Про що:
Нещодавно ми робили огляд тарифів для бізнесу від Київстар. Проте важливо аналізувати не лише наповнення тарифів і ціни, а й усі можливості та переваги, які можна отримати від їх підключення.
Зміст
1. Підключайте від одного до необмеженої кількості номерів
2. Користуйтеся додатковими послугами без доплат
3. Захищайте корпоративні номери
4. Керуйте усіма бізнес-тарифами та послугами
5. Економте бюджет компанії
6. Користуйтеся номером навіть з нульовим балансом
7. Вибирайте зручні способи оплати зв’язку
8. Отримуйте індивідуальне обслуговування
9. Використовуйте корпоративний номер за кордоном
10. Активуйте еSIM для корпоративного зв’язку
1. Підключайте від одного до необмеженої кількості номерів
Підприємці, які вже працюють самі на себе (наприклад, ФОПи), або мікрокомпанії, які розпочинають вести бізнес і поки що не мають команди, можуть підключити навіть один корпоративний номер. Навіщо одному підприємцю бізнес-номер, якщо у нього, скоріш за все, вже є особистий, завдяки якому він спілкується з клієнтами та приймає замовлення?
Деякі ФОПи не завжди сприймають свою діяльність як повноцінний бізнес, а отже не підключають саме корпоративний тариф. Але на практиці бізнес-тарифи відкривають для них додаткові можливості та надають переваги, які доступні тільки для підприємців. Зокрема ті, про які ми розповідаємо у цьому матеріалі: від додаткових послуг до виділеного обслуговування.
Крім цього, масштабуючи діяльність компанії та збільшуючи команду, корпоративні бізнес-клієнти можуть швидко підключати необхідну кількість номерів для працівників. І ця кількість необмежена. Іншими словами, хоч ви працюєте один, хоч з великою кількістю співробітників — корпоративний номер буде для вас корисним інструментом у роботі.
2. Користуйтеся додатковими послугами без доплат
Коли бізнес-клієнти підключають корпоративні тарифи, то одразу отримують можливість користуватися додатковими послугами без доплат. Йдеться про доступні Суперсили у тарифах, а саме:
- 15 ГБ мобільного інтернету;
- 300 хвилин на інші мережі та за кордон;
- 2 ГБ мобільного інтернету у роумінгу;
- SIM для планшета або другого телефона;
- 100 SMS по Україні;
- Office 365;
- Віртуальна мобільна АТС;
- Київстар ТБ та інші.
Дві необхідні для роботи Суперсили можна вибрати один раз і використовувати скільки треба або замовляти інші щомісяця. З переліком усіх додаткових послуг ви можете ознайомитися за посиланням.
Тобто, окрім базового наповнення тарифу, корпоративний абонент може його трохи кастомізувати, згідно з потребами компанії та бізнес-завданнями.
Зв'язок для бізнесу
Тарифи для компаній та підприємців
Підбирайте тариф під ваші бізнес-потреби. Швидкісний 4G, безлім на Київстар, хвилини на інші номери та за кордон, а ще дві послуги на вибір без доплат.
3. Захищайте корпоративні номери
Усі корпоративні номери реєструються на компанію. Це дозволяє ефективніше здійснювати внутрішню аналітику дзвінків та покращувати обслуговування клієнтів. Наприклад, якщо ваш менеджер з продажів вирішить розвивати свою кар’єру в іншій організації, то номер не піде разом із ним. Так вдасться захистити номер, передавши його новому співробітнику. Компанія забезпечить неперервне обслуговування та підтримку клієнтів, навіть якщо змінюється склад персоналу.
4. Керуйте усіма бізнес-тарифами та послугами
Стаючи корпоративним абонентом можна легко керувати усіма підключеними номерами на спеціальній вебплатформі управління послугами Мій Київстар. Для цього потрібно обрати довіреного представника компанії (координатора) і надати йому відповідні повноваження. Координатором може бути як директор, так і будь-який працівник організації. На вебплатформі він дивитиметься деталізовану інформацію про споживання послуг, контролюватиме витрати, управлятиме підключеними послугами, миттєво формуватиме звіти тощо.
