Про що:
Другий сезон серіаліті GLOBA, який допоможе підприємцям розібратись з питаннями правильного впровадження комунікаційних стратегій у бізнесі, доступний до перегляду на Київстар ТБ без додаткової плати для авторизованих користувачів.
Це освітній серіаліті для підприємців від нон-профіт проєкту UA business Global. У другому сезоні кожен може отримати практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій та нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. Проєкт допоможе дізнатись, як отримати знання про побудову репутації на міжнародному ринку, як використовувати PR-інструменти для отримання інвестицій, для чого варто розвивати спільноту амбасадорів бренду, про глобальні медіа для просування бізнесу та комунікації на міжнародних конференціях та багато інших корисних інсайтів.
Всього новий сезон має 20 коротких 15-хвилинних серій з рекомендаціями від підприємців та експертів України.
На платформі вже доступні 6 випусків проєкту:
- Серія 1. Олександра Погоріла, директорка з комунікацій холдингу UFuture, керуюча партнерка агенції стратегічних комунікацій UAgency. У першому випуску розповіла, чому стратегії в комунікаціях важливі та чому тактика без стратегії не працює.
- Серія 2. Марина Авдєєва, співвласниця компанії Арсенал Страхування, засновниця Easy Peasy Insurtec. На прикладі відкриття стартапу поділилась, як зробити компанію впізнаваною, не витративши на це великі бюджети.
- Серія 3. Олександра Петруньок, PR-директорка Genesis. Чому одні компанії успішно будують свою репутацію, а інші втрачають гроші та довіру клієнтів? Дізнаєтесь про базову схему побудови репутації для будь-якого бізнесу
- Серія 4. Ірина Вольницька, президентка SET University. Розповідає, як вийти зі стартапом на міжнародні ринки і не «прогоріти».
- Серія 5. Іван Петренко, CEO у СfE Accelerator & Managing Partner в Angel One Fund. У випуску — про те, як стартапу «продати» себе інвестору за 5 хвилин.
- Серія 6. Сергій Шапіренко, CEO та співзасновник стартапу Revisior. Ділиться лайфхаками просування стартапу на міжнародний ринок.
Серед наступних спікерів — піарники, фаундери стартапів та інвестори з Genesis, 1+1 media, Respeecher, Techosystem, Стартап Кухня, Angel One Fund, SMOK Ventures, PRNEWS. IO, SLOVA Tech PR, UDC.
Проєкт реалізує нон-профіт ініціатива UA business Global за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні.
Київстар ТБ – спільний проєкт 1+1 media та Київстар, заснований 11 грудня 2019 року. Це платформа кіно та телебачення, що надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, прямоефірних програм і регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази проєктів. Її перевага – можливість підключення на п’яти різних пристроях: смартфоні, планшеті, ноутбуці, Smart TV або ТБ-тюнері. Київстар ТБ доступна для всіх операторів мобільного зв’язку в Україні. Платформа нараховує понад 370 телеканалів і VOD-бібліотеку із 20 тис. фільмів, серіалів, мультфільмів і шоу. Додаткова інформація: tv.kyivstar.ua
Додайте коментар