Колтрекінг: як дізнатися, які рекламні канали приносять найбільше дзвінків

24 червня 2025

3 хв.

Колтрекінг: як дізнатися, які рекламні канали приносять найбільше дзвінків

Про що:

Чи знаєте ви, яка реклама приводить до вас клієнтів, які телефонують вам? Можливо, ви вкладаєте половину бюджету в канал, що приносить лише мізерну долю дзвінків, тоді як інший канал з мінімальними витратами генерує більшість звернень. Колтрекінг допомагає розгадати цю загадку.

Зміст

Що таке колтрекінг

Як працює колтрекінг

Які проблеми вирішує колтрекінг

Кейси: результати використання колтрекінгу

Як використовувати дані колтрекінгу на практиці

Висновок

Що таке колтрекінг

Колтрекінг (call tracking) — це технологія, яка визначає, з якого рекламного джерела надійшов дзвінок. Простіше кажучи, дозволяє зрозуміти, яка реклама працює краще і приносить найбільше телефонних звернень. Ці дані бізнес може використати для оптимізації маркетингу.

Як працює колтрекінг

Є два основні типи колтрекінгу:

  1. Статичний колтрекінг призначений для офлайн-реклами: друковані матеріали, білборди, оголошення в газетах. Кожному рекламному каналу присвоюється унікальний номер телефону. Коли клієнт дзвонить на цей номер, система фіксує джерело звернення.
  2. Динамічний колтрекінг працює для онлайн-реклами. Коли відвідувач заходить на сайт, система підміняє номер телефону, вказаний на сторінці. Після дзвінка на цей номер, колтрекінг зіставляє його з джерелом переходу на сайт: контекстна реклама, соціальні мережі, органічний пошук тощо.

Дані колтрекінгу збираються в зручних, інтуїтивно зрозумілих звітах.

Колтрекінг: як дізнатися, які рекламні канали приносять найбільше дзвінків

Приклад звіту колтрекінгу Ringostat

Які проблеми вирішує колтрекінг

Ось основні проблеми, які вирішує цей інструмент:

  1. Усуває «сліпу зону» звітності маркетингу. Без колтрекінгу ви бачите конверсії на сайті, але не знаєте про дзвінки, які відбуваються поза сайтом. Часто телефонні розмови складають 30-50% усіх звернень.
  2. Допомагає оптимізувати рекламний бюджет. Ви точно знаєте, які канали, кампанії та навіть ключові слова приносять найбільше дзвінків. І можете більше коштів вкласти в такі вдалі напрямки.

Кейси: результати використання колтрекінгу

Як це працює на практиці? Кілька прикладів застосування колтрекінгу від Ringostat.

У Santeh-niko більшість клієнтів купують товари після телефонної консультації, особливо якщо йдеться про дороговартісні позиції. Після підключення колтрекінгу та оптимізації рекламних кампаній на дзвінки, компанія отримала разючі результати. В перший тиждень було отримано 19 звернень телефоном, а вже через два з половиною місяці — 55-85 дзвінків щотижня. Також вартість конверсії з відвідування сайту у дзвінок зменшилась на 30%, а вартість кліка ― на 28,14%

Офіційний дилер Toyota та Lexus «Сіті Плаза» використовує колтрекінг Ringostat з 2017 року для відстеження ефективності різних рекламних каналів. Для брендів, де дзвінки складають 70-85% усіх звернень, це критично важливий інструмент аналітики. Завдяки колтрекінгу, коефіцієнт конверсії з реклами зріс на 6,5% за останній рік при незмінних бюджетах.

Як використовувати дані колтрекінгу на практиці

Надамо кілька порад:

  1. Виявляйте найефективніші рекламні канали. Проаналізуйте, які джерела, кампанії та ключові слова приносять найбільше цільових дзвінків.
  2. Перерозподіліть бюджет. Збільште інвестиції в канали, що приносять більше якісних звернень, і зменште витрати на неефективні кампанії.
  3. Оптимізуйте час показів реклами. Аналізуйте звіти про те, в який час надходить найбільше дзвінків, і коригуйте графік показів реклами, щоб не витрачати бюджет, коли клієнти зазвичай не телефонують.
Колтрекінг: як дізнатися, які рекламні канали приносять найбільше дзвінків

Приклад звіту Ringostat про розподіл дзвінків протягом дня та тижня

Висновок

Колтрекінг — це потужний інструмент для бізнесу, який дозволяє розуміти ефективність різних рекламних каналів у генерації дзвінків. Замість припущень ви отримуєте точні дані, які допомагають оптимізувати маркетингові витрати та здобувати більше лідів при незмінному бюджеті.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті