Головна / Новини / Тренди та аналітика / 16 ресурсів для визначення ринкових бізнес-тенденцій

16 ресурсів для визначення ринкових бізнес-тенденцій

16 ресурсів для визначення ринкових бізнес-тенденцій, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
14 Жовтня 2022
Тренди та аналітика

Професійні маркетингові дослідження — це ніби магічна кришталева куля, яка прогнозує галузеві тенденції. Їхній ефективний аналіз має вирішальне значення для будь-якого бізнесу. Ця інформація допомагає відкрити весь масштаб можливостей, обрати правильний напрямок для розвитку компанії та вчасно вжити заходів, щоб швидко адаптуватися до цих тенденцій. Деякі з них є спонтанними змінами після певного тригера, тоді як інші — повторюваними та передбачуваними. Щоб приймати кращі стратегічні бізнес-рішення, радимо звірятися з ринком щонайменше раз на 6-12 місяців. Для цього пропонуємо розглянути добірку ресурсів, які надають інформацію зі статистичними та аналітичними даними.

 

Дослідження українських компаній

  1. EBA (Європейська Бізнес Асоціація) існує з 1999 року за підтримки Європейської Комісії в Україні та об’єднує понад 1000 компаній з різних сфер та індустрій. Регулярно ініціює опитування щодо актуального стану та розвитку бізнесу в Україні. EBA проводить 12 регулярних досліджень, наприклад, вимірює індекси інвестиційної привабливості, настроїв малого бізнесу, цифрової трансформації, а також оцінює легкість ведення бізнесу в регіонах тощо. За результатами досліджень Європейська Бізнес Асоціація публікує аргументований аналіз.
  2. Дія.Бізнес — національний проєкт з розвитку підприємництва, який розроблений Міністерством цифрової трансформації у 2020 році. Щомісяця разом із Центром розвитку інновацій, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, а також стратегічним агентством Advanter Group публікує ключові результати дослідження про стан і потреби бізнесу в умовах війни.
  3. Advanter Group — компанія проводить ринковий аналіз та маркетингові дослідження. Це допомагає бізнесу визначати актуальні тренди та вибирати перспективні ніші. Дані досліджень можуть бути цікаві як великим українським і міжнародним компаніям, так і середньому й малому бізнесу.
  4. Kyivstar Business Hub — блог для бізнесу від телеком-оператора Київстар, який розповідає про бізнес-рішення, публікує огляди бізнес-книг, тренди у світі бізнесу і технологій, а також аналітику, інтерв’ю з представниками компаній, відео та подкасти. Нещодавно у блозі розмістили власне дослідження стану українського бізнесу під час війни: як себе почувають середні, малі та великі компанії. До опитування долучилися понад 1000 підприємців.

Дослідження міжнародних компаній

  1. Deloitte надає послуги аудиту, оподаткування, консалтингу, корпоративних фінансів, управління ризиками у 150+ країнах. На ресурсі можна дізнатися про тенденції, інновації, маркетинг і стратегії у сферах ритейлу та гуртової дистрибуції, туризму, готельного бізнесу, енергетики, природних ресурсів і видобувної промисловості, державного, фінансового, медичного секторів, а також технологій, медіа, телекомунікацій тощо.
  2. Kantar TNS (Taylor Nelson Sofres, TNS) — світова компанія з обробки даних, аналітики та консалтингу, яка досліджує понад 90 ринків. Огляди TNS дають змогу бізнесу зрозуміти, що думають і відчувають клієнти, як люди приймають рішення та взаємодіють із контентом, а також що насправді привертає їхню увагу. Завдяки цьому можна створити ефективну та дієву бізнес-стратегію.
  3. McKinsey з 1926 року допомагає розібратися зі стратегічним бізнес-управлінням. На ресурсі можна дізнатися про кейси світових підприємств, тренди ринків, дослідження у наступних галузях: сільське господарство, охорона здоров’я, фінансовий сектор, роздрібна торгівля, аерокосмічна промисловість, технології, медіа та телекомунікації тощо.
  4. Global Web Index з 2009 року проводить маркетингові дослідження для великих підприємств у 40+ країнах. Компанія має офіси у Лондоні, Нью-Йорку, Афінах, Празі та Сінгапурі. На ресурсі можна знайти дані щодо зміни споживчих трендів в інтернеті, експертні звіти, інфографіку, які оновлюються щотижня. Також на сайті розповідають про кейси компаній, наприклад, як підвищити ефективність, подвоїти прибуток, збільшити кількість клієнтів або скоротити термін виконання робіт.
  5. Nielsen аналізує та надає інформацію щодо попиту на товари на понад 55 ринках, щоб ви могли надавати своїм клієнтам більш актуальні товари та послуги. За допомогою даних з досліджень можна дізнатись свою аудиторію, інвестувати у перспективні напрямки та збільшити рентабельність інвестицій, розуміючи, як маркетинг і реклама впливають на аудиторію на кожному етапі залучення.

