Івано-Франківську, Києві, Кривому Розі, Луцьку, Львові, Миколаєві, Одесі, Полтаві, Рівному, Сумах, Тернополі, Ужгороді, Харкові, Херсоні, Хмельницькому, Черкасах, Чернігові, Чернівцях.
Так, скажімо, на вашому сайті можна вказати прямий номер 044-ХХХ-ХХ-ХХ, в контекстній рекламі — мобільний номер 8-067-ХХХ-ХХ-ХХ, в рекламному пості у Facebook — інший 8-067-ХХХ-XX-YY, на маркетплейсі — додатковий тимчасовий номер 8-067-ХХХ-YY-YY і так далі.
Порівнюйте кількість дзвінків з кожного каналу та конверсію, щоб визначити, які джерела трафіку найбільш ефективні для вашого бізнесу. На базі цих даних можна оптимізувати свої рекламні зусилля і зосередитися на найприбутковіших каналах.
Можливості телефонної аналітики
Аналіз дзвінків надає цінну інформацію про потенційних клієнтів. Наприклад, деякі системи телефонної аналітики дозволяють записувати дзвінки та прослуховувати їх, вимірювати тривалість розмови, оцінювати якість обслуговування і багато іншого. Це допомагає зрозуміти, як вдосконалити телефонну комунікацію з клієнтами.
Наприклад, об’єднати будь-які номери (мобільні, міські, рекламні) компанії у єдину систему українські компанії можуть за допомогою Віртуальної мобільної АТС. Цей інструмент швидко підключається без спеціального обладнання і дозволяє обробляти дзвінки від клієнтів як в офісі, так і віддалено. Хмарна АТС допомагає переглядати повну статистику викликів за всіма номерами компанії, записувати розмови з клієнтами, прослуховувати та передавати у CRM-систему компанії для аналізу.
Як це працює?
Уявіть, компанія отримує телефонні дзвінки з рекламного каналу, але після розмови з менеджером клієнт нічого не замовляє. Проаналізувавши діалог, можна виявити, що працівник недосконало знає продукт. Тож, через це він не в змозі повноцінно розповісти про переваги товару і зацікавити потенційного покупця. Аби розв’язати цю проблему, скажімо, треба впровадити додаткове навчання для операторів і поглибити знання за допомогою відповідних тренінгів.
Причин, чому дзвінків багато, а замовлень мало, може бути безліч. Їх можна виявити, прослухавши розмови у хмарній АТС. А також необхідно постійно відстежувати показники контакт-центру, які впливають на рівень лояльності клієнтів.
Додайте коментар