5. Економте бюджет компанії
Стаючи корпоративним абонентом, можна зекономити бюджет організації на мобільний зв’язок. Адже, наприклад, за умовами спеціальної пропозиції у нових бізнес-клієнтів є можливість підключити тарифи Бізнес UA у січні 2024 року та сплатити 1 грн за перший місяць користування*. Вивільнені кошти спрямуйте на оновлення технологічної інфраструктури, підвищення кваліфікації персоналу, фінансування нових проєктів тощо.
6. Користуйтеся номером навіть з нульовим балансом
Корпоративні абоненти мають змогу користуватися номером навіть коли на балансі нуль. Це дозволяє тримати зв’язок з клієнтами та партнерами при обмежених фінансових можливостях компанії. Забезпечення доступу до корпоративного номера за відсутності коштів на балансі може також поліпшити обслуговування клієнтів і підвищити їхню лояльність, сприяючи ефективному веденню бізнесу.
7. Вибирайте зручні способи оплати зв’язку
Корпоративні абоненти мають змогу сплачувати за мобільний зв’язок кількома способами — готівковою або безготівково. Завдяки тому, що номери працівників закріплені за компанією і рахунок єдиний, зручно здійснювати оплату послуг централізовано одразу за всі номери. А коли потрібно поповнити баланс співробітникам, можна зробити це безготівково за реквізитами. Також бізнес-клієнти можуть користуватися мобільним зв’язком, а сплачувати за нього у наступному місяці з послугою «Відстрочка платежу».
8. Отримуйте індивідуальне обслуговування
Корпоративні абоненти можуть отримати підтримку персональних менеджерів, які консультують та вирішують різноманітні питання. Менеджер може швидко та ефективно надати інформацію про тарифи чи інші послуги, а також розв’язати технічні або організаційні питання. Це робить процес взаємодії більш гнучким і зручним для бізнес-клієнта, сприяючи подальшій успішній роботі. Крім того, персональний менеджер також може виявити індивідуальні потреби клієнта та запропонувати персоналізовані рішення.
9. Використовуйте корпоративний номер за кордоном
Бізнес-клієнти Київстар можуть користуватися своїм корпоративним номером у 27 країнах Європи, нічого не сплачуючи додатково. Для цього є автоматична послуга Роумінг як вдома, яка активується щомісяця.
Роумінг як вдома діє в Великій Британії, Португалії, Швеції, Греції, Франції, Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві, Чехії, Болгарії, Іспанії, Естонії, Латвії, Австрії, Нідерландах, Бельгії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Ірландії, Люксембурзі, Словенії.
10. Активуйте еSIM для корпоративного зв’язку
Корпоративні клієнти можуть дистанційно активувати еSIM та користуватися номером без фізичної SIM-карти. Це SIM нового покоління, яка розташована всередині сучасних смартфонів та планшетів.
Бізнес-клієнти можуть:
- перенести на електронну SIM-карту наявний бізнес-номер;
- підключити новий номер;
- користуватися одночасно двома SIM-картами: звичайною SIM та eSIM;
- на одну eSIM підключити до 5 номерів, аби отримувати ще більше замовлень від клієнтів.
Як саме працює еSIM та які її переваги, ми розповіли у статті.
Вибрати бізнес-тариф, підключити його і стати корпоративним абонентом Київстар, щоб отримувати більше можливостей та переваг, можна на сторінці.
* При підключенні тарифу у січні 2024 року рахунок за надані послуги мобільного зв’язку в рамках тарифного плану по Україні за січень 2024 року становитиме 1 грн. Його умови діятимуть місяць з дати підключення. Плата за обсяги, які ви використаєте понад ті, що надані в тарифі у січні не тарифікується, окрім CPA (контент-послуги), ексклюзивні номери, а також послуги роумінгу понад плату за тариф. Планова плата за тариф у наступному місяці складатиме повну вартість. Також плата за обсяги, які ви використаєте понад ті, що надані в тарифі у лютому буде здійснюватися згідно зі стандартної тарифікації.
Додайте коментар