Онлайн-видання про актуальні бізнес-новини

  1. Harvard Business Review (HBR) розповідає про управління бізнесом, лідерство, створення стратегії, управління командами, інновації, баланс роботи та особистого життя. Видання засновано у 1922 році Гарвардською школою бізнесу. У матеріалах від HBR можна знайти корисні ідеї, які допоможуть у розвитку бізнесу. Своїми порадами діляться провідні експерти з теорії та практики менеджменту.
  2. Business Insider з 2007 року публікує маркетингові новини та тенденції, розповідає про бізнес та технології, про людей, компанії та ідеї, які змінюють світ. Індустрії, які згадуються на ресурсі — це фінанси, роздрібна торгівля, реклама, медицина тощо. Новинний сайт охоплює аудиторію у 250 мільйонів читачів. Сьогодні Insider Inc. має 9 глобальних видань, що виходять 6 мовами.

Ресурси з трендами та статистикою

  1. Google Trends — корисний інструмент для аналітики, який відстежує сезонність у бізнесі, актуальні запити користувачів платформи Google у будь-якій точці світу. Дані оновлюються щодня. Google Trends показує популярність запиту в певному регіоні за певний час. Щоб полегшити користування ресурсом, компанія створила 40 уроків для навчання основному функціоналу.
  2. Google Dataset Search — пошуковий сервіс, в індексі якого понад 20 млн даних. Розрахований на підприємців будь-якої компанії, які цікавляться статистикою в певній галузі та перевіряють гіпотези та ідеї. Пошук у Google Dataset Search майже не відрізняється від звичайного запиту, але там набагато легше знаходити потрібну інформацію. Google Dataset Search надає дані з надійних вебсайтів, а відтак можна отримати доступ до інформації різних державних ресурсів, зокрема публічних фінансових звітів і статистики, які можна використовувати для дослідження.
  3. Trendwatching — ресурс, який публікує спостереження за тенденціями, огляди та дослідження. Компанія прагне надихнути підприємців розвивати свій бізнес, надаючи доступ до популярних щорічних звітів про тенденції споживання (у форматі PDF і PowerPoint). Це допомагає досліджувати зміни та інновації у певних галузях. Сайт охоплює 15 індустрій: від харчових продуктів до охорони здоров’я, транспорту та технологій.
  4. Statista — світовий статистичний онлайн-ресурс, який надає інформацію з кількісними даними й фактологічну інформацію. Він об’єднує статистичні дані за понад 80 тис. темами, використовуючи більше 22 тис. джерел. Вміст платформи доступний англійською, німецькою, французькою та іспанською мовами. Statista публікує думки профільних експертів з їхніми прогнозами за країнами та індустріями.
  5. Hootsuite — платформа для керування соціальними медіа. Регулярно публікуються кейси і корисні статті, а також щороку — результати опитування маркетологів щодо глобальних тенденцій у соціальних мережах. Платформа відстежує, як люди використовують соціальні медіа. Це може допомогти компаніям отримувати глибшу аналітику для розуміння потреб та інтересів споживачів, ефективніше охоплювати своїх клієнтів на різних ресурсах, покращувати їхнє обслуговування.
Теги
Підписатись на розсилку