Головна / Новини / Бізнес рішення / Як відкрити свій бізнес з нуля в Україні. Інструкція у 5 кроків

Як відкрити свій бізнес з нуля в Україні. Інструкція у 5 кроків

Як відкрити свій бізнес з нуля в Україні. Інструкція у 5 кроків, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
14 Вересня 2022
Бізнес рішення

Щодня в Україні реєструють близько тисячі ФОП-ів та з сотню нових компаній. Для майбутніх підприємців, які також замислилися над тим, як почати свій бізнес з нуля, Kyivstar Business Hub підготував зручну інструкцію у 5 кроків.

 

№1. Як правильно зареєструвати бізнес в Україні?

Щоб розпочати власну справу, підприємцю потрібно зареєструватися у державних органах. Найперше, визначте, у якому організаційно-правовому форматі ви хочете працювати — як фізична або юридична особа. Тут є певні відмінності.

ФОП — це фізична особа, яка працює як підприємець. Цю форму діяльності зазвичай обирають ті, хто надає послуги населенню або іншим компаніям. Водночас запланованих дохід не може перевищувати 5 млн гривень на рік.

ТОВ — це юридична особа, організація, яка має одного або кількох засновників. ТОВ або Товариство з обмеженою відповідальністю обирають ті підприємці, які планують вести бізнес з великими компаніями, працювати на іноземних ринках та залучати інвестиції.

Незалежно від того, яку форму діяльності ви обрали, ви можете зареєструвати бізнес самостійно без участі державного реєстратора. Для цього вам потрібно подати заявку онлайн через портал Дія, використовуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП). Ви також можете зареєструвати ФОП і ТОВ офлайн через державні органи. Актуальний перелік установ, які оформлюють бізнес в умовах воєнного стану, можна подивитися тут.

№2. Які документи потрібні для реєстрації бізнесу?

Відкрити ФОП значно простіше, ніж ТОВ, адже держава для цього вимагає мінімальний пакет документів:

  • Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу.
  • Заяву про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем. Її можна знайти за цим посиланням.

У заяві про реєстрацію ФОП ви маєте вказати КВЕДи. Це класифікатор видів економічної діяльності, з яких ви будете отримувати ваш основний та додатковий дохід. Ці коди структуровані за галузями економіки.

Наприклад, ви відкриваєте рекламну агенцію. У цьому випадку, оберіть основний КВЕД 73.11 — Реклама і маркетинг. А додатково можна вказати споріднені сфери: виробництво рекламних матеріалів — 58.19, операції з дослідження кон’юнктури ринку — код 73.20 тощо.

Водночас для реєстрації юридичної особи офлайн потрібно надати наступний перелік документів:

  • Заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи.
  • Рішення засновників про створення юридичної особи.
  • Відомості про керівні органи громадського формування.
  • Установчий документ юридичної особи.
  • Документ, що містить інформацію про розмір обов’язкових платежів та інших обов’язкових витрат.
  • Структура власності.

Якщо ж засновник або кінцевий власник — іноземець, то потрібно буде надати ще додаткові документи: посвідчення особи, підтвердження реєстрації у країні перебування особи тощо.

№3. Як отримати кваліфікований електронний підпис?

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) знадобиться вам уже з перших днів роботи, адже саме з його допомогою ви можете подати заявку на відкриття бізнесу онлайн. Зокрема, КЕП дозволяє підписувати угоди онлайн з підрядниками та партнерами, вести електронний документообіг, а також взаємодіяти з державними органами, як, наприклад, надсилати звітність у податкову. Тож, як отримати КЕП?

Створити кваліфікований електронний підпис можна досить швидко за допомогою сервісу DepositSign, який розроблений однойменною компанією та надається у партнерстві з Київстар. КЕП від DepositSign має однакову юридичну силу з власноручним підписом.

Щоб отримати КЕП вам потрібно:

  1. Заповнити спеціальну форму, дочекатися дзвінка менеджера.
  2. Пройти ідентифікацію з консультантами компанії в одному з центрів DEPOSITSIGN або у себе в офісі.
  3. Встановити мобільний додаток на свій смартфон.

Більше про переваги та можливості КЕП ми писали у цій статті.

№4. Як виходити на ринок та залучати клієнтів?

Офіційно відкрити свій бізнес — це лише пів справи. Великий об’єм роботи чекає на підприємців-початківців саме під час пошуку перших клієнтів. Щоб спростити собі цей шлях, радимо скористатися технологіями на основі Big Data (великі дані — укр.). Наприклад, такі сервіси пропонує найбільший український телеком-оператор Київстар.

За допомогою Big-Data-аналітики українські компанії будь-якого розміру можуть:

  • Побудувати портрет клієнта. Big-Data-фахівці допоможуть проаналізувати ринок та дізнатися основні характеристики (вік, стать, наявність дітей) та вподобання потенційних користувачів вашого продукту. Ви отримаєте знеособлений портрет клієнта, який дозволить правильно побудувати маркетингову стратегію.
  • Знайти потенційну цільову аудиторію. Look-alike модель допоможе знайти людей, які схожі на ваших покупців за обраними критеріями та найбільш імовірно зацікавляться вашим товаром або послугами.
  • Обрати найкраще місце для торгової точки. Геоаналітика від Київстар покаже на тепловій карті популярні локації, де частіше перебуває ваша цільова аудиторія.
  • Запустити персоналізовану промокампанію. Ви можете провести таргетовану або тригерну SMS та Viber-розсилку, обравши разом зі спеціалістами цільову аудиторію за Big Data-параметрами. А також можете самостійно провести промо через інтелектуальну платформу ADWISOR.

Ці інструменти дозволять вам швидко знайти перших покупців та з часом залучати ще більше клієнтів.

№5. Як організувати роботу офісу та корпоративних ІТ-систем?

Прибутковий бізнес і технології — це нероздільна пара у сучасному світі. Саме тому базово кожній компанії для роботи потрібен якісний мобільний зв’язок та інтернет. Для цього підприємці-початківці можуть скористатися корпоративними тарифами лінійки «ВАШ» від Київстар. Тут можна отримати такі переваги:

  • Підключення необмеженої кількості номерів.
  • Кожному абоненту надаються 2 Суперсили без додаткових оплат — послуга «Персональний інтернет» вже включена у тариф, а також ще одна на вибір. Наприклад, це можуть бути додаткові хвилини на дзвінки за кордон або на інші мережі.
  • Знижка для нових корпоративних клієнтів 50% на пів року.
  • Можливість працювати у роумінгу у понад 30 країнах світу тощо.

Водночас налаштувати дистанційну співпрацю між співробітниками можна завдяки хмарним сервісам від Microsoft. Так, Office 365 містить усі необхідні для роботи працівників програми: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, корпоративна пошта Microsoft Outlook, бізнес-месенджер Microsoft Teams для відеоконференцій тощо.

Ще більше корисних сервісів, які допоможуть швидко розпочати свій бізнес з нуля в Україні, можна знайти у комплексному рішенні від Київстар «Бізнес працює». Тут зібрані інструменти з урахуванням актуальних потреб компаній в Україні, зокрема сервіси для кібербезпеки, для організації кол-центру, налагодження електронного документообігу та інші.

Теги
Підписатись на розсилку