Про що:
Відтепер бізнес-клієнти Київстар можуть скористатись усіма перевагами єдиної екосистеми продуктів Київстар і Ringostat, щоб якнайповніше вдовольняти потреби свого бізнесу. Мобільні номери, IP-телефонія Київстар і продукти Ringostat об'єднуються.
Ringostat — це українська компанія, яка представляє платформу з хмарною АТС, колтрекінгом та AI-аналітикою дзвінків і допомагає бізнесу будувати ефективну комунікацію з клієнтами, оптимізувати рекламні канали та підвищувати продажі.
Це допоможе бізнес-клієнтам:
- Оптимізувати час і витрати на обробку дзвінків.
- Поліпшити ефективність реклами та знизити витрати на залучення клієнтів.
- Підвищити рівень продажів завдяки точнішій аналітиці та персоналізованому підходу.
- Оптимізувати бізнес-процеси компанії.
Завдяки об’єднанню зусиль наших компаній, користувачі отримують низку переваг, недоступних раніше.
Нові можливості для бізнес-клієнтів:
- Користуйтеся усіма перевагами IP-телефонії, не змінюючи свої бізнес-процеси, відтепер не лише з фіксованими, а й з мобільними номерами.
- Працюйте незалежно від локації — в офісі чи віддалено.
- Користуйтеся розширеними функціями хмарної АТС — аналітикою дзвінків, автоматизацією обробки дзвінків, а саме IVR, голосові сповіщення та автовідповідач, «розумна» переадресація.
- Зручно комунікуйте через кросплатформовий додаток, який дозволяє працювати з дзвінками, повідомленнями з різних месенджерів та CRM в одному вікні.
- Інтегруйте функцію Callback на власному сайті.
- Користуйтеся аналітикою рекламних бюджетів завдяки функції колтрекінгу.
- Використовуйте мовну аналітику АІ — транскрибування, формування підсумків, пошук за ключовими словами розмови, формування рекомендацій для закриття угоди тощо.
- Підключайте готові інтеграції з популярними CRM та іншими бізнес-інструментами.
Додайте коментар