Як залучити клієнтів до магазину автозапчастин?

27 Липня 2021

Попри тимчасове коронавірусне «затишшя», український ринок зростає: за показаннями AUTO-Consulting, у липні 2020 продаж нових легкових авто зріс на 15,7%. Розвиваються і супутні структури для обслуговування: автосервіси та магазини запчастин. Багатьом ділкам хочеться «урвати» свій шматочок доходу. Як залучити клієнтів до магазину автозапчастин і зробити так, щоб у майбутньому клієнт звернувся саме до вас — у матеріалі.

Як знайти локацію для магазину автозапчастин

Де краще відкрити магазин автозапчастин, щоб відвідувачі самостійно текли рікою? Ловити клієнта, звичайно, необхідно в місцях скупчення автомобілістів, а саме:

  • біля заправок і СТО: виявивши несправність, водії найімовірніше схочуть придбати потрібну деталь на місці;
  • жваві перехрестя і траси;
  • гаражні кооперативи;
  • місця зі значним потоком людей (ТЦ) тощо.

Також необхідно проаналізувати конкурентів: чи не сховався поблизу магазин з нижчими цінами? Вибрати вдале місце допоможе технологія Великих даних, а саме геоаналітика. Big Data від Київстар розробить теплову карту обраної території, на якій зазначить:

  • трафік людей і машин;
  • місця скупчення цільової аудиторії.

Така карта допоможе магазину залучати автолюбителів, врахувавши лише зручне розташування. Крім того, власник може спланувати розміщення філій, розробити маркетингову кампанію, зважаючи на особливості кожної ділянки, планувати акції, актуальні для жителів конкретного району.

Як залучити клієнтів до магазину автозапчастин: портрет клієнта

Наприклад, магазин має ідеальне місце в межах міста — а клієнти не поспішають. Вдале розташування не означає, що ви миттєво подвоїте свої доходи. Так у магазин приходитимуть заздалегідь лояльно налаштовані на покупку клієнти, які, власне, і керують процесом продажу. Тому свого клієнта необхідно бачити в обличчя, і в цьому теж згодиться Big Data.

Для портрета клієнта автомагазину використовуються загальні дані: географічне положення, сімейний стан, стать і вік, та специфічні, характерні для цього бізнесу: наявність автомобіля, стать, вік, подорожі за кордон, поведінкові звички стосовно поїздок. Перевага Big Data — усі зібрані дані постійно оновлюються, тому портрет завжди буде актуальним.

Чому важливо налагодити комунікацію з клієнтом

…Тому що саме завдяки спілкуванню з брендом, незалежно від того, чи це велика мережа магазинів, чи одна нова локація, процесом продажу починаєте керувати саме ви, а не клієнт. Покупців, реальних і потенційних, необхідно інформувати про новинки та акції та заохочувати робити повторні покупки. Як привернути до себе своїх покупців:

  • програми лояльності для постійних клієнтів і акції для новеньких;
  • реклама — онлайн і офлайн у місцях скупчення ЦА: біля відділів Дорожньої поліції, стоянках торгових центрів, в автосервісах.

Ефективний інструмент спілкування з цільовою аудиторією — таргетовані розсилки. За допомогою аналізу Big Data окреслюють групи потенційних і наявних клієнтів, кожна з яких отримуватиме релевантну пропозицію.

З послугою Big Data від Київстар завдання, як залучити клієнтів до магазину автозапчастин, припиняє бути складним. Серед переваг роботи з національним оператором для бізнесу — збереження та швидка обробка великих обсягів даних; побудова детального профілю клієнта, не чіпаючи конфіденційну інформацію абонентів; підбір класичних і сучасних методів аналітики; оптимізація бізнес-процесів вашої справи.